Het Serietopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Wat normaal op een paar uur moest gefixed zijn duurde wel even iets langer ja.
En dat tegen "bwv spreken" een paar keuter boerkes met nen AK-47 in hunne pol...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Pakrac schreef:Ohja... en Apocalyps Now... ook niet direct een pro-amerika prent... Al zijn dat soort van films natuurlijk al wel gedateerd. Hedendaagse films... tja...
Black Hawk Down, ik heb er met rare ogen naar gekeken hoe die amerikanen nochal dom reageerde op een doorsnee missie. Samen gekeken met een militair die toch vond dat het realistisch verfilmd was. Een goe pak rammel hebben ze daar gekregen. :afro:
Als da ne belgische militair was, was t ook geen al te beste referentie :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Het Serietopic

Bericht door Pakrac »

Gisteren een stukje gezien over het Vreemdelingen Legioen (Les Legionaires) op National Geografic of Discovery Channel. (een van die twee dus) Die moesten een nachtelijke piste kunnen doen in minder dan een uur. Plaatselijke record was daar 45 minuten, 31 minuten was het wereldrecord. En Amerikaanse mariniers doen er daar gemiddeld 7uur over. ... tja...
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Pakrac schreef:Gisteren een stukje gezien over het Vreemdelingen Legioen (Les Legionaires) op National Geografic of Discovery Channel. (een van die twee dus) Die moesten een nachtelijke piste kunnen doen in minder dan een uur. Plaatselijke record was daar 45 minuten, 31 minuten was het wereldrecord. En Amerikaanse mariniers doen er daar gemiddeld 7uur over. ... tja...
Als dat echt waar is, is t straf, maar die beroepsmilitairen (de echte mariniers) zijn toch straffe gasten zenne, die gasten zijn door en door getraind (budget per militair is 1 miljoen dollar op jaarbasis gedurende opleiding)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Het Serietopic

Bericht door Stanne »

Lestat schreef:
Pakrac schreef:
Stanne schreef:Elk Amerikaans beeld waar een soldaat in voorkomt zie ik als: PROPAGANDA :D
Tzijn altijd the good guys die those bad guys is goe gaan smashen om de wereld te redden :mrgreen:
Euhm... bedoel je daar elke film mee die uit de states komt? Want 'The Last Samurai' past me dunkt dan toch niet in dat rijtje... Over een amerikaan die tot inzicht komt dat cultuur best beschermt mag worden van kortzichtige economische belangen.
Ik vond full metal jacket nu ook ni bepaald pro-Amerikaanse propaganda :mrgreen:
I love working for Uncle Sam!
Lets me know just who I am!
One, two, three, four! United States Marine Corps!
One, two, three, four! I love the Marine Corps!
My Corps!
Your Corps!
Our Corps!
Marine Corps!

Wat is het toch goed als GI in the Army ;)

Op den duur hoorde je dat al in top 30 nummers vb Stan Ridgeway - Camouflage

Kan mss ineens in de topic van 80 classics :)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

de man met de cowboystem :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Serietopic

Bericht door djginod »

Hehehe, die heb ik hier nog op 12" :P
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Het Serietopic

Bericht door pooley »

Ik ben begonnen met Dexter (vanaf seizien 2 :/)
Lekkere serie, zitten aan afl. 11 en het is nog niet echt boring !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Gezien in bluray : dollhouse - erg goede serie, veel variatie en enorm spannend, een echte nagelbijter met momenten :cheers: - korte inhoud : dollhouse gaat over een nieuwe technologie waarmee persoonlijkheden kunnen worden ingeprint in mensen, deze dolls worden dan verhuurd voor veel geld als ideale date of andere doeleinden.

Net aan begonnen maar enthousiast de rest van de dvd's aan t downloaden : the unit, over special forces unit in t amerikaanse leger (is gebaseerd op een boek, inside delta force) en een erg leuke serie vind ik (heb de eerste 6 afleveringen gezien) - smaakt naar meer :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

Ben nog steeds bezig om "two and a half men" af te werken, blijft wel een super komische reeks waar ik al menigmaal serieus onder tafel heb mee gelegen (en dat gebeurt niet veel)
Heb nu ook alle seasons van "House MD" en van "Ax Men", daar beginnen we aan na zie bovenstaande.
Met "CSI Miami" sta ik ook nog 2,5 seaon achter en met "CSI NY" nog alle seizoenen...

Who Needs Cable ? kan niet zeggen dat ik dit jaar al normaal naar de tv heb gekeken...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef: Who Needs Cable ? kan niet zeggen dat ik dit jaar al normaal naar de tv heb gekeken...
:lol: idd - ik heb niet eens mijn kabel aangesloten (moet er wel es werk van maken want heb intussen ook telenet hd tv en da werkt niet als de analoge niet is aangesloten) - maar t is veel gemakkelijker ergens de dvd's of blurays van een heel seizoen ineens te halen dan kan je tenminste doorkijken :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

Ik heb the unit helemaal uitgekeken (inclusief de hd afleveringen van seizoen 4, een seizoen dat hier blijkbaar nog niet is uitgebracht) - ik hoop echt dat er een 5e seizoen komt, ik heb genoten van de serie tot en met ;)
Een 5e seizoen the unit, een 8e seizoen 24 en het opnieuw opvissen van the soprano's in een 7e seizoen, keep on dreaming maar t zou toch geweldig zijn :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Serietopic

Bericht door pascal78 »

Lestat schreef:
ThaMan schreef: Who Needs Cable ? kan niet zeggen dat ik dit jaar al normaal naar de tv heb gekeken...
:lol: idd - ik heb niet eens mijn kabel aangesloten (moet er wel es werk van maken want heb intussen ook telenet hd tv en da werkt niet als de analoge niet is aangesloten) - maar t is veel gemakkelijker ergens de dvd's of blurays van een heel seizoen ineens te halen dan kan je tenminste doorkijken :cheers:
ja ik ben zo me the wire bezig

tuiskome iet ete en na de wire zien

many tnx u know who :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Serietopic

Bericht door ThaMan »

24 Season 8 zal er nooit komen... Day 7 was de laatste.
Zonde maar ja... op een gegeven moment houd het op he
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Serietopic

Bericht door Lestat »

pascal78 schreef:
Lestat schreef:
ThaMan schreef: Who Needs Cable ? kan niet zeggen dat ik dit jaar al normaal naar de tv heb gekeken...
:lol: idd - ik heb niet eens mijn kabel aangesloten (moet er wel es werk van maken want heb intussen ook telenet hd tv en da werkt niet als de analoge niet is aangesloten) - maar t is veel gemakkelijker ergens de dvd's of blurays van een heel seizoen ineens te halen dan kan je tenminste doorkijken :cheers:
ja ik ben zo me the wire bezig

tuiskome iet ete en na de wire zien

many tnx u know who :D
:lol: the wire, idd wreed verslavende serie
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast