Party Friends

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Party Friends

Bericht door After »

Wie heeft er last van?
Wie heeft er meer dan 200 verloren?
Wie ziet er nog?

Volgende week in Jambers :P



hehe, maar, geef toe, wie kent er geen 200 man uit een club, die wekelijks je vrienden waren, en die je nu niet meer ziet of hoort? Heb je er last van, of kan je er mee omgaan? Sorry voor het serieuze topic maar af en toe mag dat eens neen? :mrgreen:



ps: ik ben gewoon 27 jaar en besef dat, zonder uitgaan, ik vele mensen nooit zou horen of zien
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hier toch totaal niet,hoor. Maar ik ben van een ander tijdperk. Kan me wel voorstellen dat het vroeger wel zo was.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

After met zo een post na 12u, het heeft zeker gesneeuwd :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Idem dito... :cry:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik heb me nooit echt bezig gehouden met het maken van partyfriends. Wij gaan altijd met een hele bende uit, waardoor ge niet meer let op anderen. Daarbuiten kom ik wel eens bekenden tegen, maar die wonen allemaal in de buurt of ken ik van vroeger.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Ik had ook geen echte party-friends, je kwam wel wat volk tegen wekelijks dat je beter begon te kennen, maar ofk die mensen nu echt mis? denk het niet

Wat wel het geval is .. de bende waarmee ik vroeger wekelijks op pad ging .. daarvan zie ik er 2 nog maandelijks .. een paar jaarlijks, maar 3/4 zie ik gewoon nooit meer, wsl een geval van het vrouwtje, huisje, tuintje, kindje gebeuren ..

-> en het feit dat ik 60 km verder ben gaan wonen
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

van al de mensen waarmee ik vroeger uitging,daarvan zie ik er nu nog heel af en toe een paar.
ik heb in den tijd de keuze gemaakt om met dope te kappen,zij zijn toen door gegaan.
als ik ze nu tegen kom zegge ze allemaal dat ze ermee gestopt zijn,maar als ik sommige mensen bekijk zijn ze nog geen haar veranderd :roll:
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

ik kwam vroeger (spreek van '94 - '97) een keet binnen en deed eerst mijn toer pakweg een uurtje niets anders doen dan kussen geven (vroeger gaven we ook de gasten een kus) en 2 woorden wisselen.

Ik kende toen òveral volk. Ging vaak ook alleen weg omdat ik toch n'importe waar volk kende (Happy Family). Tegenwoordig lijkt het eerder ieder voor zich of in z'n groepje van 3 man.

Heb een paar verstandigere beslissingen genomen dan veel van die mensen die nu psychiatrisch patiënt, dood, junk of aan lager wal zijn geraakt. Zie er nog geregeld toevallig volk van terug op straat of via het net. Laten we zeggen dat ik hun GSM-nummer niet heb. Ben toch blij met mijn keuzes. De 'survivors' en degenen met overlevingsinstinct hebben het er nog goed of relatief goed vanaf gebracht. Ik weet dat dat clubben van eind jaren '80 tot medio jaren '90 véél slachtoffers gemaakt heeft.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Bwa, diegenen die door het clubben eronder zijn gegaan, zouden er anders ook niet geraakt zijn. Als je het karakter niet hebt om te stoppen, dan raak je snel in de problemen. Maakt niet uit met wat...
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Trab schreef:Bwa, diegenen die door het clubben eronder zijn gegaan, zouden er anders ook niet geraakt zijn. Als je het karakter niet hebt om te stoppen, dan raak je snel in de problemen. Maakt niet uit met wat...
Dat is ook zo...moet eens gedaan zijn vind ik! Maar wat staat ons nog te wachten dat weet niemand... :? Het zal toch iets nalaten aan die partyanimals van vroeger.
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Nooit last van gehad, die jaren zijn ook al lang voorbij ... (decennia)
Uiteindelijk schieten na de lieven en het huisje-kindje-tuintje tijdperk nog enkel maar de echte vrienden over.
En inderdaad er zijn er altijd die de grenzen hebben verlegd en zich van niets iets aangetrokken hebben, en achteraf hoor je daar wel eens rare dingen van!
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

awel, da was ne plezante tijd maar het grootste deel van al die mensen die ik heb leren kennen tijdens het uitgaan (kuske hier, ça va-ke daar) mis ik toch niet hoor.
zou begot niet weten waar die nu allemaal uithangen.
die tijden zijn nu eenmaal voor altijd gedaan.
ben blij dat ik er een stuk heb van kunnen meemaken, maar er zijn nu eenmaal andere, ook leuke dingen in de plaats gekomen..
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ik heb toch jaren in de waan geleefd met mannen warvan ik dacht dat het echte vrienden waren...echter op moeilijke momenten waren ze er nooit
echte drugsmakkers waren dat achteraf bezien die u voor het minste lieten vallen als een baksteen

gelukkig heb ik nu een vriendengroep waar ik echt op kan rekenen
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

het grootste deel vd jeugdvrienden zie je in het algemeen niet meer, schoolkameraden, sportvrienden etc. Ook het discotheekvolkje van weleer zie je niet meer. Voor de meesten is dat een bewuste beslissing, ge kunt ni eeuwig blijven flashen hé, alhoewel dat er sommigen nu nog bezig zijn ;)

Met den tijd vervagen die herinneringen ook wel wa, ten dele omdat er andere leuke momenten en vrienden in de plaats komen :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Bij ons is er van gans de hoop van vroeger nog 1 die ermee bezig is maar de andere zijn natuurlijk nog even goede vrienden. Zij wachten op ons om mee te stoppen maar 'kvrees wel dat ze nog veel geduld mogen uitoefenen. Ieder zijn ding é, gellukkig maar... feit is wel dat ge nooit kunt kalmeren en daar ben ik wel eens aan toe met momenten. Dus ja is dit nu mijn laatste bericht... nog ff dan... :D Ik zal wel iets zoeken/vinden om te compenseren
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten