Grootste irritatie van 2008

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door quincy »

Bart Somers, ik kan niet meer op die zijn achterbakske smoel zien.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Nostalgie90 »

Bart Somers, die stond vorige jaren al in mijn persoonlijke top

Irritatie -->

Wilfried Martens & Miet Smet

Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door quincy »

wat ik mij vandaag afvroeg, zouden die nog aan sex doen? en zo ja, ook anaal? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door jim-bar »

reken maar van YES :D
da's ne sloeber zulle, dieje Willy
een paar jaar geleden kwam ie toch nog met een jong popke af - en daar heeft ie nog 3 kinderen mee gemaakt ook

Martens trouwde op 13november 1998 met de 22-jaar jongere Ilse Schouteden. Ze leerden elkaar kennen op zijn kabinet, waar zij een van zijn medewerksters was. Het koppel heeft drie kinderen: de tweeling Sara en Sophie (10) en Simon (7). Eerder was Wilfried Martens getrouwd met Lieve Verschroeven. Met haar heeft hij twee kinderen
... this is Elmer Davis again ...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Stanne »

Hij zei: dit is een bezegeling van een jarenlange "samenwerking". Op welk gebied dan :mrgreen:
Hoe lang zouden die samen al aant scharrelen geweest zijn ?
Den ouwe snoeper.....mor hij heeft gelijk potverdekke.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door dj_neo »

De Willy en zijn maitresse. :mrgreen:

Allez, ze heeft nu eindelijk haar zin gekregen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door After »

heb voor Regi, indien mogelijk, toch een beetje respect gekregen... heb iemand leren kennen die die bende reeds jaren persoonlijk kent, en Regi zijn vrouw snuift van s'morgens tot s'avonds en die zangeres van Milc Inc idem, dus respect dat die gast zijn leven van 14u werken per dag doet zonder al die troep


mijn mening :oops:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door pascal78 »

lol

gewoon daarom?

:scratch:
:D

@ quincy
tja ik kan da wel begrijpen

maar toegegeven zwart bartje heeft Mechelen toch wel ne serieuze sprong voorwaarts laten maken
en als mechelaar kan ik hem daarom alleen een beetje meer credit geven


grtz
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door After »

ik haat die coke-bv-wijven nogal :D
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door quincy »

pascal78 schreef:lol

gewoon daarom?

:scratch:
:D

@ quincy
tja ik kan da wel begrijpen

maar toegegeven zwart bartje heeft Mechelen toch wel ne serieuze sprong voorwaarts laten maken
en als mechelaar kan ik hem daarom alleen een beetje meer credit geven


grtz
Dat is juist, als burgemeester was Somers streng en kordaat voor de stad Mechelen. Nu is het één van de intensiefste gattenlikkers die ik al geweten heb. De stront hangt soms nog tussen zijn tanden.

Damn wat haat ik die gast.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Trab »

pascal78 schreef:maar toegegeven zwart bartje heeft Mechelen toch wel ne serieuze sprong voorwaarts laten maken
en als mechelaar kan ik hem daarom alleen een beetje meer credit geven
Jep, Mechelen heeft op enkele jaren tijd een serieuse transformatie ondergaan. Het is een veel aangenamere stad geworden!
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door pascal78 »

trab ook van malinas?

kzal u is zoeken op foto dan
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Trab »

pascal78 schreef:trab ook van malinas?

kzal u is zoeken op foto dan
Jep, buurt van Kauwendaal (montreal) ;)
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door pascal78 »

zot

ik woon aan 't kerkof
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Grootste irritatie van 2008

Bericht door Sunreezer »

Ging het hier niet enkel om irritaties op muzikaal vlak?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten