Wielrennen

Alles in verband met sport
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Wielrennen

Bericht door ads »

Nog wielrenfanaten zoals ik op het forum?
Voetbal, krijgt mijn eerste voorkeur als sport (hevig RSCA supporter), en daarna kijk ik heel graag naar wielrennen (ben dan ook zelf wielertoerist :twisted: )
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben al sinds jaar en dag fan van het wielrennen. De Tour was dan ook het jaarlijks hoogtepunt om te volgen. Maar ik moet toegeven dat ik de Tour de laatste jaren niet meer zo spannend vind als vroeger.

De klassiekers volg ik ook, ben zondag zelfs naar de Ronde Van Vlaanderen gaan kijken langs de weg.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Ik was hevige fan van Pantani, nu heb ik het zoals meerdere pantani fans meer voor Ricco en Cunego. Maar de tijden van de piraat komen nooit meer terug... :cry:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zelf ben ik ook zoals ieder jaar weest kijken naar de ronde van vlaanderen afgelopen zondag.
morgen een dagje conge, om als vip aan de start van gent-wevelgem tussen de renners in het rennersdorp te gaan lopen. kaarten via mijn vrouwke haar werk :D
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Kakker in hart en nieren... wielrennen volg ik niet.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Wielrennen

Bericht door Dr. Poppers »

ads schreef:Voetbal, krijgt mijn eerste voorkeur als sport (hevig RSCA supporter)
Excusez nous d'enculer votre centenaire! :twisted: :twisted: :twisted:
Aux armes!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Vooral voetbal : Een ook deun deze is fan van RSCA.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Sinds het wegvallen van mannen zoals Pantani zijn de bergritten nooit meer dezelfde geweest. En ze mogen over doping zeggen wat ze willen maar het leverde toch prachtige ritten op.
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Volderke is ere bewoner op onze wijk, dus supporter ik voor hem.
Zondag heeft ie dat in elk geval schitterend gedaan.
In't voetbal ben'k voor SV z**** Waregem.
Zondag ga ik wel met ne maat mee kijken naar RSCA - Beerschot.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Oude supporter van het terziele gegane FC Waregem ?
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

De klassiekers kan ik hier jammer genoeg niet volgen, niet interessant genoeg voor den duits ...

voetbal: RAFC :twisted: en hier 1860 München
Fade to grey !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

M.U.C. schreef:De klassiekers kan ik hier jammer genoeg niet volgen, niet interessant genoeg voor den duits ...
Had da geen andere oorzaak? Ik dacht dat de Duitse TV weigerde nog wielrennen uit te zenden naar aanleiding van de vele dopingperikkelen bij T-Mobile.
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Administrator schreef:
M.U.C. schreef:De klassiekers kan ik hier jammer genoeg niet volgen, niet interessant genoeg voor den duits ...
Had da geen andere oorzaak? Ik dacht dat de Duitse TV weigerde nog wielrennen uit te zenden naar aanleiding van de vele dopingperikkelen bij T-Mobile.
Ja dat klopt, de uitzendingen van de Tour zijn stopgezet door de dopingperikkelen maar de klassiekers schijnen niet ineressant genoeg te zijn, ze hebben hier dan ook geen echte toppers op dit vlak.
Fade to grey !
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik ben ook nen vreje wielerfan. Deze zondag van 12.30 tot 17.30 nr de ronde gekeken. (Buiten een uur formule 1 want daar moet alles voor wijken, ga zelf nr Francorshamps enal :))

Ik ben fan van Tom Boonen in de klassiekers, en Evans in de Tour.
De Tour kijk ik ook altijd naar, zeker de bergritten maar de laatste jaren begin ik liever nr de klassiekers te kijken zoals paris roubaix en ronde van vlaanderen. Zeker sinds Jan Ullrich & el pirato gestopt zijn. Dat waren pas tours.

Morgen is gent wevelgem btw, kemmelberg, kheb die zelf nog beklommen en een van de enigste die niet moest afstappen van die bende waar mee ik was hehe :)

Kzou graag ook keer zo wa beginnen koersen (voor de lol) maar kheb het materiaal ni voor, noch de tijd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ah djneo nog een formule1 fan : Al dikwijls geweest naar de Gp van België. Ben er nog maar 2 keer geweest maar dat waren steeds unieke ervaringen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten