The Freak te Haasrode

Het forum van de andere legendarische clubs
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

The Freak te Haasrode

Bericht door thierry »

Wie kent er deze nog en welke dj's draaiden er?graag een reactie van jullie oude glorieen????????
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Ik ben opgegroeid in The Freak , dj's ken 'k nimeer.
Heb er geweldige tijden beleefd als 16/17-jarige (1990/'91)
Was een boerendancingske in Haasrode dat volgens mij ni echt thuishoort in "Legendary" Clubs ;)
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Nu valt mijne frank , er draaide ne Thierry ... zijde gij toevallig ni ?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

volgens mij heb ik toch ooit promo van The Freak in Out Soon zien staan...straks s ne keer opzoeken!!!
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

poehaaaaa schreef:volgens mij heb ik toch ooit promo van The Freak in Out Soon zien staan...straks s ne keer opzoeken!!!
Zou me zwaar verbazen!
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Toch al iemand die er zich geamuseerd heeft,ik denk wanneer er elke zaterdag 500 man aan het springen is op de dansvloer dat je ook thuishoort in de legendary clubs en het was heus niet den boeren en goedkope ambiance a la zottekot,neen er werd graaf muziek gespeeld.Grondleggers van deze tent waren Dj's als Ferry Mike,Dick van Gelder,Thierry van Dijck en MC Dirky.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Ik ben inderdaad dienen Thierry van toen,nu verkerende in een totaal andere branche...maar mijn roots liggen nog steeds in het nightlifecircuit dat ik hetzij van achter mijn pc blijf volgen..De jongste generatie Dj's ken ik niet meer maar soms fantaseer ik om de mensen terug kippevel te doen krijgen in elke muziekstijl .Ik zou volgende dj's uitnodigen die mij bekoorden destijds... House/Techno Olivier Pieters-Phi Phi-Marco-Vince(atv)
Commercial/Ambi Eddy Viertap-Ferry Mike/Dick van Gelder-Steve Johnson /Wimmeke van De Ster en natuurlijk den Benny van de cobra die ik proficiat wens met zijn geslaagde reunie!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Alain schreef:
poehaaaaa schreef:volgens mij heb ik toch ooit promo van The Freak in Out Soon zien staan...straks s ne keer opzoeken!!!
Zou me zwaar verbazen!
als het op zo'n zaken aankomt... ;) Voila, outsoon nr14:

Afbeelding
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Freak top 5: Rock to the beat-Reese and Santonio
Euroshima-Snowy Red
A split second-flesh
Yello-bostich
Boytronic-bryllant
We schrijven 1987-88...
Het was 5u in de ochtend,we bliezen het rookmachine helemaal leeg,alles was pikdonker en ik dacht zoals al die andere aanwezigen het wisten:ALLES,ALLES.....GEVEN!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

en hier nog éne uit Out Soon:

:mrgreen:

Afbeelding
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

maar het hield niet op want 's anderdaags vertrokken wij richting Gent met al onze vrienden naar de Heilige Tempel,waar we in de file stonden van die ene enkele afrit....Destelbergen...en't feestje ging verder door met Olivier Pieters in the real old Bocca!
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Die flyer dateert van heel wat later,tof dat je hem laat zien,maar dat was niet de échte glorietijd,jammer dat je niet wat vroeger geboren was.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Voor mij is die tijd deze zomer twintig jaar geleden en zou graag nog eens Freakpeople ontmoeten.Die platenbommen van destijds liggen nog steeds in een Leuvense kelder..heb al contact gehad met enkele dj's van toen en zij willen allen meewerken aan een Freakreunie alleen d'n Dirky(draait nog steeds in cosmo-Tielt-Winge nvdr)moet ik nog zien..'t word tijd dat er in Leuven eindelijk nog eens iets gebeurt voor de midlifers.
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

De Poehaaa kent z'n Outsoons vanbuiten precies :D
Awel , ik heb nooit geweten dat die party's daar plaatsvonden ... waren wel uitzonderingen op de regel want normaal was 't er heel andere muziek.
Welk jaar vonden ze plaats Poehaaaa?
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

als ik me niet vergis is Peter = Peter Aerts (Novak)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten