Out Soon: End of (his)story

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Tjonge... Nu schrok 'k toch ook wel. Goed, was ook niet helemaal mijn ding maar ik gebruikte het wel vroeger als feestkalender en als hap-snap-infobron; voor diepgaande stukken moest je uiteraard wel elders zijn.
Ik begrijp ergens wel dat het meer glossy werd, dat de thema's breder werden en andere keuzes, in het licht van steeds adverteerders te blijven vinden. Ik ken de situatie: dat wordt jaar na jaar moeilijker en Out Soon was dan ook gratis. Een blad, ook al is het misschien slechts een blaadje, draaiende houden is minder voor de hand liggend dan velen denken.
Nu goed, na zestien jaar was Out Soon een begrip en 't is jammer dat het verdwijnt. Ja, vooral ook op deze manier, als een dief in de nacht (hoewel ik dat moet nuanceren misschien aangezien er enkele jaren geleden toch ook enkele ingrijpende veranderingen werden doorgevoerd bij redactie en medewerkers).
Over and Out Soon...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

zeer spijtige zaak :(
ik las die boekjes altijd :D
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

bedankt voor de verduidelijking Jasper.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Damn, weer een stukje nostalgie erbij. Outsoon was voor ons in de jaren 90 altijd de stapbijbel. Dit geeft toch voor mij echt aan hoezeer de scene veranderd is.

In ieder geval petje af voor al het pioniers werk en mooie herinneringen die jullie ons hebben bezorgt. Als ik oud en versleten ben zal ik met een grote glimlach op mijn gezicht mijn collectie doorlezen.

Jasper, langs deze weg nogmaals hartelijk dank dat ik zo'n 10tal jaren geleden op HQ mocht langskomen om een aantal oude issues mee te nemen en een tof gesprek met je te hebben.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Stukje bij beetje brokkelt het hele gebeuren uit de jaren 90 af.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

jasper schreef:
Nostalgie90 schreef: maar het zegt me niet veel meer .... andere doelgroep voor ogen zeker?
nope, onze doelgroep is altijd een publiek geweest dat op zoek was naar nieuwe interessante zaken in de clubbing scene en de huidige clubscene representeren… kdenk dat we daar toch wel tot op het einde in geslaagd zijn (beetje meegaan met uwen tijd ook he… we leven in 2008 nu en ni meer in 1994 ;))

mmmm ik ga mee met mijn tijd maar soit dat is een discussie van welles en nietes, maar laat me niet meer door het handje leiden van wat "hot" is, ik maak dat heden dage zelf wel uit mss is dat de zwakte van Out Soon
Maar goed ik geef toe dat ik kwa clubbing scene 2008 niet meer geïnteresseerd ben, laat mij maar lekker chillen :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Administrator schreef:Stukje bij beetje brokkelt het hele gebeuren uit de jaren 90 af.
idd, zoals alles
De geschiedenis van de 90's is al voor een stuk herschreven dankzij de retro-shit-toestanden, een Belgisch fenomeen misschien?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Eigenlijk wel jammer van Out soon... Heb er hier toch een serieus pakje liggen hoor. Maar dan beter stoppen in schoonheid dan te moeten blijven zoeken naar alternatieven... Welk nummer wordt het laatste? 200??
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Enorm spijtig. Ik keek er altijd enorm naar uit.

Iets verder dan de school was er een winkeltje waar ze Outsoon verdeelden (en ook xtc-drinks). Als de nieuwe editie uitkwam was het altijd drummen om een exemplaar te hebben. Dan in de namiddag stiekem de Outsoon tussen de schoolboeken en xtc-drankje op de lessenaar. De A4-flyers werden gebruikt als kaftpapier en decoratie van mappen.

Spijtig dat Outsoon niet online blijft verderbestaan ... Al was het maar de agenda, flyers en wat info over releases ...

Alvast bedankt. Jullie hebben mij en veel van mijn medestudenten mooie tijden bezorgd. En gratis kaftpapier ;)

We namen er altijd 2: een voor kaftpapier en een voor te bewaren :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zeer spijtig, was een dikke fan van Out Soon. Er stond eerst voorlopig, zal het ooit terugkomen?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: ...

Bericht door lemant »

ProgressNation schreef: We namen er altijd 2: een voor kaftpapier en een voor te bewaren :mrgreen:
Ik nam er ook 2: één om te bewaren ... de andere om hoesjes te maken bij mijn tapes :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Dj Sven Larsson schreef:Zeer spijtig, was een dikke fan van Out Soon. Er stond eerst voorlopig, zal het ooit terugkomen?
kdenk niet dat we onder de naam out soon snel kunnen terug kunnen komen, maar florence en ik zitten niet stil en hopelijk kunnen we jullie al snel iets laten weten over 1 van onze nieuwe uitdagingen ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

hopelijk komt er snel iets in de plaats, al was het maar online ... na de nieuwe partyguide (wat toch op een flopje lijkt uit te lopen) en het recente verlies van Outsoon mankeren we nu echt wel een volledige party agenda. Op dit moment heb je nergens een overzichtelijke en vooral volledige partyagenda zoals op Outsoon.be en Partyguide vroeger het geval was ...

ben alvast benieuwd wat Stijn en Florence uit hun mouw gaan schudden :)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

zeer spijtige zaak, ik las zowat elke outsoon die ik in mijn pollen kreeg van voor tot achter

waarom is ie eigenlijk altijd gratis te verkrijgen geweest?
had er zelfs graag wel enkele euro's per maand voor over
Afbeelding
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Deze maand was er toch nog eentje ;-)

Vanaf wanneer stoppen ze dan? Dit was wss de laatste? In de zomermaanden was er sowieso geen dacht ik? Dus wss was dit de laatste? :(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten