Wielrennen

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Allez, weer een namiddag goed besteed.

Van 12.15 tot 17.15 in zetel gehangen koers gekeken. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

dj_neo schreef:Allez, weer een namiddag goed besteed.

Van 12.15 tot 17.15 in zetel gehangen koers gekeken. :P
Schaam u, nu is het eindelijk mooi weer, ik ben 50 km gaan fietsen en ben er stikkapot van :bom:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

djaxxie schreef:
dj_neo schreef:Allez, weer een namiddag goed besteed.

Van 12.15 tot 17.15 in zetel gehangen koers gekeken. :P
Schaam u, nu is het eindelijk mooi weer, ik ben 50 km gaan fietsen en ben er stikkapot van :bom:
Ik weet het. Hehe. Maar morgen is het nog beter weer. Misschien 30 graden, dus morgen wel wat bakken. Mijn kleurke mag ni weg :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

sinds 4 weken geen koersfiets meer aangeraakt, en ik ben er nie goe van :cry: (verslaafd aan de pedalen zeker), komt vooral door onze reis, en nu volop in de verbouwingen van ons huis. Komt daarbij dat ik sinds deze vrijdag met een ontsteking op mijn knie kamp, waardoor ik niet goed uit de voeten kan. Manmanman, miserie.
Wel mooie laatste ronde gisteren op de olympische spelen precies, volgens wat ik in de samenvatting van het nieuws zag.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik zou ook graag koersen (gewoon mee paar vrienden voor de lol) maar dat materiaal is zo pokkeduur. Zo'n vélo kost al 1500€ voor nen deftigen...

Teveel geld voor een feestende student.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

wielertoerist zijn is inderdaad geen goedkope hobby, en wij hebben dan nog het "nadeel", dat zowel mijn vrouw als ik met de koersfiets rijden, dus dubbel zo duur. Gelukkig hebben we ons materiaal al een jaar of 3, zodat we daarin niet hoeven te investeren, enkel eens een onderhoud of een nieuw binnenbandje voor de fiets als we lek rijden.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

op zich is fietsen niet zo duur
als je vergelijkt: aankoopprijs tegenover de eigenlijk uren fietsen
ikzelf rij regelmatig (1-3/week) mtb en de mijne heeft zichzelf al terugverdiend imho
de aanschaf zelf + kledij + helm etc is duur maar ga de uren die je effectief fietst eens verdoen in een fitness centrum...
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Bericht door jim-bar »

ik heb al twee keer op een rommelmarkt een ouw koersfietske kunne kopen - zo met versnelling aan de buis en van die mopkes. Maar die waren goed onderhouden. Dus voor 30 en ne keer voor 50 euro heb ik mijn gerief om af en toe met de vrienden een toerke van rond de 60 kilometer doen, kei plezant als het goei weer is
... this is Elmer Davis again ...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Wielrennen

Bericht door Trab »

Boonen weer op coke betrapt blijkbaar...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Wielrennen

Bericht door lemant »

Trab schreef:Boonen weer op coke betrapt blijkbaar...
de max toch :bounce:

zou die echt zo stom zijn?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Wielrennen

Bericht door Nele303 »

waarom laten ze die jongen niet gewoon gerust?
Als hij na een wedstrijd goesting heeft om een lijn te snuiven, why not?
Ik snap echt de fuzz niet...

Het is niet dat zijn prestaties erdoor gaan verbeteren, het tegendeel eerder...
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Wielrennen

Bericht door emotionslover »

wel beu voor die gast!

idd waarom al die heisa daarrond!!!!

als je hoort 40000 dosissen op een dag!!!! slik!!!

maar als mr de minister, de advokaat, de arts, de notaris,... een streepje legt das geen probleem......
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Wielrennen

Bericht door Matthias »

het nadeel van een topsporter... Je verdient keiveel geld, maar moet je dag in dag uit 'voorbeeldig' gedragen. Ik relativeer het eigenlijk ook... Moest hij 'echt' een cokeprobleem hebben, hij zou nooit zover zijn geraakt.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Wielrennen

Bericht door Trab »

Je zou ook zo kunnen redeneren:

Een topsporter beschouwt doorgaans zijn lichaam als zijn tempel. Hij verzorgt het elke dag door te trainen, op zijn voeding te letten, voldoende rust nemen,...

Als een topsporter in zijn 'vrije tijd' naar drugs grijpt, kunnen we daar dan misschien uit concluderen dat hij anders tegenover zijn lichaam aankijkt? Misschien is hij het wel gewoon om het te schenden? Door bijvoorbeeld drugs (lees doping) te nemen tijdens de 'werkuren'...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Wielrennen

Bericht door Sunreezer »

Ik denk dat Boonen wel genoeg controles krijgt om zich dat niet te riskeren.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten