Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

elkewelke schreef:euhm.........ik zie helemaal niets :?:

http://www.pixagogo.com/8811234142

(pasword: extreem)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Administrator schreef:Ik snap wel ni goe waarom een karaf cola de helft kost van een glas?
In da glas zat wsl vloeibare bij in :P :P :P
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik kan mij die botsauto toch niet meer herinneren. Of is dat misschien uw vervoersmiddel atv? :lol:

Die eigenaar heeft er echt een stort van gemaakt he :cry:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Pfffff - kzou echt willen da'k de tijd kon terugdraaien :( Die foto's zien breekt mijn hart.

Ik wil toch dit even kwijt : uzelf ladderzat zuipen is perfect maatschappelijk verantwoord en "cool", terwijl je voor je naaste omgeving een living hell bent, dronken mensen zagen, zijn vaak ook nog es agressief en stinken. Toch is 't maatschappelijk verantwoord en toegelaten, t enige wat ze beetje controleren is dat je zo niet achter t stuur kruipt.
Dus maw, plaatsen als de volmolen :puker: enzo blijven bestaan, maar plaatsen als extreme en carat worden, door miserie met gemeentes, flikken en media omwille van drugs, zo geviseerd dat ze uiteindelijk nog onmogelijk kunnen worden verdergezet, en dan krijg je iets als deze foto's, en massa's mensen met alleen nog fijne herinneringen ...

Ten eerste : t is mijn lichaam waar t in terechtkomt ...
Ten tweede : ik val niemand lastig
Dus : wtf gaan anderen dan bepalen of t al dan niet is toegelaten ???
Vechtpartijen tussen zatlappen zijn elk weekend aan de orde, hoe dikwijls is er gevochten in Carat ? Of Extreme ? (Illusion is wa anders, maar da ligt aan t volk :D )

't Waren fantastische tijden, niemand die er bij was, zal dat ooit afstrijden. En wie er niet bij was maar achter de schermen heeft gezorgd dat 't feest gedaan was : ik hoop dat je een langzame en pijnlijke dood sterft :mrgreen:
Ik ben blij da'k 35 jaar ben en dat allemaal heb mogen meemaken, ik ben megablij da'k nu geen 18 jaar ben en van die gay jumppaskes moet placeren :D
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Dat ene ongeluk op de E40 is de aanleiding geweest tot die 3 maanden sluiting en nadien is Exreme nooit meer van de grond geraakt met als gevolg het faillissement.

Een gast is scheef van de pillen achter het stuur gekropen met 2 jonge meisjes, op de E40 is hij dan met zijn auto onder een vrachtwagen gereden, meisjes zijn vlgs dat ik mij herinner levend verbrand geweest.

Had die gas nu 2 seconden zijn verstand gebruikt was Extreme misschien nu nog altijd open denk ik zo soms :cry:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Die laatste foto...

Sirocco Jacket :mrgreen:

Edit; bedankt voor het dlen. Zijn goede foto's!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

quincy schreef:Had die gas nu 2 seconden zijn verstand gebruikt was Extreme misschien nu nog altijd open denk ik zo soms :cry:
Lag dat niet eerder aan wanbeleid? Ik heb toen nergens reclame gezien van de heropening. Als iedereen denkt dat extreme gesloten is, dan komt er ook niemand he.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Trab schreef:
quincy schreef:Had die gas nu 2 seconden zijn verstand gebruikt was Extreme misschien nu nog altijd open denk ik zo soms :cry:
Lag dat niet eerder aan wanbeleid? Ik heb toen nergens reclame gezien van de heropening. Als iedereen denkt dat extreme gesloten is, dan komt er ook niemand he.

mmm ze hebben wel degelijk een grote affichecampagne georganiseerd hoor

het was een verwijzing naar die Amerikaanse affiche "i want you"

Afbeelding

de heropeningsnacht was trouwens geen slechte nacht.......geen overompeling dat niet maar zeker niet slecht

langs andere kant.......nieuwe investeringen in de club bleven wel uit[/url]
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

na dat ongeluk en na de sluiting van 3 maanden hebben de politie weken achter elkaar controles gedaan dus bleef vooral op maandag natuurlijk iedereen weg uit schrik tegengehouden te worden. Geen volk is geen inkomsten is geen middelen om promo te maken ... er was wel een vorm van wanbeleid maar grote oorzaak was dat ongeluk, de slechte reputatie en aanhoudende controles die daarop volgenden.

een mooi voorbeeld van hoe politie op 2 weken tijd een club kapot kan maken zonder razzia te doen ...
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

quincy schreef:na dat ongeluk en na de sluiting van 3 maanden hebben de politie weken achter elkaar controles gedaan dus bleef vooral op maandag natuurlijk iedereen weg uit schrik tegengehouden te worden. Geen volk is geen inkomsten is geen middelen om promo te maken ... er was wel een vorm van wanbeleid maar grote oorzaak was dat ongeluk, de slechte reputatie en aanhoudende controles die daarop volgenden.

een mooi voorbeeld van hoe politie op 2 weken tijd een club kapot kan maken zonder razzia te doen ...

ik weet het toch allemaal zo niet zenne, drugs, zatlapperij etc overal ziet ge dat... elk weekend rijden er mensen zich jammergenoeg dood.... denk dat de basis elders ligt... alles draait om geld, als ge een club hebt en er komt wat binnen dan moet iedereen daar mee van profiteren (de staat, op lokaal en hoger vlak) zo simpel is dat. Hebt ge daarbij nog een deftig beleid... denk niet dat ge dan probs moet verwachten. Jammer maar helaas !
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Dim schreef: ik weet het toch allemaal zo niet zenne, drugs, zatlapperij etc overal ziet ge dat... elk weekend rijden er mensen zich jammergenoeg dood.... denk dat de basis elders ligt... alles draait om geld, als ge een club hebt en er komt wat binnen dan moet iedereen daar mee van profiteren (de staat, op lokaal en hoger vlak) zo simpel is dat. Hebt ge daarbij nog een deftig beleid... denk niet dat ge dan probs moet verwachten. Jammer maar helaas !

maar dit ongeval was wel direct gelinkt met Extreme.....

en dit ongeval was aanleiding tot wekelijkse controles op drugs

waarvan, als ik mij het krantenartikel nog goed herinner, meer dan de helft van de gecontroleerde bestuurders onder invloed van drugs waren

ten gevolge van die "schokkende" resultaten werd beslist de club 3 maanden verplicht te sluiten.....niet echt positief voor een club

dat is natuurlijk niet de enige reden dat de venootschap op de fles is gegaan he

er was, dacht ik, nog het geschil tss de club en de gemeente omtrent achterstallige heffingen....de venootschap betwiste dat zij die heffingen diende te betalen en weigerde dus enz. de schulden toz de gemeente bedroeg enkele miljoenen

Ook de schietpartij in '99 was niet echt positief voor het imago van de club

Bijkomende concurrentie op maandag

...
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Bericht door BelRom »

Een 2-tal weken geleden stapte ik binnen bij onze marcel van t'pitta-huisje aan de vroegere el gringo (la gomera) & the partridge.
De eigenaar van het Extreme gebouw zou de eigenaar van de partridge zijn ...
Zo werd ook gezegd dat er vrij veel geld onder tafel passeerde naar de toen heersende burgemeester dat extreme héél lang gerust gelaten werd ...
Hélaas heeft dat ongeval geen goed gedaan en werd er de media op losgelaten zodanig dat zelf met het "zwart geld" de burgemeester niet kon ingrijpen.
Extreme was de mega-discotheek aller tijden (sorry voor degenen die het hiermee niet eens zijn)!
Ben nu 31, was men eerste place 2 be en heb er enkel maar héél goeie herinneringen aan & ja, zelf nooit iets gebruikt ...
Mensen associeren maar al te graag door druk van media en dergelijke dat house & dancings => drugs betekenen ...
Wel ja, klopt wellicht ... maar vind je die dan niet op straat, in't café of op't school?
Lol ... we hebben die keet meegemaakt, die tijden nemen ze ons niet meer af MAAR terugkomen zal ze nooit meer ... hélaas.
Of het hele verhaal klopt ... wie zal het weten?
Extreme was top & hot!
Greettzzz
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

atv
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jun 2008, 19:08

Bericht door atv »

Neeje neeje, mijn vervoersmiddel is het niet... Staat aan de trap, vond het maar redelijk bizar hoor...
Wat mij wel opgevallen is dat de geburen maar héél verdacht keken toen we de boel aan het verkennen waren... Ik ga normaal gezien volgende week ofzo terug om nog wat foto's te trekken.. Als er nog volk gaat laat iets weten en kunnen we nog betere plekken uitzoeken!

mvg
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

quincy schreef:Dit artikel zegt genoeg denk ik:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 062001_039
Dat artikel zegt wat er staat he
met deze uitspraken wil justitie duidelijk maken dat alcohol of drugs in het verkeer niet kunnen
Uiteraard... ge geeft de instanties een excuus om uw club direct te sluiten als den helft van uw bezoekers (half) groggie buitenkomt...al deze shit ist 't gevolg van een je m'en fous houding... of was het de bedoeling van "we gaan haar 10 jaar een clubke proberen open te houden en dan gaan we op een ander en herbeginnen we"...zoals er zo dikwijls gebeurd overal. Waarom lukt het in Affligem niet en op een ander wel? Omdat er drugs zijn, omdat er herrie gemaakt wordt...Priveclubken, passport ingescand en fotogetrokken...komaan zeg, show?! had een Vanderstraeten niet zo "Fou" geweest, zou zijn kot in Antwerpen al dichtgeweest zijn? Als ge'n plan hebt en 't is ok voor iedereen... dan blijft uw keet draaien
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten