Onheilsberichten in de media

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Administrator schreef: Ik blijf er dus bij dat heel die opwarming/uitdroging een cyclus is die zich om de x aantal jaar herhaalt.
Vroeger zal dit zo een cyclus geweest zijn ja, maar nu denk ik toch dat de aarde de mensheid niet zal kunnen overwinnen om het opnieuw zo te laten afkoelen naar een nieuw ijs tijdperk zoals sommigen geloven.

Er is een point of no return he.. Eenmaal dat overschreden..

Ge moet niet kijken naar hoe het vroeger gebeurde, want dan vergeet je de omstandigheden die er nu wel extra zwaar op doorwegen.
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik geloof daarin,ze. Dat we binnen x aantal millenia terug naar een ijstijd gaan. Moet machtig zijn. Iedere week snowboarden. :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

hmm, zo'n ijstijd is wel nie als een winterke hier eh, ge gaat in dat klimaat niet moeten snowboarden omdat ge gewoon bevriest waar ge staat :)

Ik vraag me echt af hoe de volgende generaties hun leven er zal uitzien. 'k Vrees niet te rooskleurig...
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

pooley schreef:Wat betekend Europa tegenover India of China?
Niets
Wij proberen te veranderen op alle vlakken maar als ge dat t.o.v. hun stelt, stelt dat niet veel voor he...
Doe maar geen abuuzen met de Chinezen.
Die zijn in een absoluut recordtempo aan het open bloeien. Enkele jaren geleden werd gezegd dat hun economische groei niet kon blijven duren en dat ze over de kop gingen gaan omdat het land eenvoudigweg de snelheid van evolueren niet ging kunnen bijhouden. En zie wat er gebeurd.....
Nu ook weer met die aardbeving, ik heb ze daar nog nooit zo open geweten. Die zijn aan een soort charme offensief naar de rest van de wereld bezig en ik ben er zeker van dat die ons uitlachen. Ze zijn op een beleefde manier arrogant. Ik zeg altijd, binnen dit en 10jaar is dat wereldmacht nummer 1. Met superstip. En dat is mss nog niet zo slecht. Als ge in de economie of handel op dit moment nog iets wilt betekenen kan je er al niet meer omheen om er zaken te doe.
Ik volg trouwens alle maandagen op man bijt hond de Martin in China. Ni dat da een beeld over da land schept mor ge ziet wel de wilskracht en discipline van die mensen. Iets da hier meer en meer verdwijnt.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Stanne schreef:ik ben er zeker van dat die ons uitlachen
Het zit precies diep hé :mrgreen:

Net ook Martin gezien ... die klein gasten van 5/6 jaar die een overslag maken op hun hoofd 8) Ja hallo.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

We kunnen misschien nog iets leren van de Chinezen op gebied van discipline & economisch vlak (alhoewel). Maar de omgekeerde wereld is ook waar. Mensenrechten & democratie hebben ze in China nog nooit van gehoord.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

lemant schreef:
Stanne schreef:ik ben er zeker van dat die ons uitlachen
Het zit precies diep hé :mrgreen:

Net ook Martin gezien ... die klein gasten van 5/6 jaar die een overslag maken op hun hoofd 8) Ja hallo.
Toch niet eigenlijk. Ik heb wel respect voor die rakkers.
Ik zou er trouwens dolgraag is op tocht gaan. En dan vooral in het binnenland, ni in de steden.

@dj_neo: ze hebben daar allemaal het karakter van een Europese topsporter denk :D En denk je dat hier iedereen even fair behandeld word ? Mensenrechten, tis maar hoe je het bekijkt. Zonder onderdrukking natuurlijk goe te klappen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nog iets hierover: al is bij stil gestaan hoe moeilijk het moet zijn om een land met 1,5 miljard inwoners bestuurbaar te houden ?
Sowieso zijn er dan minderheden of groepen die zich te kort gedaan voelen.
In een kapitalistische en liberale maatschappij zou dat geen 5j duren of je hebt dikke interne problemen. Zie maar naar België met zijn 10 miljoen inwonerkes waar de Walen en de Vlamingen mekander al 30-40 jaar treiteren.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

dj_neo schreef:Mensenrechten & democratie hebben ze in China nog nooit van gehoord.
Dit is een verkeerd beeld dat we er van hebben, ze werken er wel degelijk aan hoor. Weet ik van iemand die net 10 dagen China rondgereisd heeft. Onze mensenrechten & democratie vormen is ook niet zonder slag of stoot verlopen hé.. Die dingen hebben nu eenmaal wat tijd nodig. Be patient and you'll see.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

dan gaan die chinezen wel dringend eens mogen beginnen werken aan de kwaliteit van hun producten, want alhoewel ze wel heel wat dingen maken (kopieren) sucken chinese producten wel serieus, heel wa dingen die ze daar maken hebben gewoon niet dezelfde standaard. Maar da's een kwestie van tijd idd. Hopelijk is tegen die tijd niet alles opgebruikt :roll:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Iemand gisteren Peking Express gezien? Ze zaten in Venezuele waar benzine 5 cent de liter kost en ze allemaal rondracen in zuipende oldtimers.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Double post
Laatst gewijzigd door dj_neo op 20 mei 2008, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

USA is dat ook,hé. Wel niet zo extreem maar daar is de benzine ook veel goedkoper dan in Europa. Kut euro :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

In Amerika en Venezuela zitten ze aan de bron hé. Dienen Chavez gaat wel ni lang leven peizek. Als die zo tegen iedereen zijn kar blijft rijden. Die zou de olie 5 keer goedkoper maken als ge hem laat doen.
En zie dan bvb Nigeria waar de gewone mens gene cent ziet van de olie inkomsten. Das dan wer typisch Afrikaans.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dj_neo schreef:USA is dat ook,hé. Wel niet zo extreem maar daar is de benzine ook veel goedkoper dan in Europa. Kut euro :roll:
Dat heeft toch niets met de euro te maken? De euro maakt het zelfs nog wat draagelijk, aangezien olie in dollar wordt verkocht en de dollar veel lager staat dan de euro.

De benzine is hier veel duurder omdat wij accijnzen en btw betalen op elke liter die we tanken. Op de site van Petrolfed wordt uitgerekend hoe de prijs van een liter benzine is samengesteld. Daaruit blijkt dat meer dan 50% bestaat uit accijnzen en btw, oftwel zo'n 80 cent per liter. Als je dan eens gaat kijken naar zaken zoals sociale zekerheid en gezondheidszorg in Venezuela of zelfs in de VS, dan weet je meteen waaraan dat geld bij ons wordt besteed. In Venezuela biedt Chavez zelfs subsidies aan om de benzineprijs laag te houden, maar de staat loopt enorme inkomsten mis die ze zouden kunnen gebruiken voor andere zaken.
Laatst gewijzigd door Trab op 20 mei 2008, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast