Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

bij mij telt maar 1 ploeg, FCB!!!!!!! Nee niet Brugge, maar FC Binkom. Momenteel leider in 4de provinciale I in de Brabantse reeksen :D . Nog 2 aartsmoeilijke matchen met 2 punten voorsprong op nr 2. De laatste weken gaat het wat minder, maar ze hebben vaak mooi voetbal laten zien. Voetbal in eerste klasse zegt me niet echt veel. Ben een aantal matchen gaan kijken in eerste, en vond het niveau altijd bedroevend laag. Ben ooit ook naar Barca in Nou Camp en Westham gaan kijken. De sfeer in Engeland is toch wel iets buitengewoon. Westham speelde toen tegen degradatie en er zat 38000 man in het stadion. Soit Vanderelst was met ons mee (ex-speler) en die kreeg gewoon een staande ovatie. Knap
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Zwakke vertoning van Standard gisteren, ... je zomaar laten lamleggen (door bewust met een flauw elftal aan te treden) vind ik de naam "topploeg" onwaardig.
Langs de andere kant moet er dringend iets gedaan worden aan het imago van De Beker, zodat er weer echt voor gespeeld wordt.

Gaantwoaze!
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dj Sven Larsson schreef:Snap niet waarom ze zich eigenlijk sparen voor de wedstrijd van zondag. Zelfs al verliezen ze van Anderlecht dan zie ik ze nog kampioen spelen. Psychologisch zou zondag een nederlaag wel hard aankomen maar ik zie die de laatste 3 wedstrijden geen vier punten meer verliezen.
Gewoon het feit van tegen rsca te kunnen kampioen spelen in eigen huis. Just that little bit extra ;-)

Langs de andere kant vind ik het ook zwak dat er zo gedacht wordt. Die voetballers krijgen al bijna een hartaanval als ze twee matchen op een week tijd moeten spelen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Tis erg, die kunnen ook tegen nix,hé. :mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Hola Hola!
(ik schiet hier weer in m'n roodwitte krammen!) :P
Ook een beetje tactisch denken he. Een aantal spelers hadden echt rust nodig. Jova kan door zijn blessure echt geen match extra in de week spelen. Goreux komt nog maar pas kijken en is te jong om nu al helemaal op te branden. Sarr komt nog terug uit blessure en hebben we zondag kost wat kost nodig. Mbokani was geschorst. En dan hadden we De Camargo die zeker in de spits had gestaan maar die zat met buikgriep of zoiets. Wie moesten we dan vanvoor zetten? De jonge Kabamba was een mogelijkheid, maar was net geblesseerd en Marloye is écht te jong en onervaren. Villano dan maar, tja, die is te klein en moest dan nog op een heel andere plaats spelen. Voor de rest moesten we dan nog zien dat we geen blessures pakten.
Dus: Preud'homme zal gedacht hebben om zo lang mogelijk de nul te houden en het laatste stuk van de match titularissen in te brengen om wat te forceren (Jova misschien zelfs). Maar dat draaide anders uit en ik volg Tomaz dan ook in zijn stelling dat wat op onze bank zit, de middelmaat helaas niet overstijgt en tegen een niet eens zo goed Gent nog niet kan standhouden. Fred is een ramp, ik zie nog wel wat in Dufer maar die kwam ook net terug uit blessure, Toama is een overroepen miskoop en van Ingrao moet ik 't nog zien en ook hij liep niet op zijn plaats.
En de Buffalo's? Ach ja, die zijn eigenlijk blij met niks ;) , want als ze eerlijk zijn, zullen ze ook moeten toegeven dat dit geen grootse prestatie was en daarenboven zal de Bond al wel een cadeautje klaar hebben voor de paarswitte Nekken in vorm van een gewonnen de finale (die scheefgelopen centenaire moet toch nog wat ingekleed worden he).
Los daarvan: dit was een triestige halve finale. Jammer. :(
Ik ben vrijdag ook naar Lokeren-Standard gaan kijken en daar speelden we wél met de meeste titularissen. Daar was het te traag (vermoeid en schrik voor kaarten en/ of blessures) en bleek de tegenstander een typisch muurvast Leekensgedrocht. Walgelijk voetbal in een tweedeklassestadion bevolkt door supporters die niet voor hun ploeg schreeuwen maar tégen de opponent, en die de koning te rijk zijn als ze een ploeg punten afsnoepen, maar niet willen gaan voor eigen puntengewin door winst :roll: :x .
Allez, ik stond toch nog eens tussen een bende zalige Rouches in dat vak achter de goal. Toch nog goed geamuseerd; De Marko van La Rocca was trouwens ook weer present, haha.
Volgende zondag ben ik ook paraat, want ik kom speciaal af voor de match tegen Anderlecht. Aux armes! :twisted:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Dr. Poppers schreef:Ik ben vrijdag ook naar Lokeren-Standard gaan kijken en daar speelden we wél met de meeste titularissen. Daar was het te traag (vermoeid en schrik voor kaarten en/ of blessures) en bleek de tegenstander een typisch muurvast Leekensgedrocht. Walgelijk voetbal in een tweedeklassestadion bevolkt door supporters die niet voor hun ploeg schreeuwen maar tégen de opponent, en die de koning te rijk zijn als ze een ploeg punten afsnoepen, maar niet willen gaan voor eigen puntengewin door winst :roll: :x .
Wat moet zo een ploeg als Lokeren dan doen? Vol op de aanval spelen?

Dat is altijd het verwijt van topclubs, de kleintjes spelen een zogezegd 'beton' voetbal, maar wat moet je anders doen?
De meest creatieve speler van Lokeren en tevens in vorm -Carevic- was er niet bij en Carlos ontbrak ook achteraan.
Je kan gewoon beter een blok vormen en op de counter proberen, want op stilstaande fases scoor je tegen Standard ook haast nooit een goal.

Gewoon een beetje realistisch zijn.

Btw van fair play was ook weinig sprake aan de kant van standard en dat vond ik best wel de keerzijde van de medaille.
Dat je het een 2de klasse stadion vind, moet je zelf maar weten, maar niet iedere club heeft zoveel geld als d'onofrio erin pompt bij Standard. Volgend seizoen komen er nieuwere tribunes.
Btw dat was toch niet de redenen om de reclame-borden af te breken? :mrgreen:

Zowiezo vind ik al dat gezeik van de topclubs over betonvoetbal maar zwaar overdreven, ze hebben zoiets zelf in de hand gewerkt...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

cherryman schreef:Wat moet zo een ploeg als Lokeren dan doen? Vol op de aanval spelen?

Dat is altijd het verwijt van topclubs, de kleintjes spelen een zogezegd 'beton' voetbal, maar wat moet je anders doen?
De meest creatieve speler van Lokeren en tevens in vorm -Carevic- was er niet bij en Carlos ontbrak ook achteraan.
Je kan gewoon beter een blok vormen en op de counter proberen, want op stilstaande fases scoor je tegen Standard ook haast nooit een goal.

Gewoon een beetje realistisch zijn.
Zowiezo vind ik al dat gezeik van de topclubs over betonvoetbal maar zwaar overdreven, ze hebben zoiets zelf in de hand gewerkt...
Maar allez Cherryman, we hebben de afgelopen jaren maar weinig punten geraapt op Daknam, en een aantal jaren was dat meer dan terecht maar toen werd er ook gevoetbald (ik denk aan die periode met die Ijslanders in het midden en op de flank). Dat was er dit jaar echt te veel aan precies. Nu ja, jammer voor jullie maar dit jaar heeft Leekens er toch niet het beste uitgehaald hoor. Ik sta dan ook perplex als zo'n nul-nul zoals die van vrijdag wordt gevierd als een serieuze overwinning... Echt, zo troosteloos was het niet altijd op Daknam, denk ik.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Dr. Poppers schreef:Maar allez Cherryman, we hebben de afgelopen jaren maar weinig punten geraapt op Daknam, en een aantal jaren was dat meer dan terecht maar toen werd er ook gevoetbald (ik denk aan die periode met die Ijslanders in het midden en op de flank). Dat was er dit jaar echt te veel aan precies. Nu ja, jammer voor jullie maar dit jaar heeft Leekens er toch niet het beste uitgehaald hoor. Ik sta dan ook perplex als zo'n nul-nul zoals die van vrijdag wordt gevierd als een serieuze overwinning... Echt, zo troosteloos was het niet altijd op Daknam, denk ik.
Het vertrek van Kristisson als balverdeler is gewoon niet goed opgevangen, er staan bijna enkel werkers op het middenveld.
Carevic die kan dat wel via de flank, maar die was er dan niet bij en Mbayo is meer hangende spits...

Veel meer viel er uit dit Lokeren niet te halen denk ik, buiten de verdediging weinig hoogtepunten dit seizoen. Zowiezo 0-0 tegen Standard is voor een club als Lokeren al een hoogtepunt denk ik, gezien de spitsen.
Al deed Tambwe van Lokeren het zeker ook niet slecht!
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

Dj Sven Larsson schreef:
djaxxie schreef:
stanske schreef:(Brugge verdient het echt niet, hebben nog een slechter als anderlecht gespeeld).
Amaai, efkes overdrijven... Anderlecht was pakken slechter dan Brugge. Het is niet omdat ze laatste weken beter spelen dat ge dit voor ganse seizoen moogt doortrekken eh!
Ik vind Brugge en Anderlecht over het hele seizoen gezien hetzelfde niveau halen. Maar Brugge heeft in zijn matchen dikke chance gehad, en die is de laatste tijd op.
kijk, dat anderlecht slecht speelde voor de winterstop is een feit. Ma dat brugge zo geprezen werd vond ik erover (zeker dan nog door matthijsen zelf). Brugge speelde minstens even slecht, maar wonnen wel hun wedstrijden door geluk. dit werd na de winterstop ook wel duidelijk.

Ben benieuwd naar strak, ben al heel de week nerveus als ik eraan denk.
Stiekem hoop ik natuurlijk nog dat het anderlecht wordt, ma denk wel dat standard het gaat worden (overigens terecht). Zelfs als standard verliest moet ze nog minstens 2maal gelijkspelen in 3 wedstrijden.
Ik hoop gewoon dat ze niet tegen rsca kampioen spelen en wij tweede worden + beker.
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Standard kampioen !

Gelukkig 8)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Standard is terecht kampioen geworden. Eerste helft was gelijk opgaand maar in de 2dehelft waren ze niet meer te houden.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ben wees te kijken op café. Da publiek ginds is toch super,ze. Tis precies in Italië. :)

Hopelijk kan Standard de spelers houden en ik wil ze dan wel eens zien in de Champions League, wat hard zal zijn maar... toch verdiend kampioen!
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrghhhh

héhé, na 25 jaar lucht dat inderdaad op :D
Net de match in een anderlechtnest gevolgd en met plezier de vernedering ondergaan van de eerste minuten waar ze nog dachten de winst te halen. Ze hadden zelfs een cd'ke mee met hun Lange Jojo kampioenenlied.... je kan je het niveau wel voorstellen zeker?
Anyway, merci voor Mbokani hé mannen, 't is een goeike :mrgreen:

het enige wat nu pijn doet is dat ik niet in luik kan zijn

voor de rest: top of the league !!!!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Geniet er nu maar van, want de 10de titel maak je mss nooit meer mee :mrgreen:
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

alez ik moet zeggen: standard proficiat met de titel! zoals eerder al gezegd verdiend en op basis van de kansen ook vandaag verdiend gewonnen. Na de 1-0 was rsca nie meer in staat om nog een vuist te maken.

Ik denk dat er vandaag een heel pak supporters ook het gevoel hebben leren kennen van het behalen van een titel :mrgreen: :D
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten