Wielrennen

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Trab schreef:
After schreef:mss zal hij wel een duister afterclub openen als hij 2j geschorst wordt :mrgreen:
Of snuift ie zich kapot zoals pantani... :P
beetje respect op zijn plaats :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

cherryman schreef:
Trab schreef:
After schreef:mss zal hij wel een duister afterclub openen als hij 2j geschorst wordt :mrgreen:
Of snuift ie zich kapot zoals pantani... :P
beetje respect op zijn plaats :roll:
:oops:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Afbeelding
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dachten de mensen nu dat deze zelfverklaarde "propere" egotripper nu echt clean was?
Eerst schreeuwen dat iedereen die niet clean is, geweerd moet worden en dan zelf zoiets uitsteken! Enfin het zal wss maar weer het topje van de ijsberg zijn!
Oke t'is MAAR coke en BUITEN wedstrijd, maar t'staat wel op de lijst van de verboden producten.
De dikke koersen van komende maanden kan hij misschien wel vergeten!

Soit er zitten er een paar goei andere in de ploeg die de nieuwe propere kop kunnen worden, dat ze dees strandjanet maar langs de kant schuiven! LOL een stripreeks, een biografie, een hoop reklame voor parket etc... ik zie de gemuteerde reklammekes van Boonen al in de mailbox verschijnen tot mijn groot jolijt!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Administrator schreef:Frank Vandenbroucke nummer 2
Dat dacht ik ook :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Next: Stijn Devolder :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Ik vind het vooral straf dat een tijd terug in de zaak Vanoppen de link tussen Cocaine en Boonen werd gelegd, en dat dit meteen als je reinste onzin werd bestempeld. Vanoppen zijn carrière is om zeep, maar Boonnen zal er wel redelijk goed vanaf komen. Nu ja, er zijn waarschijnlijk zoveel sporters die eraan hangen, bekend en onbekend. En veel andere mensen in topposities doen ook goed hun best... Het lijkt gewoon een normaal gegeven als je in bepaalde kringen zit. Als hij het puur recreatief doet, doet hij maar. Hoewel het verboden is, is het op zich niet echt prestatiebevorderend. En tijdens de competitie zoiets doen, dat is gewoon sportieve zelfmoord. Hij moet gewoon voor te beginnen nu zijn bek houden als het over het gebruik van verboden middelen bij andere sporters gaat. Hij die vrij is van zonden... Trouwens de ploeg Quickstep zal in het geheel wel niet echt zuiver zijn zeker, net zoals de meeste topploegen. Als je zegt dat Boonen arrogant is, dan is hij het perfecte uithangbord voor het team waarvoor hij rijdt. Dan vind ik Devolder zelfs nog een stuk arroganter overkomen dan Boonen
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Mooie compilatie!
Boonen over drugs
«Ik kan je recht in de ogen kijken en zeggen dat ik al mijn prestaties heb geleverd zonder doping. Waarom zou ik beter willen worden dan ik nu al ben?»

(Spraakmakers - 22 mei 2006)

«Ik ga nooit iets riskeren. Ik denk sowieso niet dat je vandaag nog iets kunt proberen»

(Het Laatste Nieuws - 6 december 2007)

«XTC, cocaïne: je moet wel goed gek zijn. Die zaken blijven perfect te traceren»

(Gazet van Antwerpen - 25 januari 2007)

«Nee. Ik heb geen doping in mijn lijf. Laat me plassen, hier en nu. Neem het staal mee naar een labo en laat het controleren. Negatief»

(Het Laatste Nieuws - 25 januari 2007)

«Cocaïne... dat kom je wel eens tegen, maar dat wil niet zeggen dat je het verkoopt»

(Radio 1 - 2 februari 2008)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

After schreef:
Trab schreef:Bwa, als ne kleine van 6 jaar in India een marathon kan lopen zonder doping... Een lichaam is tot veel in staat :)
heb me dit weekend laten wijsmaken dat er iets bestaat als 100km lopen/wandelen in 24uur? bestaat dit echt? dat vind ik toch straf, ik dacht altijd dat de marathon toch de limiet was...
Je hebt in België een wereldkampioen ultraloop die op 24u een dikke 250 km loopt 8) RESPECT maar niet gezond !

Wat Boonen betreft......spijtige zaak. Persoonlijk heb ik geen vertrouwen meer in de sporters. In geen enkele. Doping hoort er nu eenmaal bij vanwege de prestaties die MOETEN geleverd worden.
Langs andere kant mag je niet vergeten onder welke druk die mensen staan. Buiten alle oppofferingen die ze moeten doen en de prestaties die moeten neergezet worden moeten ze ook bestand zijn tegen constante aandacht van heel het land of zelfs de wereld. En die aandacht is niet altijd positief, zie maar naar de rioolpers.
Als je dan hiertegen niet altijd bestand bent zoek je een uitweg, zoals trouwens iedereen in de maatschappij. Zie ook Maradonna, Gascoigne, VDB,........
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

aan de éne kant zijn wij niet zo closed minded, en kan je een coke feesje buiten competitie gaan minimaliseren want in the end... zoveel misdoet de man daar niet mee, we zouden misschien allemaal hetzelfde doen de dinsdag na een overwinning als parijs-roubaix :mrgreen:

aan de andere kant heeft iemand uit de wielerbond gisteren de pure waarheid gezegd ivm dit voorval: tom boonen heeft een voorbeeldfunctie zoals kim clijsters dat ook is! zulke mensen mogen dit niet verpesten door zulke domme zaken, want iedere jongere van 8jaar zal vanaf nu wel anders denken over hun held...
stel je voor dat kim clijsters (de heldin voor zovele jonge meisjes) gepakt wordt met coke :scratch:


de impact is groter dan je zou denken
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

En zo wordt de man z'n proces al gemaakt en wordt hij veroordeeld nog voor alles goed en wel bekend is.
Als hij coke genomen heeft nà al in opspraak geweest te zijn dan is hij wel héél dom. Dat lijkt me nogal raar. Maar bon, ik wacht liever af tot alle info bekend is. En dan nog ga ik Boonen niet aan de schandpaal nagelen. Het zal er voor mij van af hangen hoe hij hiermee omgaat. Ik hoop voor hem dat het niet wordt zoals velen voor hem: blijven ontkennen tot het niet meer houdbaar wordt en dan toch moeten toegeven. Pas dan zal mijn respect voor de sportman Boonen een deuk krijgen. Als hij het gedaan heeft en zich neerlegt bij de gevolgen, dan is hij voor mij een mens zoals iedereen. Alleen leeft hij continu onder het vergrootglas van de maatschappij. De ene seconde verheerlijkt, de andere verguisd...

We moeten misschien eens stoppen met voorbeeldfuncties af te wimpelen op BV's (of het nu sportmensen zijn of niet). Wil je een voorbeeld voor uw kinderen? Begin bij jezelf.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

After schreef: aan de andere kant heeft iemand uit de wielerbond gisteren de pure waarheid gezegd ivm dit voorval: tom boonen heeft een voorbeeldfunctie zoals kim clijsters dat ook is! zulke mensen mogen dit niet verpesten door zulke domme zaken, want iedere jongere van 8jaar zal vanaf nu wel anders denken over hun held...
stel je voor dat kim clijsters (de heldin voor zovele jonge meisjes) gepakt wordt met coke :scratch:

de impact is groter dan je zou denken
Klopt maar dit legt ook een grote verantwoordelijkheid bij die mensen. En als je die niet (meer) aankunt. Het enige dat zij wss willen is hun sport goed beoefenen met resultaten en geen sociaal/maatschappelijk/opvoedkundig.....voorbeeld zijn.

Was nog ene vergeten: die Franse voetballer die die karate trap uitdeelde in England (naam effe kwijt) en ik las ergens dat die nu tomaten of augurken teler geworden is ver weg van alle aandacht :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

tomaz schreef:En zo wordt de man z'n proces al gemaakt en wordt hij veroordeeld nog voor alles goed en wel bekend is.
Als hij coke genomen heeft nà al in opspraak geweest te zijn dan is hij wel héél dom. Dat lijkt me nogal raar. Maar bon, ik wacht liever af tot alle info bekend is. En dan nog ga ik Boonen niet aan de schandpaal nagelen. Het zal er voor mij van af hangen hoe hij hiermee omgaat. Ik hoop voor hem dat het niet wordt zoals velen voor hem: blijven ontkennen tot het niet meer houdbaar wordt en dan toch moeten toegeven. Pas dan zal mijn respect voor de sportman Boonen een deuk krijgen. Als hij het gedaan heeft en zich neerlegt bij de gevolgen, dan is hij voor mij een mens zoals iedereen. Alleen leeft hij continu onder het vergrootglas van de maatschappij. De ene seconde verheerlijkt, de andere verguisd...

We moeten misschien eens stoppen met voorbeeldfuncties af te wimpelen op BV's (of het nu sportmensen zijn of niet). Wil je een voorbeeld voor uw kinderen? Begin bij jezelf.
Volledig mee eens !

(had wel op teletekst gelezen dat hij zei geflikt te zijn. Straks is er persconferentie maar ik verwacht er ni te veel meer van. De zoveelste in een lange rij)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Stanne schreef:Was nog ene vergeten: die Franse voetballer die die karate trap uitdeelde in England (naam effe kwijt) en ik las ergens dat die nu tomaten of augurken teler geworden is ver weg van alle aandacht :mrgreen:
De fantastische Eric Cantona !
Die renteniert en treedt af en toe nog eens op in een reclame spotje.

Die beelden van die trap vergeet ik nooit. De blik op die "supporter" z'n gezicht toen Cantona in de tegenaanval ging :lol:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

maw... who carez ! er zijn zoveel ergere dingen in de wereld om u druk over te maken. Als Boonen graag is een lijntje snuift staat heel het land in rep en roer. Dan vind ik het geval van de baby die stikt in de creche 100x erger...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten