Foto's BINNEN !!! - Juni 2008

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Dat bedoel ik net, een Noxx op maandag met Phi Phi zou bv nooit werken.

En het is nu niet dat je in Extreme echt alles kon doen hé. Ze keken sommige zaken eens door de vingers maar er waren grenzen zoals in elke andere deftige club toen.

Het lijkt hier precies of je kon daar je blok coke versnijden op het midden van de dansvloer terwijl de pillen uit de lucht vielen door de ventilators aangedreven door vloeibaren ... niet dus.

Eén van de dingen die wel konden in Extreme was bv kotsen zonder dat ze je buitenzwierden :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

quincy schreef:Het lijkt hier precies of je kon daar je blok coke versnijden op het midden van de dansvloer terwijl de pillen uit de lucht vielen door de ventilators aangedreven door vloeibaren ... niet dus.
Jammer he! :D
Quincy, met dergelijke geniale ideeën mag je over vier jaar gerust mijn volgend verjaardagsfeest komen organiseren! :eye: :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

lol :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Wat Quincy zegt, klopt, ik denk dat er nergens een plaats is waar je openbaar drugs kan gebruiken, en dat kon destijds ook niet in Extreme ...

Echter, ik moet wel zeggen : ik ben daar bv nooit afgetast geweest ... toch wel niet zo streng dus als je vergelijkt met eender welke andere discotheek. En er waren toch nog wel wat verschillen met andere discotheken :mrgreen:

Bv - in Illusion ben ik es buitengezet :P omdat ik te duidelijk zichtbaar onder invloed van flugel :mrgreen: was (ik mocht wel na half uur afkoelen terug binnen :D)
In Extreme mocht je begaaid neerstuiken, zolang je ni bleef liggen, was er niks aan de hand :D Dus er was toch wel serieus wat tolerantie, tolerantie die je nergens anders vind/vond, met als enige uitzondering outline :P - wat ook wel opviel s maandags is dat de helft van de aanwezige feestgangers de zondag ervoor terug te vinden was in outline :mrgreen: - toevallig de 2 clubs die bekend stonden voor vloeibare ...

Extreme was dus duidelijk niet alleen legendarisch voor de goeie muziek ;) Maar, en dit is toch wel een belangrijk punt vind ik, iemand die zich lazarus drinkt of zich naar de zevenentwintigste hemel begeeft door cocktail stimulerende middelen (schoon woord voor dope :D), en zich dan ergens te pletter kwakt - wtf maakt t uit vanwaar die kwam? Zo'n types zijn voorbestemd om te verongelukken, enkel en alleen al door hun onverantwoord rijgedrag of overmoedigheid in de zin van : ik kan nog wel rijden :mrgreen: Ik durf gerust zeggen dat ik een aantal jaar van mijn leven op een hoger niveau heb gezeten dan de gemiddelde medemens :mrgreen: maar, ondanks dat geflip en gedoe, had ik nog wel genoeg verstand om pas naar huis te rijden als ik in staat was de deur van mijn auto in 1 keer open te kunnen doen. Ik vind niet dat je clubs mag viseren omwille van de acties van enkele individuen - wij hebben duitsland ook niet vergast omdat hitler niet binnen de lijntjes wou kleuren :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

euh, nergens waar je in openbaar kon drugs gebruiken? Ahum... in Boccaccio, Balmoral, Lagoa, Cirao en ja, de Extreme vaak genoeg gezien (en gedaan) ... gewoon lijntje kappen op een tafel en geen kat die er iets van zei... Ze zijn met de jaren strenger geworden overal maar 'k heb genoeg toestanden gezien in de dancings allerhande zu... 'k viel bijna om toen ik da las hier...

En vloeibare bestond toen nog nie ;)

wat trouwens achter de decks gebeurde, daar gaan we zelfs niet over beginnen zeker... :eye:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Lestat schreef: Ik vind niet dat je clubs mag viseren omwille van de acties van enkele individuen - wij hebben duitsland ook niet vergast omdat hitler niet binnen de lijntjes wou kleuren :mrgreen:
Voillà, volledig mee akkoord.

Dat enkelingen in mensen hun postbus moeten gaan pissen, of luidruchtig wegrijden of hun verongelukken ligt niet bij de club maar vooral bij hunzelf en misschien vooral hun opvoeding.

En het zijn die mensen die er spijtig genoeg voor zorgen dat een club problemen krijgt.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Psytox schreef:euh, nergens waar je in openbaar kon drugs gebruiken? Ahum... in Boccaccio, Balmoral, Lagoa, Cirao en ja, de Extreme vaak genoeg gezien (en gedaan) ... gewoon lijntje kappen op een tafel en geen kat die er iets van zei... Ze zijn met de jaren strenger geworden overal maar 'k heb genoeg toestanden gezien in de dancings allerhande zu... 'k viel bijna om toen ik da las hier...

En vloeibare bestond toen nog nie ;)

wat trouwens achter de decks gebeurde, daar gaan we zelfs niet over beginnen zeker... :eye:
Hmz die fleskes die ik in mijne cola kapte, was toch geen water :D - let wel, ik spreek over Extreme in 99-2000 he, ervoor bestond er idd nog geen vloeibare, of t was hier in elk geval niet verkrijgbaar... Over het bestaan van - gbh bestaat al sinds de jaren 70, en werd toen verkocht in shops met sexattributen als aphrodisiac, zij het wel in zwaar verdunde vorm - wat meteen de meer dan deftige vrijpartijen na een nachtje extreme/outline/carat verklaart :D aangezien er dan van verdunnen geen sprake meer was :mrgreen:
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 aug 2008, 09:30

Bericht door Mirlong1 »

Psytox schreef:euh, nergens waar je in openbaar kon drugs gebruiken? Ahum... in Boccaccio, Balmoral, Lagoa, Cirao en ja, de Extreme vaak genoeg gezien (en gedaan) ... gewoon lijntje kappen op een tafel en geen kat die er iets van zei... Ze zijn met de jaren strenger geworden overal maar 'k heb genoeg toestanden gezien in de dancings allerhande zu... 'k viel bijna om toen ik da las hier...

En vloeibare bestond toen nog nie ;)

wat trouwens achter de decks gebeurde, daar gaan we zelfs niet over beginnen zeker... :eye:
Ik kan je ook verzekeren dat je in Extreme niet al te veel moest wegsteken. Dat is een een deel waarom die club zo legendarisch geworden is. Achter/onder de dj had je een grote tafel staan, en die diende niet enkel voor extra platenbakken! Als je binnen kwam en je ging direct naar links waren er ginder achter in het hoekje wat bankskes waar men na een bepaald uur de lichten wat dimde. 't was niet schoon om zien hoe ze daar 'total loss' lagen 8) .Men moet nu ook niet beginnen doen alsof het allemaal schookindjes waren die daar zaten. Ik spreek hier wel over periode 2004-2005-2006!

T'is misschien wat overdreven, maar drugs maakten en kraakten Extreme.

J.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Mirlong1 schreef:
Psytox schreef:euh, nergens waar je in openbaar kon drugs gebruiken? Ahum... in Boccaccio, Balmoral, Lagoa, Cirao en ja, de Extreme vaak genoeg gezien (en gedaan) ... gewoon lijntje kappen op een tafel en geen kat die er iets van zei... Ze zijn met de jaren strenger geworden overal maar 'k heb genoeg toestanden gezien in de dancings allerhande zu... 'k viel bijna om toen ik da las hier...

En vloeibare bestond toen nog nie ;)

wat trouwens achter de decks gebeurde, daar gaan we zelfs niet over beginnen zeker... :eye:
Ik kan je ook verzekeren dat je in Extreme niet al te veel moest wegsteken. Dat is een een deel waarom die club zo legendarisch geworden is. Achter/onder de dj had je een grote tafel staan, en die diende niet enkel voor extra platenbakken! Als je binnen kwam en je ging direct naar links wasren er ginder in het hoekje wat bankskes waar men na een bepaals uur de lichten wat dimde. 't was niet schoon om zien hoe ze daar 'total loss' lagen 8) .Men moet nu ook niet beginnen doen alsof het allemaal schookindjes warne die daar zaten.

T'is misschien wat overdreven, maar drugs maakten en kraakten Extreme.

J.
Schoolkindjes waren t zeker niet, anders zou ik me direct inschrijven in die school :mrgreen:
Extreme stond bekend als plaats waar je je es goed mocht laten gaan - met de nadruk op gaan :D
Maar een lijn leggen in de discotheek ? Sorry, nooit gezien, al zat ik wel niet aan die tafels maar stond altijd op de dansvloer, t is tenslotte een discotheek :mrgreen: Al bij al, wie dat zo in t openbaar doet, lijkt me niet echt een verstandig type :P al is het maar uit respect voor de club, van mij mag je pakken wat je wil, ik heb zelf ook alles geprobeerd wat er maar te vinden was, maar als je t doet, zijn er toch enkele voorwaarden : als je er niet tegen kan (bv van vloeibare gingen er veel tegen de vlakte, vooral door combi met alcohol), blijf er dan gewoon vanaf en ook : het is illegaal, dus ga niet stoer doen in t openbaar want op die manier zorg je dat er op de duur enkel nog volmolens zullen bestaan.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Mirlong1 schreef:Ik spreek hier wel over periode 2004-2005-2006!

euhm.......ik dacht dat Extreme zijn deuren had gesloten in oktober 2001 :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

elkewelke schreef:
Mirlong1 schreef:Ik spreek hier wel over periode 2004-2005-2006!

euhm.......ik dacht dat Extreme zijn deuren had gesloten in oktober 2001 :mrgreen:
Haha - idd !!!! euh, afgaaaaang :mrgreen:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

Lestat schreef:
elkewelke schreef:
Mirlong1 schreef:Ik spreek hier wel over periode 2004-2005-2006!

euhm.......ik dacht dat Extreme zijn deuren had gesloten in oktober 2001 :mrgreen:
Haha - idd !!!! euh, afgaaaaang :mrgreen:

94-95-96 eh mannen -> en 't is waar wat em zegt...
Laatst gewijzigd door Dim op 03 sep 2008, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

:lol:
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 aug 2008, 09:30

Bericht door Mirlong1 »

My bad,

moest dus '94-'95-'96 zijn.

Als dat al afgang is, doen moenek geregeld naar 't wc ja!

J.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

In elke club worden ergens in een donker gat wel lijntje getrokken door enkele dwieps die geen respect hebben. Dat gebeurd nu ook nog in veel clubs en zelfs café's.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast