March 2008 Pics

Het forum van Extreme in Affligem
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

ik ken iemand die eens 3 keer op een dag heeft mogen blazen. 3 keer negatief.
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

ik ga al jaren uit en werd nooit gecontrolleerd.

Een keer toch gingen wij naar den Extreme toe, en we hadden elke een paar bolletjes mee (ja bon, 't was in den tijd ^^, rond 9 jaren geleden).
Als je van Asse komt heb je zo een laatste bocht voor dat je den Extreme aankomt, en daar waren ze, de flikken.
Hop snel, iedereen alles opeten zonder water niks, ik kan me nog herineren hoe slecht het proefde. Zij hebben ons alleen maar gekeken, wij hebben zefls niet moeten stoppen. Toch ne stressend moment.
Tuurlijk waren we allemaal lekker stoned darnaa in de club.

Altijd chance gehad eerlijk gezegd.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Larry, par curiosité: t'es francophone?
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

mor nei, tes nen brusseleir :P




denk ik he ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik meen mij te herinneren dat hij jaren in de VS heeft gewoond.
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

je crois que ça se voit non?
lol

ben tout le monde parle flamand donc je fais un effort. Quand j'ai pas envie de reflechir je tape en english, pour ecrire ça va plus vite ;)

voila quoi, tant que ça se comprend (je crois :roll: )

et euh, oui un brusseleir en fait ^^
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2008, 16:20
Locatie: Middelburg

Bericht door morninglory »

@ quincy
Zag dat je een topic over extreme op partyflock.nl hebt gezet.. Goeie zet!
Kheb je een PM gestuurd en toegevoegd :D
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Extreme - Telefacts / Jambers - Uitgaansleven vlaanderen ...

Bericht door BelRom »

Hallo Extreme'rs,

Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Nu ben ik hopeloos op zoek naar die opname van die avond ...
Tijdens die opname werd er ook net mijn lievelingsliedje afgespeeld die ik al vele jaren aan't zoeken ben ...
Het is een echt zweefliedje met goeie beat en vrouwelijke "gekreunachtige" stemmen (al klinkt dit zo raar gezegd zijnde) ...
Heeft iemand enig idee of het via Jambers / Telefacts was & de cruciale vragen : wanneer ongeveer uitgezonden en/of nog beter => namen die me kunnen helpen bij het zoeken van dat ene vinylplaatje ...
Enig idee, mail gerust in dit topic of bel_rom @ hotmail dot com

Thx !!!
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

hmm... waarom ni Extreme op een andere locatie, waar niemand er last van heeft? mochten de middelen er zijn, kzou iets riskeren ... en zolang "iedereen" er aan verdient, denkik dat dit geen prob is/kan zijn... *zuchtje* :bom:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Dim schreef:hmm... waarom ni Extreme op een andere locatie, waar niemand er last van heeft? mochten de middelen er zijn, kzou iets riskeren ... en zolang "iedereen" er aan verdient, denkik dat dit geen prob is/kan zijn... *zuchtje* :bom:
http://www.legendaryclubs.be/viewtopic. ... 10&start=0 ;)
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

ja die ken ik al langer dan vandaag (thanks 4 this!!-->@ Quincy, die set van rebuilding in 2003 bocca, is die ergens te downloaden, was daar ook en ... kippenvel!!)...maar ik bedoelde een ECHTE club Extreme met dezelfde SOUND...en dan bedoel ik niet enkel de sound (het genre music), maar de vette Stage Accompany's en akoustiek... :-)..gewoon op een andere plaats, weg van alle bewoners enzo... "the new Extreme" lol :-)
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

D schreef:gewoon op een andere plaats, weg van alle bewoners enzo... "the new Extreme" lol :-)
raar maar waar: de vestigingswetgeving is in België dusdanig opgesteld dat dancings in woonzones gesitueerd moeten zijn
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Bericht door Dim »

rizzo> schreef: raar maar waar: de vestigingswetgeving is in België dusdanig opgesteld dat dancings in woonzones gesitueerd moeten zijn
u must be kidding... hmmm
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

rizzo> schreef:
D schreef:gewoon op een andere plaats, weg van alle bewoners enzo... "the new Extreme" lol :-)
raar maar waar: de vestigingswetgeving is in België dusdanig opgesteld dat dancings in woonzones gesitueerd moeten zijn
Inderdaad da is ni te doen, in duitsland bv is het zo dat er nog enkel nieuwe clubs mogen komen in industriegebieden. Daar val je dus niemand lastig.
Word tijd dat die wet hier is word aangepast.......... :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Ook nooit het nut van die wet geweten ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten