Tennis

Alles in verband met sport
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Tennis

Bericht door De Mot »

Wie van jullie is ook een tennisfreak gelijk ik en volgt zo'n beetje de tour van zowel mannen als vrouwen? Ik ben sinds 1985 tennis beginnen leren kennen op tv en kan me nog zo goed herrinneren toen in dat jaar Boris Becker Wimbledon won op 17 jarige leeftijd! Sindsdien wist ik dat deze sport mij zeer hard interreseert! En heb deze ook als mijn hobby gemaakt.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Als ik kan dan pik ik steeds een wedstrijdje mee op tv. Vooral van Henin, we beseffen het in Belgie nogniet echt volledig, maar ze is een van de grootste ooit.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Keek vroeger veel meer. De Borg-McEnroe-Connors periode. En nadien Lendl. Een van de meest memorabele momenten was de snotneus Michael Chang die Lendl op Wimbledon van de kook bracht door als een amateurtje onderhands op te slaan. Ongezien op zo'n tornooi, maar 't werkte wel.
Ik was een vurig McEnroe supporter. Had er zelfs kousen van :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik tennis zelf ook, ben C15. Speelde vroeger altijd veel tornooien en interclub (hebben verschillende keren eindronde gespeeld maar nooit Belgisch kampioen kunnen worden mee ons ploeg. Kwartfinale wel). Sinds ik aan univ zit en door de herexamens niet veel meer competitief gespeeld maar dit jaar zou ik erdoor kunnen zijn zonder enig herexamens en dan ga ik wel weer spelen om toch dat B-klassement binnen te halen.

WTA-tennis (de vrouwen) dus intresseren mij geen reet. Henin niet, Clijsters nog veel minder, en al de rest ook niet.

ATP vind ik veel toffer. Ben zot fan van Xavier Malisse. Jammer dat het er niet altijd uitkomt. Verder kijk ik altijd wel nr de Grandslams maar echt volgen doe ik niet. Toch niet zoals Formule 1 of wielrennen of voetbal.

Verder heb ik diploma Tennis initiator en mag ik lesgeven aan iedereen met een C30-4 klassement of lager. Da doe ik dus als 'weekendjob'. Vooral kleindjes wel.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

tomaz schreef:Keek vroeger veel meer. De Borg-McEnroe-Connors periode. En nadien Lendl. Een van de meest memorabele momenten was de snotneus Michael Chang die Lendl op Wimbledon van de kook bracht door als een amateurtje onderhands op te slaan. Ongezien op zo'n tornooi, maar 't werkte wel.
Ik was een vurig McEnroe supporter. Had er zelfs kousen van :lol:
Dat was Roland Garros 4th round 1989...en Martina Hingis heeft dit ook ooit gedaan in de finale 1999 tegen Steffi Graf.

http://nl.youtube.com/watch?v=BshTRjeHDpY
Afbeelding
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

die Chang was idd grappig, heeft tijdens die wedstrijd nog andere fratsen uitgehaald 8)

ik volg de tennis ook zoveel ik kan, zowel de mannen als de vrouwen
vooral Tipsarevic was de verassing van vorig seizoen vond ik zelf

speel zelf ook sinds dit jaar interclub maar ben (nog) niet geclasseerd :D
Afbeelding
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

De Mot schreef:
tomaz schreef:Keek vroeger veel meer. De Borg-McEnroe-Connors periode. En nadien Lendl. Een van de meest memorabele momenten was de snotneus Michael Chang die Lendl op Wimbledon van de kook bracht door als een amateurtje onderhands op te slaan. Ongezien op zo'n tornooi, maar 't werkte wel.
Ik was een vurig McEnroe supporter. Had er zelfs kousen van :lol:
Dat was Roland Garros 4th round 1989...en Martina Hingis heeft dit ook ooit gedaan in de finale 1999 tegen Steffi Graf.

http://nl.youtube.com/watch?v=BshTRjeHDpY
en toen is ze na verlies verlies, al huilend de kleedkamers ingelopen
denk dat ze toen al regelmatig haar neus poederde :roll:
Afbeelding
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Justine Henin heeft een nieuwe vriend :D

http://www.hln.be/hln/nl/953/Tennis/art ... iend.dhtml
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

i played and i love tennis but i don't understand the idea of subject :idea:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Justine Henin is een trut.

Was vroeger ook een chang fan
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Disco Stu schreef:Justine Henin is een trut.
:lol: heerlijk niveau
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Tennis

Bericht door lemant »

De Mot schreef:Ik ben sinds 1985 tennis beginnen leren kennen op tv en kan me nog zo goed herrinneren toen in dat jaar Boris Becker Wimbledon won op 17 jarige leeftijd!
Wie herinnert zich deze plaat nog? :mrgreen:
http://www.discogs.com/release/960308
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

I loved Stefan Edberg :D
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

laten we Willander niet vergeten :)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Allemaal ouwe zakken.

Geef mij Safin of Davydenko :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast