Vette Parties!

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Stanne schreef:Die dresscodes, kvind da zo stoem. Ik doe alleen kleren aan waar ik me goed in voel. Altijd en overal.
Idd! Nog nooit e kostuum of hemd aangedaan naar ne trouw of iet dergelijks. Altijd tshirt/trui met jeans.. zelfs geen geklede schoenen :)

Ook al omda ik zulke dingen niet eens heb
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

same here, zelfs als kind heb ek nooit hemden en dergelijke willen aandoen. ook nie voor mondelinge examens, trouw,...
een kostuum zie ek mij ook nie rap in mijn leven aandoen, vind da da nie echt past ook bij mijn gestalte (ben bijna 20cm kleiner dan neo maar weeg wel evenveel :D )
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Als ik uit ga 9 op de 10 keer doe ik een hemd aan, is altijd het properst toch vind ik (en de dames ook). Tenzij dat het echt ergens neig warm is in de zomer, dan een poloken.
Op trouw, galabal en dergelijke meer > kostuum en -schoenen.. Toch normaal ? De vest en das vliegen wel snel uit natuurlijk.. :D
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Den Backer schreef:Als ik uit ga 9 op de 10 keer doe ik een hemd aan, is altijd het properst toch vind ik (en de dames ook).
U proper kleden om vuil dinges te kunnen doen, beetje dubbelzinnige houding hé :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Den Backer schreef:Als ik uit ga 9 op de 10 keer doe ik een hemd aan, is altijd het properst toch vind ik (en de dames ook). Tenzij dat het echt ergens neig warm is in de zomer, dan een poloken.
Op trouw, galabal en dergelijke meer > kostuum en -schoenen.. Toch normaal ? De vest en das vliegen wel snel uit natuurlijk.. :D
en om 22u den das rond uwe kop zeker :-)))
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Een kostuum aandoen vind ik echt netjes, doe het wekelijks aan voor bij klanten te gaan.
Heb er zelf net gekocht met manchetknoppen.
stylish baby

ons corporate image is ook net verandert naar 'no jeans policy' maar daar doen we nog net niet aan mee :)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Den Backer schreef:Als ik uit ga 9 op de 10 keer doe ik een hemd aan, is altijd het properst toch vind ik (en de dames ook). Tenzij dat het echt ergens neig warm is in de zomer, dan een poloken.
Op trouw, galabal en dergelijke meer > kostuum en -schoenen.. Toch normaal ? De vest en das vliegen wel snel uit natuurlijk.. :D
Haha, feit. De schouders zitten dan wat losser. :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Den Backer schreef: Toch normaal ?
Kan mss wel normaal zijn, maar ik doe het niet.
Gewoon ne trui, jeansbroek en men asics 8)
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

ik ben nie graag normaal :bom:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Dit weekend naar een "vette party" geweest: de afterparty (what's in a name?) van de avant-première van Sex and The City.
Was een redelijk BV-gedoe met vrij veel schoon volk ... maar gezien ik tegenwoordig bijna geen tv meer kijk herkende ik de meeste er niet van. Maat van mij zei op een bepaald moment: "kijk, Lien van de Kelder", en ik had zoiets van ... amai, moeten ze daar al da spel over maken? (smaken verschillen maar ik vond er niks aan).
Vèronique de Cock daarentegen mag er nog steeds wezen :p

Wat ik tussen da volk deed? 'k Had de mix gemaakt voor een lingeriedéfilé dat doorging op deze party.
't Is eens iets anders hé :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

en, was het dan een vette party? want toen ik dit topic opende was er wel een ironisch geurtje aan, misschien zelfs sarcastisch :lool:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

lemant schreef:Dit weekend naar een "vette party" geweest: de afterparty (what's in a name?) van de avant-première van Sex and The City.
Was een redelijk BV-gedoe met vrij veel schoon volk ... maar gezien ik tegenwoordig bijna geen tv meer kijk herkende ik de meeste er niet van. Maat van mij zei op een bepaald moment: "kijk, Lien van de Kelder", en ik had zoiets van ... amai, moeten ze daar al da spel over maken? (smaken verschillen maar ik vond er niks aan).
Vèronique de Cock daarentegen mag er nog steeds wezen :p

Wat ik tussen da volk deed? 'k Had de mix gemaakt voor een lingeriedéfilé dat doorging op deze party.
't Is eens iets anders hé :)
van de Kelder kan er den ene moment echt :-o uitzien.
De andere moment inderdaad :puker:

Heb ik ook al gemerkt.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

After schreef:en, was het dan een vette party? want toen ik dit topic opende was er wel een ironisch geurtje aan, misschien zelfs sarcastisch :lool:
't was eens leuk om zien, maar om te feesten moest je daar niet zijn (maar dat wist ik al op voorhand)

maw: goed voor ne keer, maar elk weekend ... no thanks
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Besides, wat doet die van de Kelder daar. Ze doet rechten, zit het lekker overal te zeggen maar ze gaat wel naar allerlei feestjes midden in de examens. Daar word ik pissed van.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dj_neo schreef:Besides, wat doet die van de Kelder daar. Ze doet rechten, zit het lekker overal te zeggen maar ze gaat wel naar allerlei feestjes midden in de examens. Daar word ik pissed van.
Die spreiden hun examens over meerdere jaren he ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast