Foto 's Baccardi 's

Het forum van Baccardi's in Eksel
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

staat dan echt alles van t materiaal ...'discobar & zo' nog in de discotheek om verkocht te worden? mss ook platen ??? :P greetz 8)
model500

Bericht door model500 »

waar is de tij heen!!!!!!
daar heb ik ooit mooie momenten meegemaakt!!!!!!!! :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

welk een baccardi's is er dan afgebrand of heb ik het mis?en is de binnenkant nog intact?
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Swetti schreef:Die bomen staan aan de overkant van de weg, aan da kapelleke!!! Onzen auto stond daar altijd geparkeerd. Als we het nimeer zagen zitten, kropen we met z'n allen in den auto. Op nen avond zijn we daar vertrokken, we zagen d'er ni uit!! :shock: Op weg naar huis voelde onze chauffeur zich al iets beter en besloot om nog wa "binneweggetjes" te nemen. Met als gevolg da we 'n half uur later met z'n vieren letterlijk en figuurlijk helemaal "scheef" zaten. Wa was er gebeurd: onze chauffeur was van de baan los in 'n sloot gereden... Echt, da heeft minstens 5 min geduurd voor iedereen besefte wat er gebeurd was... Nen boer heeft den auto uit de gracht gehaald en terug op de baan gezet!!!

Mercikes voor de foto's, toch spijtig da daar geen feestjes meer gegeven worden...
Da parkingske onder de bomen ja :D manman daar ook veel in den auto gehangen alst nimmer ging da was echt wel super daar. Vooral alst dan zomer was, dan stonden de auto's daar allemaal met de deuren en kofferkes open en de muziek op. Altijd leuke parkingfeesjes daar 8)

The good old days daar ja, kome jammergenoeg nie terug... :(
mi vario es primeiro
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

hey aan die rechtse raam van boven heb ik geslapen hihi :D
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2005, 20:57
Locatie: kaulille

Bericht door de kukke »

baccardi's was idd een enorme tijd. heeft zo een 5 jaar geduurd en lag op 10 minuten rijden . iedaal om smorgens naar juis te rijden. het was er altijd feest en heb gelukkig nog wa setjes als herinnering. greatz to all baccardi 's members.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik passeer dit weekend langs hechtel-eksel en kan wa foto's trekken. Iemand ideëen? Van de keet zelf staan hier natuurlijk al wa foto's...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

heeft er eigenlijk iemand foto's van toen t nog open was?? die zou ik ook wel eens willen zien ... greetz 8)
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 mei 2005, 03:49
Locatie: westerlo

Bericht door hirty »

kheb een paar foto's van toen het nog open was mo krijg ze er ni op :?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

kzou ze nochtans graag zien

zeg ne keer wat het probleem is:
scannen?
uploaden naar je website?
de link naar hier plaatsen?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

tnx for these pics
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2005, 15:50
Locatie: Beringen

Bericht door leggett »

Gisteren nog langs baccardi's gekomen en fotooke gepakt van de plaat met de aanvraag voor een milieuvergunning. Let vooral hoe symbolisch iemand er al een brandpuntje heeft ingemaakt :)

Afbeelding

Greetz.

L.
drugs, dirty dancing, and pounding, pounding, retro music!!! - http://www.sosa.be in progress.
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

hopla weer iets voor't archief se :D
Ibiza Fuckin' Island!
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

leggett schreef:Gisteren nog langs baccardi's gekomen en fotooke gepakt van de plaat met de aanvraag voor een milieuvergunning. Let vooral hoe symbolisch iemand er al een brandpuntje heeft ingemaakt :)

Afbeelding

Greetz.

L.
dat wilt niets zeggen die milieuvergunning
want mijn nonkel gaat dat kopen :arrow:
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mei 2005, 15:50
Locatie: Beringen

Bericht door leggett »

Kweenie of het iets wil zeggen, ma kvond het wel ne mooie foto om te nemen, ik reed er vorige week door en zag da bordje staan, dus maar rap ne foto gepakt drvan :) Uwe nonkel gaat da kopen? Kvind dat m terug de oude baccardi's tot leven moet brengen dan! En als m personeel zoekt, zet mij alvast bovenaan het lijstje, wanna be part of the legend again! :-)

Greetz.

L.
drugs, dirty dancing, and pounding, pounding, retro music!!! - http://www.sosa.be in progress.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten