Euro 2008

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dr. Poppers schreef:
dj_neo schreef:Wat een lozer!
Een <i>lozer</i>??? Wat loost ie dan zoal? En waarin? :D :D
Neo, je verstaat toch wat ze zeggen op de BBC, met zo'n harig Engels? ;) :D
Mijn engels is niet harig. Gewoon een schrijffout :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Administrator schreef:Die Hollanders dat is toch nogal een verschil met dat stom systeem hier in Belgie hoor, als één man achter één ploeg.
In een land dat niet meer samenhangt hebde ook geen samenhangende ploeg hé.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Hopen dat ze vrijdag minimaal gelijk spelen tegen de fransen, dan kan het eigenlijk al niet meer misgaan...

Maar het is wel lekker, aan je doelsaldo te werken tegen de wereldkampioen ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

varth schreef:Wel, op voorbije EK's en WK's ergerde ik mij blauw aan de arrogantie van Nederland, gaande van de 11 op het veld tot de fans die op voorhand dachten dat alles al gewonnen was.

Maar hoe ik hen gisteren heb zien spelen, vond ik erg knap. Veel inzet, durven voetballen, hard werken,... Ik heb de indruk dat er misschien wat minder eikels in het team zitten genre Davids. Enkel Van Prersie bezorgt mij nog bij momenten kotsneigingen.
Idem hier :)

En op die Van Persie zijn smoel kan ik nu nog altijd niet kijken, irritant ventje ...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik kies ook voor het NL elftal, als ze deze keer het EK maar is winnen.
Dan kunnen ze er nog jaren op teren, mijn pronostiek voor vrijdag
NL: 2 - FR: 1
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

4-1 voor de Hollanders. :P

Les Bleus waren barslecht. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ned 1 - 0 Fra
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Marc fucking Degryse werkt ook serieus op mijn zenuwen als co-presentator, elke keer dat diene pipo es iets zegt begint hij mat "mjaaaa" ... irritante fucker.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Mjaaaa, hij moet nog groeien

Mjaaaa, hij moet nog in het tornooi komen

:lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

ik volg het tijdens de examens ook op den rtbf, omda wij hier thuis gene kabel hemme :D
kvind da wel nog plezante manne om na te luistere, ook al versta ik er den helft nog ni van.
na de exames zalt op cafe worde, dubbel zo plezant, en ge hoort de commentaar dan toch amper :P
na alle teams eens gezien te hebben zijn het toch weer vooral de traditionelere landen da de beste indruk maken (portugal, holland, duitsland, spanje). ben vooral benieuwd naar wie van frankrijk of italie zen boelke ga moge pakke. en als ze ni oppassen, mss zelfs allebij... :mrgreen:
voor de rest ni direct nen 'outsider' gezien die fris en frivool voetbal racht. khad nogthans gehoopt op kroatie of rusland maar tot nog toe dus niet.
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

quincy schreef:Marc fucking Degryse werkt ook serieus op mijn zenuwen als co-presentator, elke keer dat diene pipo es iets zegt begint hij mat "mjaaaa" ... irritante fucker.
maar die kent tenminste iets van voetbal,die carl huybrechts kent er geene zak van.
da ze die presentatie algou aan bob peeters laten zenne.
hij kan misschien nog is opzoek gaan naar roemenen :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne schreef:
Administrator schreef:Die Hollanders dat is toch nogal een verschil met dat stom systeem hier in Belgie hoor, als één man achter één ploeg.
In een land dat niet meer samenhangt hebde ook geen samenhangende ploeg hé.
Volgens mij hangt de voetbalkennis van Vandereycken gewoon niet samen! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Stanne schreef:Portugezen: wijze gasten en wreed ambiance. Heb ze ondertussen ook als superfavoriet getipt na die "veldslag" tegen de Turken.
Tjechië-Portugal: 1-3
Ronaldo ne pottos en nen assistos :mrgreen:
Ik hoop dat ze zo blijven verder denderen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Heb me werkelijk dood zitten ergeren aan die Ronaldo. Wat een verschrikkelijke aansteller en irritante persoon zeg. EN maar zeuren en vallen.

Scoort ie godverdomme nog een mooi doelpunt ook. Maar BAH, wat een eikel.

Het leek net Arjan Robben ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik ging het juist zeggen. Arjan Robben is juist hetzelfde, maar dan lelijker :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast