Site met online alle La Rocca mixes

Het forum van La Rocca in Lier
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Kent iemand die jongen (Malph) of heeft er contact mee, want ik zit me elke keer weer te ergeren aan zijn stomme knips in die la rocca sets. Hij neemt ze gewoon op van Radio Contact Livestream, maar hij knipt die jingles er elke keer uit, maar elke keer hoor je dat zo goed, dat het erg frustreert.... Ik heb al een keer gemaild, maar helaas, weinig antwoord....
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

Ik heb ook een tijdje contact met hem gehad, maar idd sinds anderhalve maand hoor ik niks meer...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door StevenR_73 »

ik had vroeger ook wel die zenuwtrek, knip knip jingles die storen :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Lestat »

djginod schreef:Kent iemand die jongen (Malph) of heeft er contact mee, want ik zit me elke keer weer te ergeren aan zijn stomme knips in die la rocca sets. Hij neemt ze gewoon op van Radio Contact Livestream, maar hij knipt die jingles er elke keer uit, maar elke keer hoor je dat zo goed, dat het erg frustreert.... Ik heb al een keer gemaild, maar helaas, weinig antwoord....
Lol - ik heb zijn opnames allemaal gedownload (of toch bijna allemaal) die samen met nog wat sets die ik links en rechts gevonden had, in een verzameltopic gezet op een forum en hij kwam direct reclameren dat ik "de originelen" zou delen - dat em ze dan zelf op dat forum zet ! Als je muziek online zet, doe je dat toch om te delen, niet om de fucking credits ervoor op te strijken - die trouwens geen zak waard zijn :D
Moest me even van t hart
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

Lestat schreef:Lol - ik heb zijn opnames allemaal gedownload (of toch bijna allemaal) die samen met nog wat sets die ik links en rechts gevonden had, in een verzameltopic gezet op een forum en hij kwam direct reclameren dat ik "de originelen" zou delen - dat em ze dan zelf op dat forum zet ! Als je muziek online zet, doe je dat toch om te delen, niet om de fucking credits ervoor op te strijken - die trouwens geen zak waard zijn :D
Moest me even van t hart
Tja Lestat, in zekere zin heeft ie gelijk. Een ongeschreven regel binnen het share wereldje is eigenlijk dat het not done is andermans sets overal te gaan posten. Dat is eigenlijk de reden waarom ik alleen eigen geripte tapes post. Btw ik snap wel je redenering ivm met credits en delen wel.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Hij zit ze ook maar gewoon op te nemen van een livestream, kost hem niets... dus zoveel credits. Hij steekt er inderdaad veel tijd in: om die jingles er op een domme manier uit te knippen, tsjah... :scratch:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

djginod schreef:Hij zit ze ook maar gewoon op te nemen van een livestream, kost hem niets... dus zoveel credits. Hij steekt er inderdaad veel tijd in: om die jingles er op een domme manier uit te knippen, tsjah... :scratch:
Je hebt gelijk. Ik had er niet bij stilgestaan dat het van een stream kwam. Wat een werk om dan al die sjingles eruit te gaan knippen :eye:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Ik heb het in de topic van 20jaar la rocca nog eens eropgezet... ben benieuwd, maar ja, de meeste mensen reageren alleen maar met thx, etc... dus ja, en dat zal z'n ego wel genoeg strelen...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sunreezer »

Wanneer ik een tape die door iemand anders geript is en ik al een tijdje in mijn bezit heb, zelf upload en post. Dan is dat toch niet hetzelfde als dat ik links kopieer en plak?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Nee, hangt er ook vanaf hoe JIJ die opname hebt gekregen. Via een openbaar forum, of via een vriend, en met opmerking, hou het voor jezelf.

Maar ik weet niet waar je naartoe wilt met ej vraag eerlijk gezegd ?

Die Malph doet in mijn ogen een beetje popi op zijn forum en site, dat hij exclusief die opnames heeft, en ze online zet, maar ondertussen is het gewoon in de nacht een porgramma de stream laten opnemen, en daarna, in die opname gaat knippen, om toch maar van alle radio contact verwijzingen af te komen. En dat gebeurd dat ook nog eens op een irritante manier.

Maar ik ben van plan om ook eens een hele nacht op te nemen, en dan diezelfde set ook te posten, maar dan zonder geknip, en ook op dat forum te plaatsen...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

http://www.radiocontact.info is de site van contact vlaanderen !
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

djginod schreef:Maar ik ben van plan om ook eens een hele nacht op te nemen, en dan diezelfde set ook te posten, maar dan zonder geknip, en ook op dat forum te plaatsen...
Gino, dat zou echt een goede actie zijn. Doen :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Sirocco »

Het verklaard alleen wel niet hoe hij aan die oude sets komt of streamen ze ook 90's sets?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Nee, ze streamen alleen maar live elke zaterdag en zondagnacht. 5u lang la rocca... Die andere sets, ja, van topradio zijn er ook nog een aantal opgenomen, en via ceedees / tapes denk. Net zoals wij aan onze 90ies sets komen denk.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door djginod »

Sirocco schreef:Het verklaard alleen wel niet hoe hij aan die oude sets komt of streamen ze ook 90's sets?
Zie laatste antwoord in deze topic: http://malph46.proboards85.com/index.cg ... thread=506

Voor de niet members, iemand anders antwoord:
Ik bedank mij zelf voor het uploaden van deze set ;D

Ik wist alleen niet of het op rapidshare of file factory is kan natuurlijk ook zijn dat malph hem opnieuw geupload heeft :) Haha maar no problem ik was mn link kwijt
EN voor de rest post voornamelijk jij sets van voor 2000...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast