Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Afbeelding
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

dj_neo schreef:ManU in handen van steenrijke Amerikanen dacht ik.

Wel, ze mogen nr Belgie komen ook,ze. Krijgen we tenminste schoon voetbal.
Hebben we dat dan niet of zo? Lees:
"99 procent zeker dat iedereen blijft"

do 22/05/08 - Voorlopig heeft Standard nog niemand aangetrokken en is er ook nog niemand vertrokken, ook Milan Jovanovic niet.
"Tot hiertoe blijft iedere basisspeler bij ons", zegt directeur Pierre François in Het Nieuwsblad.

"Wij denken dat voor 99 % zeker zo te kunnen houden. Zelfs Jovanovic is Frans aan het leren."

Marouane Fellaini zegt in La Dernière Heure zelfs dit: "Ik blijf bij Standard. 100% zeker."
:twisted: :twisted: :twisted:

(Mijn plannetje met Jova's zusje wérkt zowaar... En ik heb alleen wat zatte, verliefde mails in gebrekkig Frans gestuurd!)

Soit, ik vond het gisteren weer zo'n ambetante match voor mij persoonlijk. Ik kan namelijk niet neutraal supporteren, en ik gunde geen van beide ploegen 't.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Disco Stu schreef:vindt ik ook hoor.
Ben absoluut geen man u fan maar ook zeker geen chelsea fan.
Vindt mannen gelijk ne Ferdinand of ne Terry geweldige spelers.Het is alleen jammer dat ze samen in de ploeg staan met van die arrogante dikke nekken gelijk ne Ronaldo of ne Ballack.
Heb het niet zo voor van die vedetteploegskes.Daarom dat ik het ook een van de slechtste finales van de laatste jaren vindt.

En inderdaad die russen zijn het voetbal aan het kapotmaken met hun maffia of gas dollars.Gelukkig blijven ze tot nu toe grotendeels in engeland met hun geld.Daar is het wel heel erg.Denk dat ongeveer de helft van de premier league in handen is van russen of andere buitenlanders.
een van de slechte finales? Daar ben ik het niet mee eens. Het voetbal was zeker niet oogstrelend, maar ik vond het wel spannend tot de laatste minuut. En wat Ronaldo bij momenten heeft laten zien, is gewoon wereldklasse. Essien had er gewoon geen vat op. Ik vind Man U trouwens een mooie balans tussen vedetten en gewoon heel goede voetballers. En wat het geld betreft... Voetbal is al lang geen sport meer, maar big business die draait rond de dollars. Dat is overal zo, ook hier van in eerste klasse tot in vierde provinciale. De clubs met het meeste geld hebben de beste spelers en draaien mee aan de top.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Just terug thuis van Eendracht Aalst - Wezet, met 1 - 2 verloren tegen nen hoop Waalse pottenstampers :confused:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

dj_neo schreef:ManU in handen van steenrijke Amerikanen dacht ik.

Wel, ze mogen nr Belgie komen ook,ze. Krijgen we tenminste schoon voetbal.

niet lang geleden hebben we met een galamatch toch een lekkere pandoering gehad, 0-6 of zoiets, het was zelfs nog niet met hoog tempo :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

varth schreef:En wat Ronaldo bij momenten heeft laten zien, is gewoon wereldklasse.
Ik veronderstel dat je het niet over zijn penalty hebt? Gigantisch schaammoment. Geluk voor hem dat Van der Sar de boel heeft rechtgetrokken, en hoe ... zijn linkerhoek aanwijzen om de tegenspeler de andere kant te zien kiezen. Zoiets zie je bij de préminiemen ook, haha oldest trick in the book grrr mindgames.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Heb vroeger bij de knapen op tornooi van Bassevelde (:lol:) in finale ook pinalties moeten trappen. Was ook wel zenuwachtig maar den truk is (denk ik):

Rechte aanloop, naar de bal blijven kijken, en 2meter voor ge schiet vlug even nr de links hoek knipogen en dan u laten vallen en rechts binneknallen binnekant voet.

Gegarandeerd prijs :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

lemant schreef:Ik veronderstel dat je het niet over zijn penalty hebt? Gigantisch schaammoment.
niemand gezien dat giggs hem na de wedstrijd gezegd heeft dat em zo ne stoot nooit meer mag doen.....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Afrekenen met blanke Anderlecht fans

De politiediensten vrezen voor zware rellen in de buurt van het Constant Vanden Stock-stadion. Noord-Afrikaanse jongeren roepen op een internetblog op om "af te rekenen met de blanke supporters van Anderlecht." Meer dan 600 jongeren reageerden op deze oproep. Toen het te extreem werd, haalde de webmaster de blog offline.

"Steek cafés, huizen en auto's in brand", stond er op deze webblog te lezen. De politie neemt de dreigementen serieus en zal massaal aanwezig zijn in de buurt van het stadion en het metrostation Saint-Guido.

Na de bekerfinale kwam het in Anderlecht tot incidenten tussen supporters, die terugkeerden van het Koning Boudewijnstadion, en allochtone jongeren. Een dag later probeerden allochtone jongeren het supporterscafé 'Le But' te bestormen. De politie kwam tussenbeide en pakte enkele jongeren op.

De politie zet vanavond een helicopter in, een sproeiwagen en extra mankracht.
Voetbal, een feest!

Afbeelding

Kijk zelfs ne infiltrant van de FBI :mrgreen: :eye:

Wie zaait zal oogsten ...
"Situatie Anderlecht loopt uit de hand"
HLN update De rellen in Anderlecht zijn een feit. Volgens de woordvoerster van de politiezone-Zuid is de situatie in Anderlecht momenteel uit de hand aan het lopen.

Stenen gooien
De groep allochtone jongeren die op het Dapperheidsplein had verzameld, bekogelde de politie met stenen. Minstens één agent raakte daarbij gewond. Voorts werd ook een bushokje aan diggelen geslagen, enkele auto's beschadigd en moesten de vitrines van enkele winkels eraan geloven. Volgens de politie werd ook de brandweer al aangevallen.

Supporters versus politie
Kort na 19 uur waren al enkele opstootjes op te merken tussen Anderlechtsupporters en de aanwezige politie. De supporters proberen vanop het De Lindeplein een grote groep allochtonen te bereiken, die zich verzameld hebben aan het metrostation Sint-Guido.

De politie poogde de groepen uit elkaar te houden, onder andere door charges met paarden. Even leek dat te lukken, maar om 20 uur was het opnieuw raak en raakyen Anderlechtsupporters slaags met de politie.

Sproeiwagen en pepperspray
Toen een sproeiwagen van de politie in de richting van het Sint Guido-metrostation trok, grepen de supporters dat aan om de Noord-Afrikaanse jongeren aan het metrostation te proberen aanvallen. De politie te paard heeft daarop een charge uitgevoerd tegen de supporters en hen teruggedreven naar het De Lindeplein. Ook de sproeiwagen en pepperspray werden daarbij ingezet.

Op dit moment is het De Lindeplein voorlopig schoongeveegd, maar er is heel wat schade aangericht aan het straatmeubilair.

4 metrostrations gesloten
Naar aanleiding van de rellen in Anderlecht laat de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB niemand meer uitstappen in vier metrostations op lijn 1. Volgens de MIVB gebeurde dat op vraag van de politie. Het gaat om de stations Jacques Brel, Aumale, Sint-Guido en Veeweyde. (belga/edp)
23/05/08 20u03
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

lemant schreef:
varth schreef:En wat Ronaldo bij momenten heeft laten zien, is gewoon wereldklasse.
Ik veronderstel dat je het niet over zijn penalty hebt? Gigantisch schaammoment. Geluk voor hem dat Van der Sar de boel heeft rechtgetrokken, en hoe ... zijn linkerhoek aanwijzen om de tegenspeler de andere kant te zien kiezen. Zoiets zie je bij de préminiemen ook, haha oldest trick in the book grrr mindgames.
ik had het dus wel degelijk over zijn acties tijdens de match
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Afbeelding

Bezie dienen reus links. :-o :-o :-o :-o
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

america history x dude :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Zijn vaste date was het kraampje met de braadworsten :mrgreen:

Ma*a**en vs hooligans, 2 krachten die elkaar misschien opheffen :mrgreen:
Geef het een kans zou ik zeggen!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

laat de kinderen toch met elkaar spelen, zo is er nog eens iets te zien ipv van Israel, Irak, Afghanistan, China, Birma,.... :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Tis al zo ver. Preud'homme stapt het af in Luik.
Telkens er een ploeg goe begint te draaien in België valt ze uiteen.
De redenen moet je ni ver gaan zoeken denk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten