Foto 's Baccardi 's

Het forum van Baccardi's in Eksel
sams

Foto 's Baccardi 's

Bericht door sams »

Ik woon nie zo ver van baccardi 's en hem er ne tijd geleje toen ik er langs reed wa foto 's van getrokke. Het ligt er niet zo 'fris' meer bij nu ongeveer een 5jaar na de sluiting.
Nu het toch verkocht en waarschijnlijk afgebroken gaat worden nog wa foto 's ter herinnering :wink:

Baccardi 's:


Afbeelding


den inkom:


Afbeelding


neon:


Afbeelding


ligging:


Afbeelding
sams

Bericht door sams »

fotos zen wa groot uitgevalle :roll:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Da doe raar om terug te zien. Ik herinner me dat de parking tussen allemaal bomen lag, maar ik zie daar nergens bomen in de buurt.

Ik had ook altijd de indruk dat het meer afgelegen lag. Mja, ik was er ook ni altijd zo goed bij op die momenten :wink:

In ieder geval bedankt voor de foto's... :!:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Die bomen staan aan de overkant van de weg, aan da kapelleke!!! Onzen auto stond daar altijd geparkeerd. Als we het nimeer zagen zitten, kropen we met z'n allen in den auto. Op nen avond zijn we daar vertrokken, we zagen d'er ni uit!! :shock: Op weg naar huis voelde onze chauffeur zich al iets beter en besloot om nog wa "binneweggetjes" te nemen. Met als gevolg da we 'n half uur later met z'n vieren letterlijk en figuurlijk helemaal "scheef" zaten. Wa was er gebeurd: onze chauffeur was van de baan los in 'n sloot gereden... Echt, da heeft minstens 5 min geduurd voor iedereen besefte wat er gebeurd was... Nen boer heeft den auto uit de gracht gehaald en terug op de baan gezet!!!

Mercikes voor de foto's, toch spijtig da daar geen feestjes meer gegeven worden...
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Josjie

Bericht door Josjie »

thx voor de pics

en swetti gij ebt precies nen hoop van die leuke verhalen hé...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Wij kwamen daar in de donker aan, dus nooit eigenlijk van buiten gezien...
en s'morgens maakte dat nie veel meer uit hoe die keet er uit zag :wink:

Wel nice btw...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Gij ook al van Turnhout, Swetti?

Goe vertegenwoordigd hier...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 feb 2005, 19:58
Locatie: t'hout

Bericht door Swetti »

Josjie, 'k heb toffe momenten en zotte dingen meegemaakt daar... Pas nog 'n cassette van Baccardi's terug gevonden (datum: 7-1-2000, dus één van de laatste volgens mij!!!) en dan komen de herinneringen terug. Kben er waarschijnlijk veel van vergeten, kzal is zien of da de maten van toen er nog weten...

Poehaaaa, d'er ging best veel volk uit Turnhout en omstreken naar Baccardi's. Misschien hebben we elkaar daar ooit wel gezien? :?:

Greetz :D
"Artists should be free to use nudity if they feel like it..." JDM
Gio

Bericht door Gio »

Ah this brings back memories :D

Was eigenlijk ook van plan om er eens langs te passeren om wa fotokes te nemen, maar nu is't al gebeurd :)

Ja, ja... Fijne nachten doorgebracht daar... Maar ja, zoals 't gezegde klinkt, "aan alle mooie liedjes komt een eind" :cry:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Swetti, check PM
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Den swetti... dan zal ik u 9 van de 10 ook wol kennen... kzen ok van Turn Noud
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

dank u voor de foto's :wink:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

merci voor de pictures e,tis eigelijk erg te zien wa der van gekomen is :( :( allemaal memory's ... greetz 8)
montana

Bericht door montana »

how jong die lichtreclame wil ik wel hebben hehehe
ja erg dat de tent gesloten is maja niks aan te doen he
greetz en thx 4 the pics
sams

Bericht door sams »

Die lichtreclame is van mij ! :wink:

Kheb nog 2tapes van 07-01-2000 :D

Swetti schreef:Josjie, 'k heb toffe momenten en zotte dingen meegemaakt daar... Pas nog 'n cassette van Baccardi's terug gevonden (datum: 7-1-2000, dus één van de laatste volgens mij!!!) en dan komen de herinneringen terug. Kben er waarschijnlijk veel van vergeten, kzal is zien of da de maten van toen er nog weten...

Poehaaaa, d'er ging best veel volk uit Turnhout en omstreken naar Baccardi's. Misschien hebben we elkaar daar ooit wel gezien? :?:

Greetz :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten