La Bush gesloten op zaterdag

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

La Bush gesloten op zaterdag

Bericht door lemant »

La Bush laat blijkbaar zijn zaterdagavond vallen wegens tegenvallende bezoekersaantallen, dit las ik net op Afterclub.
Op vrijdag zijn ze wel nog open.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

m.a.w alleen nog jump-avond?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

voorlopig wel denk ik
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

't Zal niet te lang meer meegaan denk ik.
Want als ge daar op vrijdag passeert is't daar ook niet denderend.
Paar maanden terug eens binnengestekt omdat m'n maat nog keer dé la bush wou zien. Had em al gewaarschuwd dat 't al lang passé was.
Allez toch naar binnen geweest, twas gelijk een spookkot.
Wou na een uurke (rond 2u +/-) vertrekken naar h2o en die portier stond bijna te smeken om te blijven.
Van ja sebiet gaat er meer volk zijn, drinkt nog 1 opt gemak, seffies gaat dat ier vollen bak zijn.
Ga ik daar nie zitten koekeloeren tot er wa volk is en terwijl de muziek al helemaal m'n ding niet was.
Denk dat dat de laatste keer la bush zal geweest zijn, afscheid in mineur ...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Zonde, was een pracht van een club vroeger.

Ze hebben hun best al gedaan de laatste weken, Lowlands, Outsoon, La Bush ... straks blijft er niets meer over :?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

quincy schreef:Zonde, was een pracht van een club vroeger.

Ze hebben hun best al gedaan de laatste weken, Lowlands, Outsoon, La Bush ... straks blijft er niets meer over :?
't kan alleen maar bergop gaan vanaf nu ;)

(zei de optimist)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

kben er vroeger regelmatig gepasseerd toen ze nog een hardcore-zaal hadden... was wel vrij leuk.

dus dat ze 's zaterdags maar wa hardcore gaan draaien dan... 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

[terror]Neophyte schreef:kben er vroeger regelmatig gepasseerd toen ze nog een hardcore-zaal hadden... was wel vrij leuk.

dus dat ze 's zaterdags maar wa hardcore gaan draaien dan... 8)
met Bas van Tilburg ;)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

poehaaaaa schreef:
[terror]Neophyte schreef:kben er vroeger regelmatig gepasseerd toen ze nog een hardcore-zaal hadden... was wel vrij leuk.

dus dat ze 's zaterdags maar wa hardcore gaan draaien dan... 8)
met Bas van Tilburg ;)
juist! toffe kerel. al is em de laatste tijd wel veel meer met jump bezig (aka the rebel)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Zonde, maar het lijkt passé.

Jah, beter sluiten dan een ordinair jumpkot worden,m.i.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

[terror]Neophyte schreef:
poehaaaaa schreef:
[terror]Neophyte schreef:kben er vroeger regelmatig gepasseerd toen ze nog een hardcore-zaal hadden... was wel vrij leuk.

dus dat ze 's zaterdags maar wa hardcore gaan draaien dan... 8)
met Bas van Tilburg ;)
juist! toffe kerel. al is em de laatste tijd wel veel meer met jump bezig (aka the rebel)
Tja, met Bas heb ik vele weekendjes in Club X bekken getrokken :alien:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Het was te verwachten. Ik denk dat clubs zoals H20 en Escape Concept het nog steeds goed doen. Daarnaast is Bliss al een tijdje enorm populair in Wallonië. Pulse heeft ook zijn publiek, met pieken op speciale parties waarschijnlijk. Dit is toch wat ik onlangs nog van iemand uit de regio gehoord heb.

Als die jump een tijdelijk fenomeen - tussenoplossing - is kan ik ermee leven. Zonder jump was het nu waarschijnlijk een en al R&B geweest in het gros van de clubs. Ondanks dat media overstelpt met R&B is het toch altijd al "net niet" geweest voor dit genre in België.

Ken toch al veel ex-jumpers die nu het betere werk beginnen te appreciëren, dus er is nog hoop.

Laurent Top zal zich zijn transfer nog beklagen ...
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

awel, als er nu 1 club is die de kans heeft om Trance terug te brengen is het toch LaBush? neen?
oké, veel concurrentie, maar dan moet je iets doen wat zij niet doen, of gewoon terug het trance paradijs worden van vroeger, moeilijke tijden, misschien moeilijker dan wij wel beseffen, maar ik zou er toch nog 1 jaar voor gaan, veel investeren, maar dat lijkt me hun laatste kans :-o

ps: LaBush stond toch bekend als dé dancing waar om de 30minuten de muziek een paar decibel omhoog ging, waardoor je een zalige warmup kreeg en na een paar uur verandert de club van een warm up zaal tot een trance paradijs waar de muziek loeihard (maar goed afgesteld) stond :-o
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Las Bush zou dat idd eigenlijk perfect kunnen met djs als Franky Jones, Marko, Phi Phi, Zolex, Philip, ... maar kort na het vertrek hebben ze denk ik iets in die richting geprobeerd zonder succes.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Er is daar nog een tijdje La Bush on Sundays geweest met oa Phi Phi, maar dat trok niet de gewenste massa volk denk ik.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast