Creative Zen MP3 Player

Alles in verband met electronica
Plaats reactie
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Creative Zen MP3 Player

Bericht door ads »

Deze week een Creative Zen mp3 speler gekocht bij Vandenborre.
Ik had een maand geleden eentje gekocht in Aldi van Medion, maar na 3 keer deze te moeten omruilen omwille van problemen ermee, vorige week vrijdag gewoon mijn geld terug gevraagd. Nu dus een Creative Zen gekocht. Normaal gingen we een Ipod kopen, maar de Creative heeft een veel groter scherm, en ook FM radio + je kan geheugen uitbreiden met SD kaartjes. Je ziet, 3 belangrijke voordelen (voor mij dan toch) t.o.v. een Ipod.
Ik heb nu echter 1 nadeel ontdekt met de speler (ofwel is er een fout in de speler, en dat is wat ik nu precies wil ontdekken, zodat ik speler nog kan ruilen in garantie), nl. dat de toetsen aan de rechterkant geen toetsverlichting hebben. Op zich is dat overdag geen probleem, maar 's avonds is dit erg onhandig.
Is er nog iemand die een Zen heeft, en die mij kan zeggen of zijn toetsen wel verlicht zijn of niet?
Let wel, dit is een Zen van de nieuwe modellen, dus ipv verticaal (zoals een Ipod, is de vorm horizontaal, zoals een bankkaart).
Graag jullie reacties, want op internet vind ik niets bruikbaars.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Heb er ook ene en bij mijn weten (heb er nog niet op gelet) heeft die geen toetsverlichting. Zal er eens opletten.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

merci, laat gerust eens iets weten. Thanks ;)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

creative

Bericht door ProgressNation »

Ik heb vroeger een Creative Zen gehad (het eerste model) en die was over het ganse toetsenbord verlicht denk ik. Was nog een goede speler, enkel problemen gehad met de hoofdtelefoon ingang, wat een typisch probleem was voor die speler. Wanneer je de hoofdtelefoon regelmatig in en uittrekt (moest want pastte anders niet in het doosje) ging die naar verloop van tijd kapot.

Nu heb ik een 160 GB Ipod Classic. Kan veel op, duurt soms wel lang vooraleer de coverart verschijnt bij overvolle ipod.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik heb een Zen, heb er al 2 gehad. Met de verlichting is niets mis, maar ik heb het probleem dat hij soms blokkeert als ik doorspoel, en bijgevolg niets meer kan doen. Ik moet de batterij dan gewoon laten leeglopen.

Mijn volgende mp3speler wordt toch wel zo'n gewone iPod classic denk ik.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

maar ist zo nen nieuwen zen dj neo, zo ene met een groot scherm?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Afbeelding

den deze
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

i got before but i prefer now Nano Apple :mrgreen:
or shuffle 4 running sports ;)
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

neo, de mijnen is zo nen nieuwen, volledig in zwart, met een groot scherm. Vorm is horizontaal, en die van u is vertikaal van vorm, niet dezelfde als de mijne dus.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Dat is de Creative Vision:M niet? Ik heb dat kleinere spelerke de Creative Zen V Plus van 8 Gb. En die heeft geen toetsverlichting bij mij.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

nee, is een gewone zen, deze bedoel ik www.pocketinfo.nl/contentimages/CreativeZen.jpg
Nog iemand die zo een heeft, en die mij kan zeggen of er toetsverlichting op zit?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Anders eens surfen naar www.creative.com en die mannen eens contacteren. Maar volgens mij staat daar geen toetsverlichting op.
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

@ Neo.

De Ipod Classics blijven af en toe ook hangen (zeker als hij propvol staat en je gebruik maakt van coverart).

Denk wel dat het met de volgende generatie Ipods beter zal gaan, want is nogal veel reclamatie op gekomen.

Verder hoor je me niet klagen over de iPod :)
160 GB begint al vrij nipt te worden :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten