Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Als Anderlecht supporter zou ik het haten moesten ze tegen ons de titel pakken. Maar kampioen worden mogen ze vgerust an mij Het zal dik verdiend zijn. En ze moeten daarna weeral 25 jaar wachten op de volgende :twisted: Graptje he ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik wil Fellaini,Dufour,Witsel wel es champions leaugue zien spelen. Ik gun het hen wel.

Anyway, Buffalo olé olééé :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja jong, enfant terrible, ik woon in zulte, en ben al gans mijn leven supporter van rsca. Ik mag dus belastingen betalen voor svzw, en ik heb daar maar 1 keer per jaar geniet van, en dat is met de match svzw tegen rsca. Ik ga daar naartoe als bezoeker van rsca, terwijl het eigenlijk op een stap van mijn voordeur ligt.

Ik gun standard dit jaar de titel, omdat ze de meest regelmatige ploeg zijn, alleen hoop ik dat ze niet tegen ons kampioen worden, want dat is om zot te worden.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Ja Ads, dan kan'k ook wel begrijpen dat je niet echt voor d'n essevee zijt :P
In elk geval ik had liever gehad dat zulte en waregem gewoon 2 aparte ploegen bleven hoor. Want het samenraapsel nu is maar een flauwe bedoening.
Zondag zal ik ook eens supporteren voor rsca, zal wel moeten want zit in een anderlecht vak ;)
Gun jullie de 2e stek na jullie knappe remonte en vooral de onkunde van die uit brugge maar standard is dit jaar toch wel de verdiende nummer 1.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

idd, standard verdiend kampioen, en die boeren van brugge, verdienen dit jaar geen europees, want gans het seizoen slecht spelen, en dan toch nog zoveel punten halen, dat kan niet. (en dit is niet omdat ik anti brugge ben, maar een volgens mij neutrale supporter zal als hij eerlijk is ook zeggen dat brugge een mager seizoen achter de rug heeft). wij hebben zelf een heel slechte heenronde achter de rug, maar de terugronde maakt heel veel goed.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik vind dat er dit seizoen redelijk veel ploegen zijn die sterke resultaten neerzetten. Er zit niet echt een ploeg tussen die er met kop en schouders bovenuit steekt (buiten Standard dan). Wat Beerschot en Cercle in de heenronde deden was toch ook sterk, jammer van de blessure van De Sutter want dit heeft hen toch tot hiertoe toch minstens 9 punten gekost denk ik.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

akkoord, en een beloning voor de ploegen als cercle en gba zou er voor mij dan ook mogen inzitten.
langs de andere kant, heb ik toch nog liefst dat rsca, standard en klup brugge (boeregem) europees spelen, zodat ons coëficient niet te veel naar beneden gaat. cercle en gba (ik neem deze ploegen als voorbeeld, dus no offence) zouden europees zeker geen potten kunnen breken.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Red Army schreef:
Dakke1976 schreef:was vroeger fan van germinal ekeren.
ikke na de fusie met mn sjaalke aan naar den beerschot en heb toen serieus moeten lopen om geen slaag te krijgen van de "eigen" fans...

sindsdien is mijn goesting over...
begrijpelijk!


en "ginder" beweren ze altijd dat zoiets ni gebeurd...........ratte buite! :twisted: ;)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Administrator schreef:Ik vind dat er dit seizoen redelijk veel ploegen zijn die sterke resultaten neerzetten. Er zit niet echt een ploeg tussen die er met kop en schouders bovenuit steekt (buiten Standard dan). Wat Beerschot en Cercle in de heenronde deden was toch ook sterk, jammer van de blessure van De Sutter want dit heeft hen toch tot hiertoe toch minstens 9 punten gekost denk ik.
Klopt volledig.
De Sutter zou graag naar AZ gaan las ik. Dat zou wel een mooie stap voorwaarts betekenen. Naar Mechelen komen zou natuurlijk pas echt een vooruitgang zijn voor die jongen ;)
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

ads schreef:en die boeren van brugge, verdienen dit jaar geen europees, want gans het seizoen slecht spelen, en dan toch nog zoveel punten halen, dat kan niet. (en dit is niet omdat ik anti brugge ben, maar een volgens mij neutrale supporter zal als hij eerlijk is ook zeggen dat brugge een mager seizoen achter de rug heeft)
Zaki zal het nochtans niet met jou eens zijn

Afbeelding

:lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hehe de Jacky :D
Jij is vre cool
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Ja de competitie kan nog spannend eindigen.
Als Anderlecht volgende week gaat winnen op Standard (ik hoop van niet) dan is er terug volop spanning.
Standard dit weekend wel eens niet bevoordeeld door de scheids, dan mag ie penalty fluiten en reageert ie niet ...
Jammer dat Cercle niet gewonnen heeft van hun stadsgenoot.
AA Gent was ook weer nergens, waarom Sollied daar nog trainer mag blijven terwijl ie al zeker vertrekt is mij toch ook een raadsel.
Degradanten dit jaar: Sint-Truiden en Brussels. Wa een slecht voetbal brengen die zeg, vooral de kanaries. Mja zijn we verlost van 2 kloteverplaatsingen :alien:
Alleen blijft het altijd jammer voor de supporters van de 2 ploegen, want door't wanbeheer van hun bestuur gaan zij naar 2e klasse.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

enfant terrible schreef: AA Gent was ook weer nergens, waarom Sollied daar nog trainer mag blijven terwijl ie al zeker vertrekt is mij toch ook een raadsel.
Contractbreuk voor nog 4 speeldagen... Tjah, dan moeten ze al zeer wanhopig zijn.

+ we zitten nog in de beker,hé. Misschien kan Sollied nog iets goed doen. Tegen Standard was het 2-2 en morgen terugmatch. Buffalo buffalo!!! :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Mja sinds het geweten is dat Sollied na't seizoen vertrekt vind ik toch dat uw ploeg een stuk minder draait.
Wel content dat ge kortrijk uit de beker geknikkerd hebt ;)
En succes morgen. Hopelijk een leuke pot voetbal.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast