Hoe de globe overleven????

Het forum van Globe in Stabroek
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Hoe de globe overleven????

Bericht door jeec426 »

Mannekes,

Er moet mij eigenlijk iets van het hart. Dit weekend in de auto nog naar een paar tapes geluisterd van de globe. Tofke, Struyf en YDR. Pff. Wa ik ni begrijp is hoe gelle da kunnen overleven hebt.

Ik ben tot mijn grote spijt nooit naar de Globe kunnen gaan want 'k ben maar in 1993 (16) beginnen uitgaan naar de Cherry Moon. Dat was toen al redelijk hard door de ingenomen middelen. Ma 'k kan me inbeelden uit mijn ervaring in Carat dat je in de afters van vroeger meestal ni nuchter toekwam. Om ni te zeggen compleet gedrogeerd.

Als ik die bonkende harde muziek dan hoor probeer ik mijzelf voor te stellen hoe het moet geweest zijn in da donker kot met diene muziek. Kan me ni inbeelden dat er daar altijd een vriendelijk en uitgelaten sfeertje was. Laat staan da ge uzelf onder controle kunt houden.

Mijn madam is vroeger 2 keer naar de globe geweest en ze heeft er ni teveel goeds over te zeggen. Zij ging ieder weekend naar de Balmoral dus ze is van geen kleintje vervaart, ma ze vond Globe een aggressief kot.

Moest ik Afteren zoals wij in carat deden op die sets van YDR, Tofkes,... 'k zou gewoon nimeer bijkomen.

'k hoop da het een beetje snapt wa ik me afvraag.

Greetz
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Naar wat ik al over de Globe gehoord en gelezen heb moet het één dan de meest louche, zoniet dé louchste keet geweest zijn ooit in België.
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

En toch was de sfeer er super !
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heb ik da wel overleefd ? :mrgreen:

Da is nu hetgeen ik het hardste mis: de zotte dingen onder invloed van YDR, Tofke, KJ, Zolex,........ ni te evenaren, ook door hunzelf ni meer.
Laatst gewijzigd door Stanne op 09 jun 2008, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

hehe, half dan toch.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

goeie vraag .. ben ik ook benieuwd naar :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Daarom ook die uitbarstingen van tijd tot tijd. Tzit opgesloten en soms moet da beest is los omdat het weet wat het is om los gelaten te worden :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Hoe de globe overleven????


met een basispakket fruit en water en chemische kristallen kom je al heel ver :-o
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

er is hier ooit zo al een topic over geweest ! deja vu ...
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k ken de topics allemaal ni vanbuiten he :roll:

Zeker niet met mijn geheugen :oops:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik heb altijd gedacht dat Carat het meest agressieve kot van allemaal is geweest. Toch naar adhv. de verhalen die ik hier gelezen heb. Komaan, Thaman. Globe was uw tijd... :) Was het daar echt van als je wat scheef keek naar een gast, je in de problemen zat? :-o

Anders ging ik serieus wat lappen gekregen hebben daar.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Carat was nix qua agressiviteit t.o.v. de Globe
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik heb da hier al gezegd: voor mij was Club X toch het meest agressief. In een afterclub komder ni alle weken tegen die nog op 9 bollen en een gram speed staan te feesten :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Stanne schreef:Ik heb da hier al gezegd: voor mij was Club X toch het meest agressief. In een afterclub komder ni alle weken tegen die nog op 9 bollen en een gram speed staan te feesten :D
Met alle respect Stanne, ge slaat den bal volledig mis. Ik kan beamen dat iedereen 9 bollen en ne gram speed ophad, maar ambras heb ik er nooit gezien. Integendeel, onder de bezoekers was er geen agressiviteit. Maar ging het in deze topic ni over de Globe :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik heb in Globe en Carat ook raar of zelden échte dikke ambras gezien.
Twas vooral de sfeer of de uitstraling van het volk in X da ik bedoelde.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast