Wielrennen

Alles in verband met sport
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Inderdaad, heb het ook gelezen. Staat Coke op die doping-lijst? Ik dacht van niet, dus hij kan niet geschorst worden right?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ze hebben zitten zoeken en zoeken tot ze hem eindelijk op iets konden pakken, dom van hem dat hij zich liet betrappen.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Trab schreef:Bwa, als ne kleine van 6 jaar in India een marathon kan lopen zonder doping... Een lichaam is tot veel in staat :)
heb me dit weekend laten wijsmaken dat er iets bestaat als 100km lopen/wandelen in 24uur? bestaat dit echt? dat vind ik toch straf, ik dacht altijd dat de marathon toch de limiet was...
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

dj_neo schreef:Inderdaad, heb het ook gelezen. Staat Coke op die doping-lijst? Ik dacht van niet, dus hij kan niet geschorst worden right?
zijn toch al meermaals sporters geschorst omwille van druggebruik. kdacht zelfs nog simoni bij de wielrenners.
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

After schreef:
Trab schreef:Bwa, als ne kleine van 6 jaar in India een marathon kan lopen zonder doping... Een lichaam is tot veel in staat :)
heb me dit weekend laten wijsmaken dat er iets bestaat als 100km lopen/wandelen in 24uur? bestaat dit echt? dat vind ik toch straf, ik dacht altijd dat de marathon toch de limiet was...
bove de marathon staat ook nog altijd triathlon é. daar zit ne marathon in + fieste+ zwemme, ook gene zever :mrgreen:
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Hij is getest op cocaïne buiten competitie.
Hij had het niet in zijn bezit dus ze kunnen hem blijkbaar niks maken.
In ieder geval van mij mogen ze em schorsen.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik vind het echt belachelijk. Huiszoekingen,ondervragingen... voor 1 lijntje...Wat een homoparket daar.
Cocaine is een rijkeluis drug en nu wordt hij zo hard aangepakt omdat hij een lijntje gesnoven heeft. Big deal, moet het parket hun daarmee bezig houden? En hij kan niet geschorst worden.

En ze hebben alleen sporen gevonden in z'n urine, nergens bewijzen dat hij cocaïne in zijn bezit heeft.

Apenland, en ik begin vtm & hln serieus te haten. Wat een riooljournalistiek is dat toch.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

bwa, tom boonen verdient eens slechte vtm media aandacht, van mij mogen ze die kapot maken zoals ze pico coppens hebben kapot gemaakt :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Tom Boonen is de nieuwe Jan Ullrich :roll:

Dit werp een heel ander zicht op zijn spacebezoek en die cokefeestjes op stages.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

mss zal hij wel een duister afterclub openen als hij 2j geschorst wordt :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:mss zal hij wel een duister afterclub openen als hij 2j geschorst wordt :mrgreen:
Of snuift ie zich kapot zoals pantani... :P
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Frank Vandenbroucke nummer 2
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Zalig die vergelijkingen :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Tommeke Tommeke Tommeke, wat doe je nu toch?

Voor mijn part moeten ze hem niet schorsen, maar "straffen" op een andere manier, geen deelname aan de Tour vb.
Las trouwens net dat hij in de Ronde Van Zwitserland a.s. zaterdag al niet mag starten van de organisator.
Zijn godenstatus is veel te overdreven. Ik heb hem van in het begin heel arrogant gevonden, maar naarmate de tijd dan vordert, denk je gewoon dat die kerel veel zelfvertrouwen heeft, maar blijkbaar is hij gewoon zo arrogant.
Al de verhalen van zijn betrokkenheid bij de zaak Tom Vannoppen, zijn drugsfeestjes in de Space en zo voort, zullen dus niet uit de lucht gegrepen zijn.

Ook zal dit een dikke plets in het gezicht zijn van Lefevere, die misschien maar beter gewoon zijn ploeg kan opdoeken. Zo kan Devolder naar Lotto gaan, en daar een goeie hulp zijn voor Evans.

Of ook, Quickstep wel naar de Tour, maar dan zonder Boonen, en dan kunnen ze een ploeg bouwen rond Devolder, in plaats van de helft rond Boonen voor zijn treintje.

Trouwens vandaag een goeie oneliner gezien i.v.m. deze zaak:

De prijzen worden uitgedeeld aan de "lijn". :mrgreen:

Denk wel eerlijk gezegd dat het allemaal zo een vaart misschien niet zal lopen, wat wel jammer is, want Frank VDB hebben ze op dezelfde manier wel gekraakt, maar Tommeke zal wel aan het ergste ontsnappen.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Bericht door Disco Stu »

Coke is a lang geen rijkeluisdrugs meer hoor.
Vroeger zat iedereen aan de speed en de pillen.Als je nu speed dealt dan denk ik niet dat je veel zal verdienen.
God weet waar ze het geld vandaan halen maar als ik hier in de buurt kijk dan is coke zelfs het populairste bij 16/17 jarige.
Het gevolg is natuurlijk veel dealers en heel slechte kwaliteit.

Dat er zo een heisa is rond die tom boonen is zijn eigen schuld.
Het begint er ook wel steeds meer op lijken dat ie zelf de media opzoekt.
Huisje in monaco
Relatie beginnen met een 16 jarige
Lambo kopen en perto rijden (Ohja hij moest uitwijken voor kat NOT)
Geflitst worden tegen grellige snelheden
Gepakt worden met coke.

Hij kan beter acteur of zanger worden en in Amerika gaan wonen :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten