Het Serietopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

The Wire... idd allemaal gezien ! Vond season 2 de max, met die dokwerkers.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Serietopic

Bericht door djaxxie »

ThaMan schreef:The Wire... idd allemaal gezien ! Vond season 2 de max, met die dokwerkers.
Dikke kanshebber om mijn volgende to watch serie te worden, nu ik bijna door oz ben. Oz was wel goed maar bij momenten ook wel saai dus toch wel beetje overrated, zoals de meeste series op imdb.
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

djaxxie schreef:Dikke kanshebber om mijn volgende to watch serie te worden, nu ik bijna door oz ben. Oz was wel goed maar bij momenten ook wel saai dus toch wel beetje overrated, zoals de meeste series op imdb.
Kheb u al dikwijls gezegd, the wire, das een serie van het zeldzame genre zoals bv sopranos, t wordt tijd da ge eens luistert :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Serietopic

Bericht door pascal78 »

geeft den djaxx ze vet maar is..

hahaha


OT echt een goei serie
seizoen 2 bijkanst volledig gezien , kheb het nog nooit zo lang volgehouden met series

meestal na paar aflevering beu

baltimore a city i don't wanna live in :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Het Serietopic

Bericht door pooley »

Stargate Universe kan me niet echt boeien, zelfs niet na 7 afleveringen. Spijtig wel.

De remake van 'V' die ze net beginnen airen zijn (2 episodes al), vind ik dan wel terug beter. Het originele van de jaren 80 heb ik wel nooit gezien...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

pooley schreef:Stargate Universe kan me niet echt boeien, zelfs niet na 7 afleveringen. Spijtig wel.

De remake van 'V' die ze net beginnen airen zijn (2 episodes al), vind ik dan wel terug beter. Het originele van de jaren 80 heb ik wel nooit gezien...
Ik heb de originele ook gezien, was destijds een echte rage, iedereen sprak over V (serie was zijn tijd dan ook ver vooruit).
Dat ze nu de serie moderniseren met een herschreven script vind ik super, heb de pilot gezien en was al meteen goed spannend - deze ga ik met veel plezier volgen
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Serietopic

Bericht door djginod »

Ik vond dat destijds ook een heeeeel lekker wijf / euh, een hele mooie vrouw, die hoofdrolspeelster van V. En dan lekker zo een muis naar binnen werken..... euh, rare fetish heb ik :unibrow:

Afbeelding

:bounce:

Afbeelding

:cheers:

Afbeelding

:alien:

Afbeelding

:safe:

Afbeelding

:drool:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Daar mocht ik vroeger speciaal langer voor op blijven om "V" te zien.. iedereen had het er toen over.
Ga ook een keer beginnen aan de 2009 versie van deze serie
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

djginod schreef:Ik vond dat destijds ook een heeeeel lekker wijf / euh, een hele mooie vrouw, die hoofdrolspeelster van V. En dan lekker zo een muis naar binnen werken..... euh, rare fetish heb ik :unibrow:
ja die haar muis heb ik ook altijd wel es willen binnendoen :mrgreen:

trouwens de nieuwe mag er ook wezen :cheers: ook een lekker muizeke :cheers:

Afbeelding
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Juist de 1ste Episode gezien die redelijk hard vooruit ging eerlijk gezegd, lekkere opbouwende spanning naar de volgende episode's. Hoop alleen dat het niet gaat stil vallen zoals het in de meeste gevallen gebeurt. Zo een serie's zouden ook maar 1 season mogen hebben.. maar ja, kijkcijfers en uitmelken die hap.

Ik vond eerlijk gezegd de effecten iet of wat buiten proporties, had stukken beter gekund (zoals de shot van LA komt precies uit de originele reeks) maar kom het is en blijft een serie waar niet de nodige budgetten voor aanwezig zijn.

Anyway ik ga het wel blijven volgen, want de mysterie zoals in de originele is hier ook weer volledig in terug te vinden. Zo was er in der tijd ook "Alien Nation", iet of wat dezelfde richting !

PS: da blond jong kipke dat er in komt mag anders haar muis ook wel es laten zien :pig:

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

habba habba :cheers:

serie zonder babes maar echt wel hele goeie vind ik, the sons of anarchy :alien:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Serietopic

Bericht door djginod »

Heb ook net V 2009 gezien. Ja, het was een geslaagde poging ! Als het goed is, komen de eerste 4 afleveringen dit jaar, en start men in maart de rest !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Dat is meestal het geval in de USA
Seasons Stop, zonde want ik kijk liever een serie in 1 keer.
Zo ga ik "FlashForward" en "The Forgotten" achter elkaar zien, dan blijf je meer in het verhaal hangen.

Kijkt er iemand naar "The Fringe" eigenlijk is deze reeks al bij al zeker niet slecht...
van de makers van "Lost".
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

bah seasons stop, the bastards :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Serietopic

Bericht door pascal78 »

heb dexter gezien

seriemoordenaar die bij flikken werkt

redelijk onderhoudend, soms wa traag

maar verrassende plotwending

al bij al wel een goei reekske

hebben ze juist op 'den holland' gegeven

elken dag een aflevering
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten