Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Het forum van Extreme in Affligem
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

quincy schreef:is dat zo een lsd fopspeen in uw mond?
Oeps betrapt :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

Lestat schreef:
quincy schreef:is dat zo een lsd fopspeen in uw mond?
Oeps betrapt :P
en ik denken dat het over dat recepaard ging :mrgreen: oh boy!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

misschien is het allemaal misgegaan alleen al door de naamkeuze Extreme :D
én, na een schietpartij en meer dan 50% van de mensen onder invloed van drugs... dat is normaal dat men dat niet tolereert hé, per slot van rekening kan een persoon op een dinsdagmorgen onder invloed een kind doodrijden, keer de rollen maar eens om, wat als uw dochter in Affligem wordt overreden door een zot komende van Extreme

ik blijf er bij, openbaar vervoer voor iedere dancing en dan wil ik het nog wel eens zien!
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

After schreef:misschien is het allemaal misgegaan alleen al door de naamkeuze Extreme :D
én, na een schietpartij en meer dan 50% van de mensen onder invloed van drugs... dat is normaal dat men dat niet tolereert hé, per slot van rekening kan een persoon op een dinsdagmorgen onder invloed een kind doodrijden, keer de rollen maar eens om, wat als uw dochter in Affligem wordt overreden door een zot komende van Extreme

ik blijf er bij, openbaar vervoer voor iedere dancing en dan wil ik het nog wel eens zien!
ja das wel een goed punt dat ge daar hebt!
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Lestat, vroeger ook zot gedraaid op de paardemolen precies :mrgreen:
Ik was ne snelle - ik zat in de rups :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

After schreef:per slot van rekening kan een persoon op een dinsdagmorgen onder invloed een kind doodrijden, keer de rollen maar eens om, wat als uw dochter in Affligem wordt overreden door een zot komende van Extreme

ik blijf er bij, openbaar vervoer voor iedere dancing en dan wil ik het nog wel eens zien!
Geef toe wanneer je op dinsdag ochtend van Extreme komt en om 8u45 in de file vast zit op de grote ring tussen alle mensen die naar hun werk gaan dan ben je niet echt maatschappelijk geconformeerd bezig :king: :eye:

En openbaar vervoer voor iedere dancing dat werkt volgens mij veel te beperkt. Klanten komen vaak van ver en zijn dikwijls op hun mobiliteit en de vrijheid van keuze m.b.t. komen en gaan gesteld. Ik vind ook niet dat de maatschappij de kosten moet dragen van dergelijk openbaar vervoer specifiek voor discotheken. Met Nieuwjaar e.d. vind ik dat echter wel kunnen wanneer er b.v. feestbussen ingelegd worden naar stadscentra e.d.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:
After schreef:per slot van rekening kan een persoon op een dinsdagmorgen onder invloed een kind doodrijden, keer de rollen maar eens om, wat als uw dochter in Affligem wordt overreden door een zot komende van Extreme

ik blijf er bij, openbaar vervoer voor iedere dancing en dan wil ik het nog wel eens zien!
Geef toe wanneer je op dinsdag ochtend van Extreme komt en om 8u45 in de file vast zit op de grote ring tussen alle mensen die naar hun werk gaan dan ben je niet echt maatschappelijk geconformeerd bezig :king: :eye:

En openbaar vervoer voor iedere dancing dat werkt volgens mij veel te beperkt. Klanten komen vaak van ver en zijn dikwijls op hun mobiliteit en de vrijheid van keuze m.b.t. komen en gaan gesteld. Ik vind ook niet dat de maatschappij de kosten moet dragen van dergelijk openbaar vervoer specifiek voor discotheken. Met Nieuwjaar e.d. vind ik dat echter wel kunnen wanneer er b.v. feestbussen ingelegd worden naar stadscentra e.d.
Die files, ik was da al vergeten :D Doemme die herinneringen die worden hier elke dag maar talrijker en talrijker :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben voor ik een eigen wagen had nog enkele keren met de trein uitgeweest. Maar zo 's morgens geradbraakt op een overvolle trein zitten en dan nog eens moeten overstappen in Brussel-Zuid is ook niet echt de meest gezellige reis.
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

rizzo> schreef:
After schreef:per slot van rekening kan een persoon op een dinsdagmorgen onder invloed een kind doodrijden, keer de rollen maar eens om, wat als uw dochter in Affligem wordt overreden door een zot komende van Extreme

ik blijf er bij, openbaar vervoer voor iedere dancing en dan wil ik het nog wel eens zien!
Geef toe wanneer je op dinsdag ochtend van Extreme komt en om 8u45 in de file vast zit op de grote ring tussen alle mensen die naar hun werk gaan dan ben je niet echt maatschappelijk geconformeerd bezig :king: :eye:

En openbaar vervoer voor iedere dancing dat werkt volgens mij veel te beperkt. Klanten komen vaak van ver en zijn dikwijls op hun mobiliteit en de vrijheid van keuze m.b.t. komen en gaan gesteld. Ik vind ook niet dat de maatschappij de kosten moet dragen van dergelijk openbaar vervoer specifiek voor discotheken. Met Nieuwjaar e.d. vind ik dat echter wel kunnen wanneer er b.v. feestbussen ingelegd worden naar stadscentra e.d.
die dat kunnen zijn toch beter af met den bus? Ik vind ook wel niet dat dat gratis moet zijn zenne... en dan is er of course nog de taxi! Ge moogt nu al niets meer drinken... 't is dus thuisblijven of u laten rijden...
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:58

Re: Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Bericht door elegrey »

:D Man man, mersie allemaal vo de memoires, de fotokes en DE CASSETTE.mp3's haaaahh! Ik was de mijn kwijt behave 1, m'n beste, ma die ben ik jaren terug op een grieks eiland vergeten :pig: Ik werkte 'snachts behalve op maandag, en toen leerde'k Extreme kenne.. Was alwel mee op tsjok geweest me wa maten ma eigelijk was 'den house' ni echt helema men ding. Er waren vette liekes en stromingen bij ma ik kom aanvankelijk uit de gitarenkant van de muziek, ..ma ne mens moet toch es vanalles meegemaakt hebbe he. Ik kan muzikaal van vanalles geniete zolang da ma geen schlagers zen want da ga me echt te wijd ma diene eerste maandag in Affligem:"Hie kommek nog!" Zen er in een dik jaar best welwa mondays geweest en hem mij er telkens letterkijk kapot geammezeerd! Er mochten dan wel zotten op de baan van komen en een schietpartij en wa vo scheve verhalen hier en daar dan nog, ik hem mij in geeneen ander kot zo op mijn gemak gevoeld als daar. En mss was't omda'k daar zo op mijn gemak was, ma heb daar nooit agressie gevoeld, iedereen was met iedereen aan't feesten ipv die ego-battle die ik elders ervaarde/ervoer(?wathever). Daar vertrok ik zelfs met plezier alleen naartoe. Ben gestopt met uitgaan vlak voor het verwelkingsproces zich heeft voorgedaan dus ik ben dankbaar da'k het nog heb mogen meemaken, het forum heeft mijn teletijdmachientje in mijn geest weer flink wat scherper gezet, ik ben er net weer even geweest se! hehe Die periode mag dan wel gatenkaas zijn, het op dinsdagmorgen helemaal leeggedanst stikkapot in het witte daglicht buitenkome :retard: en "niet echt maatschappelijk geconformeerd" al pruttelend gaan laat-in-de-ochtendspitsen was ik toch nogni vergeten ze : ) ,die 100fr vo ne cola daarintege :roll:
Zielen van toen, geniet van de mooie herinneringen, ze zitten achter je ogen, bezoek ze af en toe eens, tot daar!
Cheerio!
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Bericht door Dim »

elegrey schreef::D [...] ervaarde/ervoer(?wathever) [...]
Ervaardegende? :mrgreen: nice story en welkom in't clubken :cheers:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Bericht door Lestat »

elegrey schreef: En mss was't omda'k daar zo op mijn gemak was, ma heb daar nooit agressie gevoeld, iedereen was met iedereen aan't feesten ipv die ego-battle die ik elders ervaarde/ervoer(?wathever). Daar vertrok ik zelfs met plezier alleen naartoe.
Helemaal mee eens - Extreme lag ver van mijn bed, dus ik kende er, zeker in t begin, niet echt veel volk, maar ik voelde me er dus ook helemaal thuis - geen zatte macho's die zich wilden laten gelden omdat hun borstkas net iets kleiner was dan de mijne :D enz enz - zelfde gevoel had ik ook in Carat, niet voor niks dat die 2 mijn favoriete discotheken all-time zijn...

Leuk verhaal om te lezen ook ;-) de smile op mijn gezicht werd groter en groter als ik t aan t lezen was :P (gelukkig ziet hier zo goed als niemand van mijn collega's mij zitten :D) - welkom hier zou'k zeggen - en meer van die verhalen :P
elegrey schreef:
"niet echt maatschappelijk geconformeerd"
:lol: :lol: :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re:

Bericht door After »

Administrator schreef:Ik ben voor ik een eigen wagen had nog enkele keren met de trein uitgeweest. Maar zo 's morgens geradbraakt op een overvolle trein zitten en dan nog eens moeten overstappen in Brussel-Zuid is ook niet echt de meest gezellige reis.
en toch doe ik dat nog altijd véél liever, dit weekend waren er terug 3 dochters slachtoffer van een rit na een avondje stappen :scratch:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Re:

Bericht door Lestat »

After schreef:
Administrator schreef:Ik ben voor ik een eigen wagen had nog enkele keren met de trein uitgeweest. Maar zo 's morgens geradbraakt op een overvolle trein zitten en dan nog eens moeten overstappen in Brussel-Zuid is ook niet echt de meest gezellige reis.
en toch doe ik dat nog altijd véél liever, dit weekend waren er terug 3 dochters slachtoffer van een rit na een avondje stappen :scratch:
Een ex van mij is ooit verongelukt toen ze op t kleine stukje van de bus tot haar huis werd gegrepen door een dronken automobilist - tot zover de veiligheid van het openbaar vervoer - wat moet gebeuren, gebeurt toch, ook al neem je nog zoveel voorzorgsmaatregelen. Al blijft tot op heden nog de vraag waarom zij juist, zo jong, zo knap, zo lief, zo behulpzaam, ben blij haar nog gekend te hebben, en ben nog altijd bedroefd zo iemand uit mijn leven te zien verdwijnen :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Bericht door DCD »

andere mogelijkheid: hier en daar een groot "industriepark" met dancings neerplanten (een dancingpark dus met andere woorden :D ) met bijbehorende restaurants/frituurkes en hotelkamers.
zo heb je met 1 busrit verschillende uitgaansmogelijkheden, maar kan je ook de vrijdagavond met de auto toekomen, een weekendje blijven, alles ne keer aflopen en dan de zondagavond of maandagochtend iet of wat fris terug huiswaarts :D
extreem idee mss en kziet nog nie rap gebeuren ma tzou toch wa zijn é :D
zoiets zou wel rap een 'sin city' worden peisk :twisted:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten