Site met online alle La Rocca mixes

Het forum van La Rocca in Lier
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door rizzo> »

Lestat schreef:
djginod schreef:Kent iemand die jongen (Malph) of heeft er contact mee, want ik zit me elke keer weer te ergeren aan zijn stomme knips in die la rocca sets. Hij neemt ze gewoon op van Radio Contact Livestream, maar hij knipt die jingles er elke keer uit, maar elke keer hoor je dat zo goed, dat het erg frustreert.... Ik heb al een keer gemaild, maar helaas, weinig antwoord....
Lol - ik heb zijn opnames allemaal gedownload (of toch bijna allemaal) die samen met nog wat sets die ik links en rechts gevonden had, in een verzameltopic gezet op een forum en hij kwam direct reclameren dat ik "de originelen" zou delen - dat em ze dan zelf op dat forum zet ! Als je muziek online zet, doe je dat toch om te delen, niet om de fucking credits ervoor op te strijken - die trouwens geen zak waard zijn :D
Moest me even van t hart
Ha, Lestat, ik denk trouwens 1 van de members op Malphs board je sets daar te grabbel gooit (heb niet nagekeken of er credits staan)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Op zich is internet vrijheid blijheid natuurlijk, maar doe het wel met een beetje respect... ik zag daar ook mijn La Rocca retrosets gepost worden, ook al zijn die niet van goede kwaliteit, dat maakt blijkbaar niet uit... Maar de eigen sets worden dus blijkbaar als heilig gezien... dit noemen we dus meten met 2 maten, of gewoon arrogant doen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:
Lestat schreef:
djginod schreef:Kent iemand die jongen (Malph) of heeft er contact mee, want ik zit me elke keer weer te ergeren aan zijn stomme knips in die la rocca sets. Hij neemt ze gewoon op van Radio Contact Livestream, maar hij knipt die jingles er elke keer uit, maar elke keer hoor je dat zo goed, dat het erg frustreert.... Ik heb al een keer gemaild, maar helaas, weinig antwoord....
Lol - ik heb zijn opnames allemaal gedownload (of toch bijna allemaal) die samen met nog wat sets die ik links en rechts gevonden had, in een verzameltopic gezet op een forum en hij kwam direct reclameren dat ik "de originelen" zou delen - dat em ze dan zelf op dat forum zet ! Als je muziek online zet, doe je dat toch om te delen, niet om de fucking credits ervoor op te strijken - die trouwens geen zak waard zijn :D
Moest me even van t hart
Ha, Lestat, ik denk trouwens 1 van de members op Malphs board je sets daar te grabbel gooit (heb niet nagekeken of er credits staan)
Merci om t te melden rizzo maar ik vind t niet erg hoor, mijn bedoeling is om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven om naar goeie muziek te luisteren. Of ik de set nu post of iemand anders op een ander forum maakt me niet zoveel uit - als iemand anders ze ergens zet betekent dat dat ik ofwel t forum niet ken, ofwel niet interessant genoeg vind om de sets te posten :P Als iemand anders t dan in mijn plaats doet, streven we in feite t zelfde doel na, muziek delen, alleen heeft die andere wsl andere (minder menslievende :P) beweegredenen dan ik :mrgreen:

Kheb eigenlijk t liefst van al dat mijn naam er ni bij staat want in feite is het nog altijd niet toegelaten die dingen te sharen :lol:
En credits geef ik niet echt om - ik heb weliswaar een massa tapes geript de afgelopen maanden, maar als ik eerlijk moet zijn, heb ik nog altijd 3 keer zoveel sets die door andere mensen zijn geript en die ik zelf ergens heb mogen downloaden. Dus in feite ben ik nog altijd soort leecher :lol: - maar ik heb wel voor elke set die ik heb gedownload de uploader bedankt omdat ik weet hoeveel tijd je aan zo'n rip spendeert :D, - vandaar dat ik op zowat elk forum op enkele maanden minstens soort "advanced user" status heb :D - al die bedankjes en posts, dat zijn veel berichten :P
In mijn ogen verdient elke persoon die de moeite neemt om, al is het maar 1 tape, om te zetten naar mp3 en dan nadien andere mensen de gelegenheid geeft om die tape te luisteren, evenveel credits als pakweg ik of "jingle"-malph :lol: - t is het gebaar dat telt, de moeite, de inzet, en de goede wil. Tenslotte geraak je door 1 set te downloaden van mr X en vervolgens 1 van mr Y enz, op de duur ook aan een mooie verzameling muziek ;-)
En soit, de ene komt klaar van thank-you replies, de andere ligt er niet van wakker - zo is de wereld, wij zijn allen uniek :D Wat niet wil zeggen dat ik een bedankje niet apprecieer, dat doe ik echt wel, maar ik zal je niet anders bekijken als je de set downloadt zonder bedankje. Anderzijds ben ik, dankzij zo'n replies, hier en daar met een aantal mensen aan de babbel geraakt en dat is dan weer heel tof, zo leer je af en toe wel leuke mensen kennen (nee, niet "jingle"-malph :mrgreen:)

Hoe langer ik op een forum zit, hoe langer mijn berichten worden :scratch: but who cares - it's friday :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Lestat »

djginod schreef:Op zich is internet vrijheid blijheid natuurlijk, maar doe het wel met een beetje respect... ik zag daar ook mijn La Rocca retrosets gepost worden, ook al zijn die niet van goede kwaliteit, dat maakt blijkbaar niet uit... Maar de eigen sets worden dus blijkbaar als heilig gezien... dit noemen we dus meten met 2 maten, of gewoon arrogant doen.
Ik denk dat ik verantwoordelijk ben voor die oude sets te verspreiden :oops: een maand of 3 geleden heb ik zo es door 1 van mijn googletruukskes :mrgreen: toevallig ne folder met sets van 92-94 uit la rocca gevonden, heb die dan gedownload en toen ik die op een paar forums ni zag staan, heb ik die rap op rapidshare gezet en daar gepost - t enige wat ik ni heb gedaan, is u bedankt voor de sets omdat ik ze op een nogal onorthodoxe manier tegen ben gekomen en rapidshare biedt tot op heden nog altijd geen mogelijkheid om replies te doen bij userfolders :D
In elk geval : als dat uw sets waren : merci voor die online te zetten ;) , t zijn er uit de goeie ouwe tijd toen La Rocca nog geen statussymbool was en er nog deftige muziek werd gedraaid.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

Lestat schreef: Ik denk dat ik verantwoordelijk ben voor die oude sets te verspreiden :oops: een maand of 3 geleden heb ik zo es door 1 van mijn googletruukskes :mrgreen: toevallig ne folder met sets van 92-94 uit la rocca gevonden, heb die dan gedownload en toen ik die op een paar forums ni zag staan, heb ik die rap op rapidshare gezet en daar gepost - t enige wat ik ni heb gedaan, is u bedankt voor de sets omdat ik ze op een nogal onorthodoxe manier tegen ben gekomen en rapidshare biedt tot op heden nog altijd geen mogelijkheid om replies te doen bij userfolders :D
In elk geval : als dat uw sets waren : merci voor die online te zetten ;) , t zijn er uit de goeie ouwe tijd toen La Rocca nog geen statussymbool was en er nog deftige muziek werd gedraaid.
En rara waar die rapidshare folder vandaan kwam ;)
Ik heb een een half jaar geleden een folder met Rocca sets op rapidshare bijgehouden.
Mr Malph heeft me toen gevraagd of ik niet filefactory wilde gaan gebruiken.
Hij heeft een betaalde account, en die werkt helaas niet met rapidshare...
Daarna hebben we nog even een msn gedeeldemap gebruikt.

Maar goed, de man verdient toch wel wat credits voor het opzetten van het forum.
De meeste oude Rocca posts zijn idd van mij, maar heeft hij op zijn eigen site (niet het forum) er toch een hoop online gezet die ik niet had. Die had hij ook weer via via maar wel keurig vermeld van wie (Sammy).
Op een gegeven moment kreeg ik trouwens een vaag mailtje dat quote "disaster strikes, no more past rocca sets" en dat hij er verder niks over kon zeggen. Sindsdien verschijnen er dus ook geen oude sets meer.

Het probleem waar ik nu een beetje mee zit is dat ik een hoop tapes heb maar gewoon te weinig tijd. Zeker nu ik voor de 2e keer vader wordt gaat het steeds moeilijker worden :?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door rizzo> »

Sirocco schreef:Maar goed, de man verdient toch wel wat credits voor het opzetten van het forum.
Zeker!
Sirocco schreef:Zeker nu ik voor de 2e keer vader wordt gaat het steeds moeilijker worden :?
Het gaat snel! Proficiat :cheers:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Lestat »

Sirocco schreef:
Lestat schreef: Het probleem waar ik nu een beetje mee zit is dat ik een hoop tapes heb maar gewoon te weinig tijd. Zeker nu ik voor de 2e keer vader wordt gaat het steeds moeilijker worden :?
Allereerst : proficiat :thumright:

Als ge ze echt graag op mp3 hebt wil ik die ook wel omzetten zenne - ben nu toch bezig :P - t is nu ni da'k niks anders te doen heb maar omwille van de hoeveelheid tapes die ik nu liggen heb, heb ik er wa over nagedacht en t wa geregeld dat dat spel zo goed als automatisch loopt, t enige wat ik nog moet doen is om de 90 minuten de tape verwisselen en em uploaden :P
Maar t is idd tijdrovend, t is sowieso 90 minuten per tape en dan is t nog ni getagged enzo. Ge ziet maar - als ge t liever zelf doet, ne goeie set is de moeite van t wachten ook waard he ;-)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

Lestat schreef:
Sirocco schreef:
Lestat schreef: Het probleem waar ik nu een beetje mee zit is dat ik een hoop tapes heb maar gewoon te weinig tijd. Zeker nu ik voor de 2e keer vader wordt gaat het steeds moeilijker worden :?
Allereerst : proficiat :thumright:

Als ge ze echt graag op mp3 hebt wil ik die ook wel omzetten zenne - ben nu toch bezig :P - t is nu ni da'k niks anders te doen heb maar omwille van de hoeveelheid tapes die ik nu liggen heb, heb ik er wa over nagedacht en t wa geregeld dat dat spel zo goed als automatisch loopt, t enige wat ik nog moet doen is om de 90 minuten de tape verwisselen en em uploaden :P
Maar t is idd tijdrovend, t is sowieso 90 minuten per tape en dan is t nog ni getagged enzo. Ge ziet maar - als ge t liever zelf doet, ne goeie set is de moeite van t wachten ook waard he ;-)
Thanks guys. Denk dat de meeste anciens wel zo'n beetje in de luierfase zitten :mrgreen:

Lestat, je aanbod klinkt zeker interresant. Alleen heb ik nog nooit tapes uitgeleend... je weet hoe dat gaat he. Voor je het weet zie je ze nooit meer terug.
Ik zie trouwens dat je in Hasselt woont. Das niet zo ver van mij vandaan; Maastricht.
Misschien dat we ns moeten afspreken, want ik vrees dat het rippen er in de toekomst helaas bij gaat inschieten. Ik moet je wel zeggen dat 80% van de tapes die ik heb van La Rocca (uiteraard ;) ) zijn.
In idere geval kun je je collectie enorm uitbreiden.

Pm me anders ns erover.
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jul 2009, 19:55

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Snooka »

heb via via vernomen dat dit topic dus bestond, dus heb me maar aangemeld

sinds Februari komen al de sets die je terug vindt op Malph46 van mij. naargelang de dj neem ik heel de nacht op; zowel la rocca als andere discotheken. Doe het gewoon uit plezier voor de muziek en de dj. heel de discutie van 'het knippen' vind ik ma dom, jullie zouden Malph dankbaar moete zijn dat hij al de moeite erin steekt.

de sets die ik upload, heb ik dus zelf in 80 of 60 min geknipt, geupload en al de tralala, vindt ik ook terug op andre sites, zelf site's waar je lidgeld voor betaald. copy paste MIJN links... moet ik daar dan moeilijk voor doen? nee dach thet ni, we zijn allemaal muziekliefhebbers, en we 'delen' sets, ik lever mijn sets online en haal er andere dan weer af.

de sets die ik SUPER vind doe ik ook cpoy paste link van, en plaats ik op mijn facebook group. moeste we allemaal 'credit'neukers zijn dan zou ik ze ook wel opnieuw oploaden, ma zoals ik al zei, doe het voor de love of sound, the love of beats, the love of music


mijn sets weten julie wel te vinden ;) ik post ze niet enkel voor Malph46 maar ook op andere forums


gtz
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Toppie hoor ! La Rocca is en blijft het summum van House muziek ! Dus geweldig dat je dat werk doet, met al die tijd die er insteekt... I know, heb ook regelmatig daar opgenomen.

Maar mij persoonlijk gaat het erom dat het gewoon stoort, dat de radio contact jingles eruitgeknipt worden, op een vreselijke manier. Dat is mijn mening. Ik hou van house, maar niet dat er elke 10 minuten ineens een stuk mist, en jals je knipt, doe het dan op de maat. Juist als HOUSE liefhebber moet je dat toch wel kunnen bedenken en apprecieren. De reden waarom hij het dus doet, is me nooit duidelijk geworden.
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jul 2009, 19:55

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Snooka »

zal waarschijnlijk wel om het gewoon te kunnen beluisteren zonder reclame, geloof mij, ik had er nooit op gelet. en ben zelf door Ricardo en Nick aangesproken geweest, met de vraag wie is die malph en vanwaar neemt die op, omdat het niet KON via riadio, omdat er geen reclame was, dus zij hadden het ook niet gehoort

als jij de persoon van Lazer bent ben je al lid van men group op facebook ;)

en morgen of overmorgen komt full night van 2y electrosa online :cheers: :cheers:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Geeft wel aan dat ze niet goed luisteren, want 1, de knip zit 9 van de 10 x dwars door een nummer heen, en 2, er zit / zat al tijdenlang een zeer irritante pieptoon in de stream van contact.

Ja sorry, ik kom over als een zeur :twisted: maar ik ben dan ook een audiofreak :bounce: ! Niets zo ergelijk als ruis, knips, of iets dergelijks in een mix / set.

Ik had Wim ook ooit eens blijgemaakt met een opname van La Rocca, die ik daar notabene had gemaakt. Okay, het was wel van (ik dacht) David Morales. Via de backstage opgenomen destijds. Ligt gewoon een kabel die is aangelsloten op het mengpaneel van de mainroom. (Wordt gebruikt als het in de BS nog niet druk is ofzooo).

Maar je werk wordt door mij wel erg gewaardeerd hoor ! 8)
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jul 2009, 19:55

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Snooka »

bij mij ist direct op mengpaneel è, ofwel main ofwel backstage, hangt af van de dj's. Ik doe d eopnames als promo voor de dj's e ni speciaal voor la rocca. binnekort zal ik misschien effectief voor een discotheek werken ma da zien we dan wel (dan is la rocca wel gedaan via mij) ondertussen blijven genieten van zalige rocca muziek
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Hopelijk duurt dat dan nog lang :mrgreen: (voor ons dan, niet voor jouw uiteraard).

Ik heb overigens met heel veel plezier je set van Kolombo in La Rocca geluisterd. Machtige donkere platen !!! Mijn dank nog daarvoor om die in zijn geheel te plaatsen !
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jul 2009, 19:55

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Snooka »

herinner ik me nog, was 1ste opname in grote zaal denk ik, sta altijd backstage è

gistere eens opgenomen in 198dB, dus zal wa langer duren voor te downloade ma wel betere kwaliteit
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten