Voetbal

Alles in verband met sport
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

Ben al jaren supporter van rsca (ga van men 8ste al kijken met mijne papa). Ik hoop gewoon dat rsca 2de wordt en standard niet tegen ons kampioen speelt, dan ben ik al content (Brugge verdient het echt niet, hebben nog een slechter als anderlecht gespeeld). maar als anderlecht kan winnen zondag kan het nog spannend worden, maar dan nog moeten er mirakels gebeuren. En in mei nr de heizel om standard dan nog eens te kloppen :twisted:

Maar sinds die strenge veiligheidsmaatregelen (die overigens nodig waren) is er toch wat aan sfeer ingeboet vind ik. de halve spionkop van anderlecht heeft ofwel stadionverbod of gaan bijna niet meer omdat ze stadionverbod gehad hebben en het niet opnieuw willen oplopen. Europese uitwedstrijden zijn nog altijd de mooiste om mee te maken wanneer iedereen op post is (zelfs die met stadionverbod), wat een sfeer dan altijd, maja dat is niet voor alle clubsupporters weggelegd :D
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

stanske schreef:(Brugge verdient het echt niet, hebben nog een slechter als anderlecht gespeeld).
Amaai, efkes overdrijven... Anderlecht was pakken slechter dan Brugge. Het is niet omdat ze laatste weken beter spelen dat ge dit voor ganse seizoen moogt doortrekken eh!
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Als er 1 ploeg nog europees voetbal verdient over het hele seizoen bekeken is't Cercle.
Veel beter voetbal dan club en anderlecht samen, alleen wa meer tegenslag in sommige matchen. Gisteren ook recht op minstens een punt.
Tegen Lokeren ook een zuivere penalty onthouden en de match in de heenronde ook onverdiend verloren tegen club. Maarja de prijzen worden maar op't einde uitgedeeld en de blessure van De sutter heeft hen punten gekost. Hebben dan natuurlijk ook een veel beperktere kern dan club of anderlecht.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

djaxxie schreef:
stanske schreef:(Brugge verdient het echt niet, hebben nog een slechter als anderlecht gespeeld).
Amaai, efkes overdrijven... Anderlecht was pakken slechter dan Brugge. Het is niet omdat ze laatste weken beter spelen dat ge dit voor ganse seizoen moogt doortrekken eh!
Ik vind Brugge en Anderlecht over het hele seizoen gezien hetzelfde niveau halen. Maar Brugge heeft in zijn matchen dikke chance gehad, en die is de laatste tijd op.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Iemand fan van FC Nerds?
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Nostalgie90 schreef:Iemand fan van FC Nerds?
ni echt, die kapitein met zen voos brilleke en haardos, had wat commentaar op de Antwerpsupps :x
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

BUFFALO BUFFALO HUP HUP HUP!

BUFFALOOOOO !!!!!!!!!!! Standard opgerold!

We winnen den beker, Buffalo's europees eindelijk!!! :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Wat een mak Standard :?
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Standard was duidelijk meer bezig met de match tegen anderlecht.
Wat niets afdoet van de overwinning van Gent ... speelden mooi en vlot voetbal. Die zullen hun zinnen volledig op d'n beker gezet hebben. Het is de kortste weg europa in ;)
Neo geniet ervan, nog 1 match te gaan 8)
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

De meeste zullen de overwinning van Gent minimaliseren omdat Standard geen moeite deed. Maar ik denk daar anders over. Tuurlijkvinden zij zondag belangrijker, maar een topploeg probeert alles te winnen. Gentheeft trouwens met momenten schitterend voetbal laten zien en volgens mij kon Standard gewoon niet mee.
Vind het wel jammer dat veel ploegen de beker als een extrake beschouwen en dat die competitie daar vaak onder lijdt. In andere landen heeft de beker toch veel meer waarde vind ik.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Inderdaad, ook al had Standard niet hun kampioenenploeg op het plein. Sarr (of was het Dante), Jovanovic, Mbokani,... deden niet mee maar is het toch vooral de verdienste van Gent dat het 4-0 is geworden, vind ik. Ruiz speelde zotjes.

En ik bedoel, ze hebben de titel praktisch binnen (ik denk winnen tegen RSCA is genoeg?) en mij maakt ge niet wijs dat ze graag de dubbel zouden binnenhalen. :)

Ben wel eens benieuw nr gba-rsca vanavond. Dat wordt daar serieus oorlog, gba aanhang kennende. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef: En ik bedoel, ze hebben de titel praktisch binnen (ik denk winnen tegen RSCA is genoeg?) en mij maakt ge niet wijs dat ze graag de dubbel zouden binnenhalen. :)
Ze wilden de dubbel toch binnenhalen?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Eeeeuh jah tuurlijk.

'niet' vergeten typen. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik vond het aanvankelijk zwaar teleurstellend... als ik de opstelling zag (geen spitsen, wel een middenvelder uit de b-ploeg) wist ik al genoeg: ze sparen zoveel mogelijk voor zondag. Geen Jova, Mbokani, Witsel, Igor... Sarr nog altijd gekwetst. Dufer die geen niveau haalt.
Dit was een mooie demonstratie van 't feit dat we een vrij povere bank hebben. Fred, Ingrao, Toama, Dembele... matig tot zwak.
Onze kern is gewoon veel te klein om op twee fronten te strijden. Zeker als er dan nog zieken/gekwetsten zijn zoals nu. (Als ze iets willen gaan doen in de CL zullen ze serieus moeten uitbreiden...)
Maar met die wetenschap moet je gewoon toegeven dat er niet meer inzat dan aantreden met deze b-ploeg en hopen dat er wat uit de kast viel. Dat was gezien het niveau van de invallers een beetje teveel gevraagd...
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Snap niet waarom ze zich eigenlijk sparen voor de wedstrijd van zondag. Zelfs al verliezen ze van Anderlecht dan zie ik ze nog kampioen spelen. Psychologisch zou zondag een nederlaag wel hard aankomen maar ik zie die de laatste 3 wedstrijden geen vier punten meer verliezen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast