Out Soon: End of (his)story

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

djfist schreef:Deze maand was er toch nog eentje ;-)

Vanaf wanneer stoppen ze dan? Dit was wss de laatste? In de zomermaanden was er sowieso geen dacht ik? Dus wss was dit de laatste? :(
die met adam beyer op de cover zou de laatste zijn dacht ik
* raise your hands in the spirit of house music *
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Administrator schreef:Stukje bij beetje brokkelt het hele gebeuren uit de jaren 90 af.
bwah, de CCC is aan een comeback bezig :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

lemant schreef:
Administrator schreef:Stukje bij beetje brokkelt het hele gebeuren uit de jaren 90 af.
bwah, de CCC is aan een comeback bezig :mrgreen:
:lol:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Ik heb daar ooit zelfs een abbonement op gepakt. Ik denk trouwens als enige, want ik kan mij herinneren lid 001 of zoiets te zijn geweest.

Nadien kreeg ik ze zoiezo gratis in de bus.

Spijtig, maar het leven gaat voort en iets wat verlies draait, kan beter stoppen. Misschien over een paar jaar terug?
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:
Administrator schreef:Stukje bij beetje brokkelt het hele gebeuren uit de jaren 90 af.
bwah, de CCC is aan een comeback bezig :mrgreen:

kzat in het 3e studiejaar toen de bom ontplofte aan het Stadspark, was ook CCC dacht ik, begin jaren '80 :bom:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:
lemant schreef:
Administrator schreef:Stukje bij beetje brokkelt het hele gebeuren uit de jaren 90 af.
bwah, de CCC is aan een comeback bezig :mrgreen:

kzat in het 3e studiejaar toen de bom ontplofte aan het Stadspark, was ook CCC dacht ik, begin jaren '80 :bom:
Gisteren daar nog in Café Capital geweest, en zo is de bal weer rond.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Sinds gisteren voor de zoveelste keer mijn collectie Outsoon aan het doornemen, brengt zoveel mooie herinneringen terug. Alleen al die party/club agenda, als je die vergelijk met nu ... er zat zoveel meer leven in de Belgische scene, op zondag alleen al zie je verschillende clubs staan die open waren: La Rocca - Whos Whos Land - Carat - Illusion - ...

Het valt mij ook direct op dat er vroeger in Outsoon precies veel meer aandacht ging naar de Belgische clubs en djs, misschien geen slecht idee om (indien er iets nieuw komt) dat terug een beetje op te vangen?
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

quincy schreef:
Het valt mij ook direct op dat er vroeger in Outsoon precies veel meer aandacht ging naar de Belgische clubs en djs, misschien geen slecht idee om (indien er iets nieuw komt) dat terug een beetje op te vangen?
Dan kan je de vraag stellen of de huidige clubscene hier wel interessant genoeg is om iets over te zeggen.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Over Fuse, Café D'anvers, Silo kan je elke maand wel veel vertellen, Pulse Factory, la Rocca, nieuwe labels die starten, nieuws rond Belgische artiesten enzovoort ... denk wel dat je daarin ver kan gaan zoals ze vroeger deden.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

misschien wel quincy. In ieder geval, ik heb dringend terug nood aan een goede agenda waar alles zo wat in terug te vinden valt. Ik heb dit jaar als enkele heel leuke feesten gemist, gewoon omdat ik niet op de hoogte was. En dan gaat het niet alleen om feesten met bekendere namen, maar ook kleinschalige events waar minder voor de hand liggende muziek wordt geprogrammeerd. Voor een echt degelijk maandelijks magazine met uitgebreide kalender, intervieuws en allerlei info zou ik met plezier willen betalen.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Volgens mij zou je zoiets beter in een forum of een gewone website ook kunnen gooien. Dus ik versta wel waarom het op papier niet meer zo draait.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

heel just quincy. het probleem met de magazines die er ooit zijn geweest in België is een beetje dat ze vooral focussen op de grote namen van buiten belgië. Maar wat hier gebeurd werd zelden echt onder de loep genomen: nieuwe labels, artiesten, producers, club reports,...

Enfin, 'k heb vaneigens gemakkelijk zeggen, 'k heb er geen idee van wat zo'n ding opstarten zou kosten, mor da's toch een droom zu 8)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

^^
Lange tijd geleden had Out Soon zo eens een enquête ... en dat was toen ook mijn eerste opmerking: meer nieuws uit de eigen scene.

Vroeger las ik bvb heel graag Basic Groove (NL), die hadden ook veel aandacht voor hun eigen scene, met reports van feesten en een eigen "nightlifereporter" ... een zekere Mick ofzo. Was altijd leuk om lezen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Anders beginnen met een Outsoon forum of zo? Beperkt aantal auteurs die een onderwerp mogen starten, met hun artiekel in, en de lezers die dan mogen reageren. (zoiets als het HLN.be site?) Just an idea.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

maar dan liefst zonder die debielen die op hln.be zitten :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast