The Freak te Haasrode

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2008, 17:17

Bericht door N1c0 »

varth schreef:Zeg Thierry, ken jij toevallig geen Ivan uit uw actieve periode in de Leuvense scene? Hij heeft een tijdje in de Discobar gewerkt en had een residency in een of ander danscafé/club aan de zee , de pancho villa of zoiets. Hij is nu dj in de butler in bierbeek (en hiervoor in het hof van bierbeek). Hij heeft ooit ook eens in de montini gestaan als ik mij niet vergis
Die ken ik ook :-)
Heb zelf 10 jaar bij Disocbar gewerkt.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

ha Nico: dan kennen we elkaar: zat ook altijd in Discobar (vismarkt & diestse straat) met m'n broer ;) fijne tijd

Het net is echt klein, ongelooflijk hoeveel oude bekenden ik hier al tegengekomen ben 8)

Ivan heeft inderdaad nog in de Montini gedraaid was onder het collectief "Leuven Rave Team" of zoiets
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2008, 17:17

Bericht door N1c0 »

Zal dan wel he - er kwam zoveel volk in de goeien tijd.
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

N1c0 schreef:Zal dan wel he - er kwam zoveel volk in de goeien tijd.
De naam Alain zal u nog wel iets zeggen zeker Nico?

;)
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2008, 17:17

Bericht door N1c0 »

Alain schreef:De naam Alain zal u nog wel iets zeggen zeker Nico?

;)
Euhm .... ja idd.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Hoi,Thierry van Dijck,ben tijdje afwezig geweest daar ik nog aan't bekomen ben van mijn 40ste verjaardag...Tuurlijk ken ik den Yvan nog en de Gert van DISCOBAR!Yvan heb ik een tijdje terug gaan bezoeken in den Butler en hij doet dat daar ni slecht zo te horen en te zien.De baas van den Butler heeft mij destijds nog geintroduceerd in het nachtleven...we reden zowaar van de ene naar de andere discotheek en hebben programma's,jingles,en nog veel meer gemaakt op de radio..wat een tijden toen(1983-1986)Mark van Dam's discoshow op radio Atlantis.Gert ken ik van kindsafaan en toen was het reeds al muziek wat de klok sloeg...om nog maar te zwijgen van al die zwoele zomerpartys die hij organiseerde in zijn "clubhuisje"te Lovenjoel...
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Aandacht,aandacht!!! Fans van The Freak Haasrode kunnen nog eens uit de bol gaan ter gelegenheid van mijn verjaardag nu zaterdag vanaf 22u in La Vignette,Martelarenplein,3000 Leuven(over station).Muziek uit de glorietijd zal niet ontbreken!!Tal van die oude "zakskes"zijn uitgenodigd en ze willen zich allemaal nog eens smijten...
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

ademt den Dirky nog????????
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

N1c0 schreef:
Alain schreef:De naam Alain zal u nog wel iets zeggen zeker Nico?

;)
Euhm .... ja idd.
kent er hier dan iemand Tricke Sixpack nog (waarschijnlijk is die te gierig om een internetabonnement en een pc te hebben)
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2008, 17:17

Bericht door N1c0 »

rizzo> schreef:
N1c0 schreef:
Alain schreef:De naam Alain zal u nog wel iets zeggen zeker Nico?

;)
Euhm .... ja idd.
kent er hier dan iemand Tricke Sixpack nog (waarschijnlijk is die te gierig om een internetabonnement en een pc te hebben)
ja ken ik ook nog
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Mallorca,Playa de Palma,02 AM ,iedereen observerend vanop een trendy terrasje...opeens een stoute gedachte door mijn hoofd hoe het zou zijn mocht ik MC Dirky hier tegen komen....Het zou wat zijn op je veertigste eens terug interessevol naar enkele toonaangevende discotheken trekken en de nieuwste dingen ontdekken...ook tijdens mijn hedendaagse vakantie blijven die ouderwetse kriebels in mijn bloed.
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Niet slecht zo'n weekje Mallorca,paar clubs bezocht en geweldige ambiance,wat mij opviel was zeer veel remixes gehoord.Pacha is niet meer...werd overgenomen en kreeg nieuwe naam en twee weken geleden Cristiano Ronaldo over de vloer...waande mij soms weer 20j terug..op de dansvloer,kostelijk geamuseerd daar,dacht nog een overtocht te maken naar Ibiza,niet geraakt wegens uitgefeest.Eenmaal terug in Belgie vakantie afgesloten met het luisteren naar tapes van Ferry Mike(1985),Dick van Gelder(1985) en nog eentje uit 1986..mij bezorgd door een oud Freakske,grave muziek en popcorn gehoord..
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008, 12:21

Bericht door Mc Dirky1 »

He Thierry , sorry voor het even uitvallen maar ik leef nog.
Heb het ongeloofelijk druk gehad de laatste 2 maanden en ben nu aan het aftellen om met vakantie te vertrekken.
Nog een druk weekendje draaien en dan asta la vista....
Waar is de tijd dat we nog samen in de Pacha en de Chic zaten in Palya des Ingeles.Thierry heb ja al geprobeerd om het filmje van The Freak op het net te zwieren ?
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Ah Dirkske!Ik heb die video bij mij liggen,weet enkel nog niet precies om die erop te zetten,maar ik zal hem meebrengen als ik naar cosmo kom.Bij mij is 't terug hardlabeur nu(zaak terug open vakantie uit).Op 9 aug draai ik feestje in Molenbeek-Wersbeek,zal daarna is binnenspringen in Tielt.En waar trekt op vakantie?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten