Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Het forum van Extreme in Affligem
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Dim schreef:
Lestat schreef:
elkewelke schreef:
euhm.......ik dacht dat Extreme zijn deuren had gesloten in oktober 2001 :mrgreen:
Haha - idd !!!! euh, afgaaaaang :mrgreen:

94-95-96 eh mannen -> en 't is waar wat em zegt...
Relax maat, just kidding :D Peace, love & unity :cheers:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

In at the villa (Kobbegem) waren ze vrij streng op dope, en dat heeft ook toch niet te lang geduurd. Met vrij streng bedoel ik dan: je bent aan het dansen en wat aan het babbelen: JIJ-JIJ en JIJ meekomen.
en dan werd je van kop tot teen gefouilleerd.
In Extreme was zeker niet alles toegelaten: een lijntje op tafel zeker niet.
Natuurlijk waren er sommige groepjes aan de tafeltjes die in het oog hielden wanneer de portier zijn toer deed, en dan vlug alles onder een pakske sportlife legden, zodat de portier het niet zag.
Maar werd dat daarmee toegelaten: ik denk het niet, hé
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Nele303 schreef:In at the villa (Kobbegem) waren ze vrij streng op dope, en dat heeft ook toch niet te lang geduurd. Met vrij streng bedoel ik dan: je bent aan het dansen en wat aan het babbelen: JIJ-JIJ en JIJ meekomen.
en dan werd je van kop tot teen gefouilleerd.
In Extreme was zeker niet alles toegelaten: een lijntje op tafel zeker niet.
Natuurlijk waren er sommige groepjes aan de tafeltjes die in het oog hielden wanneer de portier zijn toer deed, en dan vlug alles onder een pakske sportlife legden, zodat de portier het niet zag.
Maar werd dat daarmee toegelaten: ik denk het niet, hé
Voila, das wat ik dus bedoel - vrouwen kunnen t altijd beter uitleggen :P
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Lestat en Nele, wij begrijpen elkaar :P
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

quincy schreef:En Club Zazou in Lier? Toch ook moeten sluiten hé ...
had niks met dope, overlast, etc te maken ;)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

jasper schreef:
quincy schreef:En Club Zazou in Lier? Toch ook moeten sluiten hé ...
had niks met dope, overlast, etc te maken ;)
Ik vind club Zazou nu ook ni bepaald te vergelijken met Extreme :mrgreen:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

drugs zijn nergens toegelaten hé :oops: what a pitty! zouden het moeten legaliseren dan is er nix meer mee te verdienen en die die zich plat willen spuiten, slikken of snuiven dat ze maar doen... :twisted: den hoop bijeen en weg met de rommel!
anyhow Extreme is dicht, ze hebben het zover laten komen, nix aan te doen, just nog wa goeie tapes blijven erover :mrgreen:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Dim schreef:drugs zijn nergens toegelaten hé :oops: what a pitty! zouden het moeten legaliseren dan is er nix meer mee te verdienen en die die zich plat willen spuiten, slikken of snuiven dat ze maar doen... :twisted: den hoop bijeen en weg met de rommel!
anyhow Extreme is dicht, ze hebben het zover laten komen, nix aan te doen, just nog wa goeie tapes blijven erover :mrgreen:
Kheb jaren geslikt en gesnoven, ik ben nog vrij gezond :P Spuiten das voor de zware gasten, op dat pad wil ik me ni begeven 8)

Euh tapes ? Uploaden die handel :P
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

awel en had ik u zien liggen of hangen zo stoned als nen ezel in mijn kot, ge kwam niemeer binnen ! :mrgreen: :mrgreen:

tapes hier he dude:

http://www.legendaryclubs.be/viewtopic.php?t=6644

en er zijn er nog op komst... :bom:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ahja, uiteindelijk is het nog altijd de club en de mensen die tellen eh... en drugs of nie, maar toch was dat eigenlijk maar een randgegeven in die tijd. Ge waart vooral een van de familie van je club. Dat mis ik vooral, niet die scheve toestanden. :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Dim schreef:awel en had ik u zien liggen of hangen zo stoned als nen ezel in mijn kot, ge kwam niemeer binnen ! :mrgreen: :mrgreen:

tapes hier he dude:

http://www.legendaryclubs.be/viewtopic.php?t=6644

en er zijn er nog op komst... :bom:
Cool thanks :P
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Lestat schreef:
Psytox schreef:euh, nergens waar je in openbaar kon drugs gebruiken? Ahum... in Boccaccio, Balmoral, Lagoa, Cirao en ja, de Extreme vaak genoeg gezien (en gedaan) ... gewoon lijntje kappen op een tafel en geen kat die er iets van zei... Ze zijn met de jaren strenger geworden overal maar 'k heb genoeg toestanden gezien in de dancings allerhande zu... 'k viel bijna om toen ik da las hier...

En vloeibare bestond toen nog nie ;)
Hmz die fleskes die ik in mijne cola kapte, was toch geen water :D - let wel, ik spreek over Extreme in 99-2000 he, ervoor bestond er idd nog geen vloeibare, of t was hier in elk geval niet verkrijgbaar... Over het bestaan van - gbh bestaat al sinds de jaren 70, en werd toen verkocht in shops met sexattributen als aphrodisiac, zij het wel in zwaar verdunde vorm - wat meteen de meer dan deftige vrijpartijen na een nachtje extreme/outline/carat verklaart :D aangezien er dan van verdunnen geen sprake meer was :mrgreen:
Ik heb GHB in de partyscene zien opduiken in '95. Dat waren flesjes van het merk "GHB +" die vrij te koop waren in smartshops e.d. Vanaf '96 nam dat wat toe maar het bleef een marginaal fenomeen. Frank Verdrengh van Food heeft in '96 ooit eens een fuif gedaan met een foto van een dergelijke flacon op de flyers en affiches. Ik heb geweten dat dat vrij verkocht werd in de Silo. Later is het verboden geworden en toen heb ik pas de echte schaalvergoting qua gebruik zien gebeuren. Dat was rond '99 denk ik. Het lag toen overal vol stuikers. En dat waren niet echt feesttypes maar onnozelaars die in clubs rondhingen en drugs gebruikten om interessant te doen tegen hun vriendjes. Ik heb die hele cultus rond het slempen van GHB (en zelfs de foutieve benaming 'vloeibare xtc' djiezes...) zelfs nooit begrepen.

Ach ja, misschien leuk om even mee te geven. In het midden van de jaren '90 was er op een weekdag een razzia in de gekende Antwerpse Ossepoot. Onze goeie vriend Tom Barman was daar toen ook aanwezig. Vlak naast hem lagen enkele tientallen flacons "vloeibare xtc" op de grond. Iemand van de aanwezigen had die daar op tijd weggegooid.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Even ter info : ik heb nooit iets gedaan om interessant te doen tov "vriendjes", ten eerste ben ik een asociale hufter :D die zijn eigen zin doet en ten tweede ben ik altijd populair geweest zonder daar iets voor te moeten doen :mrgreen:
Voor mij was t : hm, t mag ni, moet wel plezant zijn ... En geloof me vrij, t was heel plezant. Die 'stuikers' waren meestal onnozelaars die ook nog es alcohol dronken bij hun drugsgebruik - dat is om miserie vragen. Ik heb zowat alles es geprobeerd, en die flesjes, dat was voor mij onevenaarbaar. Nooit t gevoel gehad dat ik ging neerstuiken hoor. Echter, ik deed wel altijd t zelfde, flesje, dansvloer op, en dansen. Niet gaan zitten en nog wa zuipen bv. Ik denk dat daar het grote verschil ligt ...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Hier in Berlijn is GHB (terug?) brandend actueel, want je ziet het op zowat elk feest - inclusief die zogenaamde stuikers. Toevallig werd er in Kreuzberg drie weken geleden nog een soort praatavond georganiseerd over die drug. Daar werd nogal de klemtoon gelegd op gebruikers die "in slaap vallen" op GHB en zo in een coma sukkelen. Maar dit is de stad waar in het weekend wordt doorgefeest, dus er is natuurlijk niemand die eens gaat schudden aan iemand die in een club aan de kant ligt te chillen of gewoon te maffen op zondagmiddag - simpelweg omdat je op dat moment ook gewoon móe kan zijn he. Je merkt wel dat buitenwippers - die sinds het rookverbod meer in de zaal opduiken - er meer aandacht aan besteden. In juli zijn er trouwens ook een aantal razzia's geweest in de clubs die hier op een as in Friedrichshain-Kreuzberg liggen (Tresor-Berghain-103-Watergate). Daarnaast blijft Special K hier populair. Lijkt wel te gek voor de gebruiker, maar het komt me niet voor als een pretje om een hele avond nuchter met zo iemand op te trekken. In ieder geval, dat men zich amuseert maar weet waar de eigen grenzen liggen he. 's Middags vrolijk buitenkomen en dan geconfronteerd worden met een zombie op een draagberrie langs een ambulance is namelijk wel een serieuze partypooper...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik heb nooit begrepen want mensen vinden aan GHB.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten