The Freak te Haasrode

Het forum van de andere legendarische clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Zven1 schreef: Speel nog elke vrijdag in een Café en vantijd nog is op één of ander party. Kwestie om nog wa bezig te blijven he ;)

Inderdaad the wings of trance! waar is den tijd!
Welk café juist?
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Nostalgie90 schreef:
Zven1 schreef: Speel nog elke vrijdag in een Café en vantijd nog is op één of ander party. Kwestie om nog wa bezig te blijven he ;)

Inderdaad the wings of trance! waar is den tijd!
Welk café juist?
Café Neion in Zaventem. Dicht aan de markt.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

tof caféke, ben der al enkele keren iets gaan drinken na het werk.
En voetbal zien op dien plasma :)
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Ja valt wel mee, ni echt de ideale plaats om te draaien. ge staat met uw rug naar het volk en das wel een pak minder.
Binnenkort zou daar iets aan gedaan worden. Draai er nu toch al bijna 8 jaar maar zoals op de meeste plaatsen is het ook nimeer wat het geweest is. soms zit het weken vol en de week erna nog amper 20 man. veel ups en downs. ma ik ken er wel redelijk wa volk en draai eigenlijk wa ik wil. dat maakt het wel plezanter.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Morgenavond ergens te gast Dirky?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Thierry, ben jij soms de broer van An?
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

inderdied
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

In de goeie ouwe Freaktijd moest die om acht uur haar bedje in..
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Mocht wel luisteren naar Freaktapes en proeven of denken hoe het zou zijn...
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Let's jam the house Dirky!!!
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

je bent jong en je wil wat,je wordt oud en je wil nog meer
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

thierry schreef:In de goeie ouwe Freaktijd moest die om acht uur haar bedje in..
me too, hihi :mrgreen:

zal ik jou 'ns wat vertellen Thierry? Ongelooflijk maar waar... M'n eerste kennismaking met new beat, EBM en dergelijke dateert uit die periode. Samen met Mario uit jou straat waren we altijd aan het skaten en aan het rondhangen. Samsung Ghetto blaster, paar tapes van den Bocca, La Rocca, The Freak, ùw tapes en knallen maar!! Als klein jonkie waren we op zondagochtend aan het wachten tot iedereen uit de tempels terugkwam met verse cassetjes... :mrgreen:

Die periode uit mijn jeugd heeft mijn ganse leven getekend, dat valt met geen geld te kopen die *magic* en ik merk hier bij velen dat dat nog het geval is.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

en den Butterfly zegt je dat iets???

by the way An moest altijd alibi spelen voor de Loose (Pedro) wanneer hij weer te laat thuis binnensloop: "JAJA ik was op tijd thuis, 'k ben samen met Anneke teruggereden" *not so*
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Tjonge,waar is de tijd,ik kom nog wekelijks in lovenjoel en dan denk ik steeds terug aan die mooie vergane jaren ...die personen ken ik allemaal die je opnoemde.Hebben julie nog tapes uit the freak?
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Mijn echte allereerste dj optreden was in cultureel centrum Lovenjoel samen met Mark van Dam(discoshow) radio atlantis,ik herinner mij zelfs vele platen van die nacht..Ben later in the Freak begonnen,voor mij was die discotheek altijd een stukje verder voor zijn tijd.Butterfly ging ik voor het eerst uit,da's waar.Maar mijn avond was niet geslaagd zonder the Freak te bezoeken (was in 84'-85').Ooit kwam mijn droom uit en vroeg men mij eens een uurtje te komen draaien,dat ene uurtje werden 4 mooie jaren....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten