Voetbal

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Mja uit wat ik heb gelezen kan ik uitmaken dat standard toch maar weing respect heeft voor preudhomme.Ok Preudhomme kennende zal ie wel serieuse financiële eisen hebben gesteld maarja da verdient ie dan ook vindt ik.
Ik snap standard ook niet echt.De meeste ploegen doen alles om zo een trainer te houden.Maar standard wil em maar een contract van een jaar geven.Standard heeft trouwens het afgelopen seizoen zogoed als niets bijgekocht en ze hebben nog maffia centen genoeg achter de hand dus denk dat het financieel niet een probleem is.
Ik hoop wel dat Peudhomme slim genoeg is om niet naar gent te gaan want dat is volgens mij dan toch een stap achteruit voor hem.

Standard is van plan om Cartier ofwel Wilmots als vervanger te nemen.
Ben wel is benieuwd wat ze dan nog gaan presteren in europa.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

vind ik

En het is inderdaad vrij belachelijk van Standard. En ik hoop op geen sneeuwbaleffect met Preudhomme. Hij was geliefd in de spelersgroep... Zou belachelijk zijn moest Standard met een 2de hands trainer aant de CL beginnen. :s
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Een heel jaar knokken om kampioen te spelen en CL te mogen spelen.
En als het dan zo ver is beginnen de meeste Belgische ploegen de voorrondes met een ploeg die weer niet op mekaar is ingespeeld + een nieuwe trainer. Hoe kan je dan presteren ?

Als hij naar Gent gaat is het inderdaad geen stap voorruit, ongeacht de ambities van Gent.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kalm hé :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

dj_neo schreef:Kalm hé :P
Buiten mijn RSCA vindt ik Gent een van de mooiste ploegen van belgie maar het nu eenmaal zo.
Ja kan niet alles tegelijk eh.
Ze gaan volgend jaar aan hun nieuw stadion beginnen dus ze hebben op het moment niet echt het geld om serieuze aankopen te doen.
Anders hadden ze geen 10 miljoen op Ruiz zijne kop gezet eh.
Het is gene slechte voetballer maar 10 miljoen is ie nu ook weer ni waart hoor.GBA heeft 3 tot 4 miljoen gevangen voor Losada & Colman samen.
Dan weet je genoeg.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik dacht dat Gent maar een 7 miljoen vroeg voor Ruiz. Nuja 7 miljoen is nog teveel voor deze speler.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Disco Stu schreef:Mja uit wat ik heb gelezen kan ik uitmaken dat standard toch maar weing respect heeft voor preudhomme.Ok Preudhomme kennende zal ie wel serieuse financiële eisen hebben gesteld maarja da verdient ie dan ook vindt ik.
Ik snap standard ook niet echt.De meeste ploegen doen alles om zo een trainer te houden.Maar standard wil em maar een contract van een jaar geven.Standard heeft trouwens het afgelopen seizoen zogoed als niets bijgekocht en ze hebben nog maffia centen genoeg achter de hand dus denk dat het financieel niet een probleem is.
Ik hoop wel dat Peudhomme slim genoeg is om niet naar gent te gaan want dat is volgens mij dan toch een stap achteruit voor hem.

Standard is van plan om Cartier ofwel Wilmots als vervanger te nemen.
Ben wel is benieuwd wat ze dan nog gaan presteren in europa.

Ik snap dat wel dat ze die maar een contract van een jaar wilden aanbieden. Er zal wel een zwaar loon tegenover gestaan hebben en succes is vergankelijk en wordt snel vergeten. Als dan blijkt dat men volgend jaar de eerste 10 wedstrijden slechts een paar wint dan roept iedereen al om zijn ontslag maar kunnen ze hem een paar jaar uitbetalen afhankelijk van de duur van zijn contract. Daarom werken ze maar met contracten van een jaar.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Bij Cercle ist ook uitverkoop tschijnt.
Da stoort me nog het meest aan Belgisch voetbal: de kortzichtigheid van de clubs. En weinig langetermijn visie: de resultaten moeten er NU zijn en niet volgend jaar en alst ni lukt kunnen ze allemaal starten. Er word ni aan een ploeg gebouwd, ze word samengesteld.
En dan ook het gebrek aan vertrouwen onderling:de trainer, spelers, bestuur,......
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ach, dat is gewoon het geld dat wij niet hebben voor ploegen bij elkaar te houden.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

dj_neo schreef:Ach, dat is gewoon het geld dat wij niet hebben voor ploegen bij elkaar te houden.
Da klopt. Maar waarom dan nog moeite doen ?
Moesten de clubleiders da beseffen kunnen ze toch beter is proberen om eieren voor hun geld te kiezen en toch ondanks het geboden geld de ploeg bij elkaar te houden. Ik vond het alleszins een moedige beslissing van De Sutter om niet naar Rusland voor het grote geld te vertrekken.

dj_neo, nog iets: ik gun het AA Gent in alle geval maar......zie wat Lierse overkomen is 10j geleden. Daar zijn ze nu nog de putten aan het vullen. Ambitie mag maar voetjes op de grond houden is raadzaam want meestal duren die mooie liedjes niet lang.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Vanavond mss weer een stap dichter bij 1 klasse!

RAFC We become 1 :twisted:
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

A-TOM-X schreef: Ik snap dat wel dat ze die maar een contract van een jaar wilden aanbieden. Er zal wel een zwaar loon tegenover gestaan hebben en succes is vergankelijk en wordt snel vergeten. Als dan blijkt dat men volgend jaar de eerste 10 wedstrijden slechts een paar wint dan roept iedereen al om zijn ontslag maar kunnen ze hem een paar jaar uitbetalen afhankelijk van de duur van zijn contract. Daarom werken ze maar met contracten van een jaar.
Toch iemand met een klare kijk !
Uit puur emotionele overwegingen en omwille van 't feit dat MPH een Standard-icoon is vond ik het ook niet kunnen dat ze geen uitzondering maakten met die contracten. Maar ik vind het van MPH ook maar zwakjes dat hij nu opeens over een mooi "project" spreekt bij Gent. Alsof er in Luik met de Academie en de plannen voor een nieuw stadion geen project is? Mijns inziens was dit iets op persoonlijk vlak tussen het bestuur en MPH+staff en ging het niet om de duur van dat contract.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Volgens mij is er op Standard ook meer aan de hand. Voor een ploeg met zo'n ambities en een trainer met die capaciteiten.
En dan AA Gent: -11.000.000€ op de rekening + dan nog een nieuw stadion, investeringen in super trainersstaff en extra spelers,.....
Alle respect maar hopelijk gaan ze daar niet te hard.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ze zouden beter allemaal eens een voorbeeld nemen aan de grote buitenlandse ploegen die vaak een kern hebben met spelers die de ploeg al vijf jaar of meer dragen. Hier zit je gemiddeld om de twee seizoenen met een volledig nieuwe kern en moet men quasi van nul af aan beginnen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Administrator schreef:Ze zouden beter allemaal eens een voorbeeld nemen aan de grote buitenlandse ploegen die vaak een kern hebben met spelers die de ploeg al vijf jaar of meer dragen. Hier zit je gemiddeld om de twee seizoenen met een volledig nieuwe kern en moet men quasi van nul af aan beginnen.
Dat is nu juist hetgeen ik wil zeggen.
Wat A-TOM-X zegt is ook juist, voor België dan toch maar imo ni de juste manier van werken. Dat brengt toch gewoon op lange termijn niks op.
Zoals nu Standard: 1 seizoen goed en dan terug naar af, hou maar in het oog.
Zie naar Ferguson, die traint Manchester al meer dan 10 jaar op wereldniveau ! Die hebben ze ook ni met de eerste tegenslag op de straat gesmeten ze.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten