Het Serietopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Het Serietopic

Bericht door dj_neo »

Analoog aan het filmtopic. :)

Zijn er hier serie kijkers? Zo ja, welke?

Momenteel ben ik Grey's Anatomy aan het volgen. Echt perfecte tussen drama & humor. ;) Gisteren wel beetje teveel gekeken. 9 episodes op een rij.
:mrgreen:
Prison Break, Heroes,............... natuurlijk ook allemaal gezien maar geef mij maar die drama series ('vrouweseries'). Daar amuseer ik me toch kostelijk mee.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

/me wacht vol spanning op Matroesjka's 2

en ik heb gene Prime, dus ik zal nog wel ff moeten wachten :(
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ge zult nog een tijdje moeten wachten dan. Op gewone TV wordt het pas in november uitgezonden dacht ik.

Maar je kan ze al downloaden ;)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Prison Break heb ik een tijdje gevolgd, maar naarmate de serie vorderde, des te meer die Scofield begon te fluisteren wat wat op mijn zenuwen werkte :D Heb 't laatste seizoen niet meer echt gevolgd gehad.

Van Heroes heb ik ook enkel 't 1ste seizoen echt gevolgd, zag juist op VT4 dat 't 2de ook bijna gedaan is, waarvan ik niks van heb gezien...

Waar ik wel naar benieuwd ben is't vervolg van Jericho, waardat een aantal atoombommen in de VS worden gelost zodat 't stad Jericho volledig geïsoleerd raakt, vond ik wel 'n leuke serie.

Daarnaast, ook al blijft 't duren, kan Lost me blijven boeien...

Misschien al een miljard keer herhaald op VT4, maar Friends doet me blijven lachen :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

ik volg enkel prison break & lost.
Maar naarmate die langer duren worden die wel minder interressant.
Verder kijk ik naar Neighbours.Ja Neighbours !!!
Zult misschien wel lachen nu maar als ge ziet wa voor een vrouwelijk schoon daar in meespeelt zulde mij wel begrijpen.
Ook hou ik wel van oude britse humor series zoals are you beiing served of allo allo.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik volg (allee kijk wanneer ik er zin in heb)

Battlestar Galactica (S4)
2,5 Men (S5)
Prison Break (afwachtend op S4... weet niet of ik nog ga zien)
Lost (S4)
Matroesjkas 2 (Heb de 1ste 6 Episode's liggen)
CSI Miami (S6)
CSI NY (S4)
24 (afwachtend op S7... vol ongeduld op aan het wachten)
The Wire
Jericho (S2 gezien... en ze zijn ECHT gestopt.. sucks want was geen einde aan)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jericho heeft een van de beste eindes van allemaal. Dat is iet uitgemolken zoals Prison Break of One Tree Hill maar gewoon gestopt op beste moment ;) (2de seizoen is zelf maar 10 episodes).

Heroes S1 vond ik zalig, S2 iets minder maar S3 gaat terug gaan tussen Peter & Sylar dus da komt wel in orde hehe.

Prison Break zijn ze vollenbak aant uitmelken. Wat maar dom is.

Ik denk binnekort wel te beginnen aan The Soprano's achter Grey's Anatomy. Is een topserie en jammer genoeg nog nix van gezien.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Heroes, 2 eps gezien van S2 en gestopt.... vond het er zwaar over aan het gaan. Ze hadden het bij S1 moeten houden...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Recente favo's:

-Carnivale (op Canvas vrijdag(nacht))
-C.S.I. Miami (de enige die nog de moeite is)
-Little Britain (geen commentaar :mrgreen: )
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

www.hulu.com
aanrader voor de seriefreaks
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik pik al wel eens een aflevering van Wire in the Blood mee op canvas. Ik kan er niet aan doen, maar vaak vind ik die Britse politieseries wel goed. Staat wat in contrast met dat opgefokte gedoe in veel Amerikaanse series
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja ken die HULU... wou afleveringen van "My Wife And Kids" te zien, helaas staan ze er niet tussen. Miami Vice staat er dan wel weer tussen, maar heb alle 5 seizoenen tot nu toe op DVD... (Blijft trouwens de machtigste reeks ooit gemaakt)
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Magnum PI wordt tegenwoordig ook terug uitgezonden.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

zijn er hier mensen die naar "Vermist" kijken op VT4? Ik vind dit wel sterk gemaakt voor een Belgische productie te zijn. Ook het nieuwe seizoen van matroesjka's is weer lekker grof.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik vind Vermist een flauw goedkoop afkooksel van CSI (zelfs de verhaal lijnen zijn gekopieërd) (Zie episode met dat vliegtuig en episode 01 van season 1 van CSI Miami)
Nu wel te begrijpen dat ze in België geen mega cash tot hun beschikking hebben om iets degelijks te maken. Koen De Bauw acteert er wel super in, maar de rest kan ik nie veel goeds over zeggen eerlijk...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast