Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

D'onofrio die ff Zidane naar hier haalt voor Dufour zijn gouden schoen te geven, toch wel crazy. En tapis zat ook in de tribune, precies Zuid Franse maffia toestanden :P .Maar Standard is idd verdiend kampioen vind ik. Ik vind vooral de prestatie van Preud'homme klasse. Ok, hij heeft een goede kern, en ze hebben ook na de winterstop die kern kunnen behouden. Maar hij haalt uit die jonge gasten het maximum uit, een klassetrainer vind ik. Hij kreeg nogal wat kritiek na zijn beslissing om in de beker met bankzitters aan te treden, maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

D'Onofrio was de spelersmakelaar van Zidane, Juventus & Real enzo is allemaal door D'Onofrio. Het zijn goeie vrienden.

Maar toch zalig, da stadion toen Zinedine 't veld betrad. "Zizou! Zizou!"
Echt zalig die Luikenaars, daar kunde die vuile boeren van brugge nog wa van leren.

Er was een minuut stilte voor een jongen van 10 jaar die verongelukt was en Constant van den Stock, en die lompe vuile boeren begonnen te zingen: "Kheb constant zien zakken in de grond" en dergelijk. In Luik hebben ze 1min geklapt. Publieke excuses zullen er wel komen van brugge. :x

PS: Dienen Mbokani is ook een kieken. Hij zit de verkondigen dat hij de beste spits is van België en dat hij het niveau aankon van een topploeg in de Champions League ala Liverpool ofzo. En dan scoort em 2 keer hahaha. Herman van Holsbeeck in your face :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja was echt grof van die Brugge supporters maarja het blijven boeren é.
Ik dacht trouwens dat Defour die gouden schoen al gekregen had dus begreep eerst niet goed wat Zidane daar kwam doen.

Het zal ginder alleszinds een feestje geweest zijn in Luik, en ging Espinoza nu niet in de Maas springen?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Administrator schreef:Ja was echt grof van die Brugge supporters maarja het blijven boeren é.
Ik dacht trouwens dat Defour die gouden schoen al gekregen had dus begreep eerst niet goed wat Zidane daar kwam doen.

Het zal ginder alleszinds een feestje geweest zijn in Luik, en ging Espinoza nu niet in de Maas springen?
Brugge moet gewoon een dikke boeten krijgen. :s

Ze zullen het wel uitgesteld hebben misschien, kampioen-gouden schoen-grote vijand verslaan thuis-zidane. Moet wel een avondje zijn. :D

Ik hoop echt dat ze hun spelers wat kunnen houden, wat zo niet gaan ze serieus mogen versterken want met de bank van Standard gaan ze er toch niet komen in de Champions League. Hoeveel voorronde moeten die nu spelen? 1 of 2?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Jovanovic vertrekt sowiezo, dus een snelle spits zullen we nu wel mogen gaan zoeken. Fellaini zou mogelijks ook vertrekken maar denk dat ze daar niet snel een waardige vervanger zullen voor vinden.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik vrees dat er veel gaan vertrekken : Jovanovic, Fellaini, ik dacht Onyewu ook. Ik zie bv. een Steven Defour nog naar Ajax trekken. En dan valt het te bekijken wat ze met de rest van die jonge jongens doen. Witsel, Mbokani ik hoop voor hen dat ze blijven maar vrees er voor.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Is dan wel klote voor Standard om in de Champions League te spelen als hun beste spelers weg zijn. :(

Hopelijk heeft D'Onofrio ze een dikke pré. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Da vind ik ook altijd klote, ge speelt kampioen met u beste ploeg, in de zomer vertrekt de helft, ge speelt champions league/uefa met een ploeg die niet zo sterk is als de vorige, ge faalt op Europees vlak, weerslag op de competitie, ge belandt in de subtop
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Das ook zo'n probleem mee België. Zie naar andere landen, daar spelen ze 5 jaar + bij hun ploeg. Hier, als ge 1 goed jaar speelt met uw team, is het volgende jaar dan helft al weg. Toch blijven hopen dat de meeste bij Standard blijven. Ze gaan het nu al lastig krijgen in de CL. Laat staan als ze geen Dufour of Fellaini meer hebben.

We hebben gewoon te weinig geld. We kunnen die spelers gewoon niet betalen en buitenland kan dat wel. :? :-o
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Vergelijk een Jan Breydelstadion eens met de Amsterdam ArenA...

Dat ze om te beginnen onze infrastructuur eens aantrekkelijker maken ook.
In andere landen zijn de meeste sportstadions multifunctioneel waardoor ze ook verhuurd kunnen worden aan andere organisaties wat op zijn beurt extra geld in het laadje brengt.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Jullie zijn er precies al allemaal van overtuigd dat het weer een leegloop wordt. Ik hoop dat de woorden van Pierre François (of was 't Luciano?) geen gazettenpraat waren en dat hij echt niemand wil laten vertrekken. Zal lastig zijn en er zal wel wat vertrekken, maar dan toch aan zodanig hoge prijzen dat ze er per vertrekkende speler één of twee nieuwe kunnen aantrekken. Maar toch liever niet. Liefst deze kern houden en aanvullen met een paar echte versterkingen want de huidige bank is pover.
Als een Belgische ploeg ooit nog wil meedraaien aan de europese top zullen ze dergelijk dingen moeten vermijden en hun ploeg laten rijpen. Ik hoop dat het bij ons gebeurt.

Maar laat ons nu nog maar genieten :clown:

edit:

ahja, graag ook eerherstel voor deze mens die jaren geridiculiseerd is
http://www.youtube.com/watch?v=ESWzTG5Ts4w

Ik hoop dat het 25 jaar blijft rondgalmen :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Dat proberen ze elk jaar hun ploeg bijeen te houden, maar bijna geen een kampioenenploeg slaagt daarin. Als de voorzitters hun been stijf houden en ze niet willen laten vertrekken dan krijgen ze weer dat arrest Bosman op hunne nek.
Zoals eerder is aangehaald, meer proffesionalisme : betere stadions, meer manieren om geld binnen te krijgen.
Waar is deun tijd dat er vele europese clubs naar Anderlecht kwamen kijken om te zien hoe Monsieur Vandenstock alles runde?
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

vind het idd ook een schande wat de brugge"supporters" hebben gedaan bij minuut stilte(en dat is nu nie omdat ik rsca-supp ben). wann iemand sterft heeft dit niks meer met voetbal te maken, dan toon je respect en medeleven aan de familie al mag dat dan de voorzitter van een concurrerende ploeg zijn.
Had ook schrik dat het op sclessin vantzelfste ging zijn, maar chapeau dat ze zoveel respect hebben getoond.
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

achn wij hebben dat op Brugge ook al gedaan en Brugge bij ons, het beste is wat op Standard is gebeurd, een applaus ipv stilte.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

stanske schreef:Had ook schrik dat het op sclessin vantzelfste ging zijn, maar chapeau dat ze zoveel respect hebben getoond.
wat steven said...
Ik vrees dat als ze op Sclessin een minuut stilte hadden gevraagd dat er ook een paar klojo's zouden beginnen roepen wat men liever niet hoort op zo'n moment. Zeker omdat er aanvankelijk wel voor VDS een minuut was gepland en niet voor een overleden standard supporter. Een aantal supp-verenigingen waren serieus in hun gat gebeten.
Dat probleem hebben ze dus heel goed opgelost met dat applaus.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast