Wielrennen

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik kijk naar zowat elke koers die ik kan. Wielerfanaat sinds ik kind ben wegens een neef die koerste. Wij waren zo van die zotten die met tuinstoeltjes in de auto rondreden op zoek naar een geschikte plek om de renners zo goed omgelijk te zien passeren.

Afbeelding
ik ben het blondje in de "michel janssens" t-shirt :lol:

Was een generatiegenoot van o.a. Eddie Planckaert. Maar hartprobleem heeft hem doen stoppen met topsport.

Nu volg ik dus nog alle grote wedstrijden, zonder echt een favoriet te hebben. Het gaat me vooral om de sfeer, het geheel.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

leuk om tomaz eens te zien met (zoveel) haar :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dj Sven Larsson schreef:Ah djneo nog een formule1 fan : Al dikwijls geweest naar de Gp van België. Ben er nog maar 2 keer geweest maar dat waren steeds unieke ervaringen.
Dit jaar wordt m'n 4de keer. Ik vind dat echt zalig, da volk, die auto's op den autostrade :twisted: ikke derachter mee m'n corsa samen mee m'n maat :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

is wielrennen nog sport? die tom boonen, let op mijn woorden, gaat later nog gepakt worden, hoe kan iemand zo overdreven winnen na 260km? doet me denken aan de 100m loopster die ook won met 1.5m voorsprong (op die afstand!!) en 5 jaar nadien kwam alles uit

epo zal hij niet nemen, maar er bestaan denk ik genoeg andere middeltjes
sorry ik heb gedaan met die tom boonen, die foto vanuit de space zegt voor mij alles

en dan nog die arrogantie achteraf dat hij de gewone coursen niet meer mee wil doen, dikke zever! trainen op middeltjes ja, en dan eens uitpakken met de getrainde fysiek :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Pfffffffffft, daar geloof ik nu keer gene zak meer van. 10-15 jaar geleden pakten ze allemaal omdat er 95% minder controles waren. Nu is diene tijd allang voorbij, de top 5- top 10 wordt allemaal getest (In de Tour de France is dit). Paris Roubaix zal zeker zijn top 3 testen ook. In het jaar non stop moeten die mannen plassen. Moest Boonen pakken, diene had allang tegen de lamp gelopen. Johan Museeuw gans zijn cariëre niets gepakt, en als hij zijn laatste Paris Roubaix wint, loopt hij tegen de lamp omdat hij juist die ene keer epo gebruikt heeft om in schoonheid af te sluiten.

Tom Boonen rijdt dezelfde koersen als Johan Museeuw en zal waarschijnlijk nog meer gecontroleerd worden. Ik geloof echt niet dat die gedopeerd is. In 2008 echt ni.

En als em middeltjes pakt die niet opspoorbaar zijn, dan staan ze niet op de verboden lijst zeker. Kan mij moeilijk voorstellen dat ze daar middelen opzetten die je totaal niet kan opsporen.

Derbij, vergeet niet dat Tom Boonen een van swereld beste sprinters is, en dat het dus niet abnormaal is dat hij Ballan & Cancellara nog op een 1.5m zet in de sprint.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

je zegt het zelf, ze worden gecontroleerd, nu ja, op wat :P en daarbij, wielrennen is op zich al de zotste sport van allemaal, denk maar eens twee keer na hoe onrealistisch de tour de france is :? soit, ik hoop dat dit forum binnen een paar jaar nog bestaat, dan kan ik zeggen

zie je wel :mrgreen:

en mss kreeg hij het wel allemaal van onze vriend uit de space :twisted:


ps: wij kennen iemand die juist afgestudeerd is als apotheker, en die jongen zegt zelf dat er genoeg te vinden is wat de meeste nog niet herkennen als hulpmiddel

en nogmaals, de politie kan ook controleren op drugs, en zullen denk ik nooit ghb vinden, nu gij :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Maja, ze controleren op 'verboden middelen'. Dat is toch een serieuze lijst mee toch alle soorten middelkes. Allez, we leven in 2008. We zouden nu toch al moeten weten wat er die renners allemaal nen oneerlijke boost kan geven tov. gewone middeltjes.

Ik bedoel, gaade van Speed rapper rijden? Ik denk het wel, meer energie ofzo alleja, ni veel verstand van drugs. Ga later nog es achter studie cursus derover volgen maar zo'n dingen moeten toch ook op die lijst staan.

En die foto van Space met Tubax, Tommeke staat daar toch nog normaal op. Allezja, ik heb er al veel schever uitgezien mee gewoon te zuipen,ze. :D

En natuurlijk, die koersen is echt waanzin en dan zeker nog de Tour de France. Paris Roubaix, 260km koersen superlastig maar dat is een dag keihard doodgaan en 'nog te doen'. Maar Col de Galibier ofzo in Tour de France, na al 9 dagen 200km koers iedere dag is echt waanzin. Ik denk dat vele middelkes pakken, maar zolang het niet verboden is so what. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ge kunt u wel afzonderen en daar trainen... ach ja, onnodige discussie aangezien de man pro's en con's heeft :)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Tis dat, laten we het op de organisatoren steken met hun buitenmenselijke parcours. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat is iets wat zich geleidelijk aan opbouwt hé, dat is zo in alle sporten, mensen geraken gefrustreerd denk ik na > 10 jaar toptrainingen volgen en nog niet meekunnen

vergeet niet dat mensen als steffi graf en jaja, onze kim clijsters ook, hun lichaam letterlijk kapot was van dat niveau, dat die hun lichaam even oud is dan dat van iemand van 60jaar

ik blijf er bij, wielrenners zijn zotten, en als tommeken boonen nog zo een verschil kan maken, begin ik gewoon na te denken :roll: die andere twee waren ook geen doetjes hé :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Omdat Tom Boonen spectaculair wint en omdat hij ooit eens met kleine oogjes gespot is geweest in de space zou hij automatisch aan allerlei verboden middelen zitten !?

In plaats van blij te zijn dat een Belg nog eens zulke klassiekers kan winnen, idem voor Stijn Devolder. Altijd dat eeuwige negativisme jegens die renners, er wordt tegenwoordig meer gecontroleerd dan ooit.

Tom Boonen heeft op een prachtige manier gewonnen punt uit, hij heeft geen nutteloze energie verspild en tactisch gekoerst. Als hij niet wint of niet zichtbaar is in de koers dan krijgt hij commentaar, wint hij dan is hij een gedopeerde. Patrick Lefevere heeft gelijk, Belgen zijn dikke zeikers en verdienen zo een kampioen niet.

En dat afzonderen en daar gaan trainen om de controles te mislopen? Je weet toch dat een renner ALTIJD zijn trainingslocaties moet doorgeven om hem op alle mogelijke tijdstippen te kunnen controleren. Remember wat er met Rasmussen gebeurd is, en daar is er zelfs nooit bewezen of hij ooit iets genomen heeft.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

mja, ik ben er zelf niet echt van overtuigd, maar ik heb gewoon een beetje twijfels, that's all

geef nu toe, na zo een rit nog eens spectaculair wegrennen van de nummer 2 en 3 van die dag, sterk :P
in het algemeen blijf ik het een zotte sport winnen, is de tour de france niet 20 dagen 150km per dag of meer afleggen? :? dat is wat anders dan ronaldinho :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:mja, ik ben er zelf niet echt van overtuigd, maar ik heb gewoon een beetje twijfels, that's all

geef nu toe, na zo een rit nog eens spectaculair wegrennen van de nummer 2 en 3 van die dag, sterk :P
in het algemeen blijf ik het een zotte sport winnen, is de tour de france niet 20 dagen 150km per dag of meer afleggen? :? dat is wat anders dan ronaldinho :twisted:
Bwa, als ne kleine van 6 jaar in India een marathon kan lopen zonder doping... Een lichaam is tot veel in staat :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Tegenwoordig als ge iemand iets hoort zeggen over een koers is het altijd TB, komt me een beetje de strot uit.
Koers is een taktische ploegsport en de populairste kop moet winnen.
De meeste zien toch maar de laatste 40 kilometer, zelfs op beurzen waar den Belgacom TV stand staat is het precies of iedereen aan de koers verhangen is. Get a life en ga thuis kijken, het is al een circus genoeg.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Boonen betrapt met coke... Uiteindelijk tóch.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten