March 2008 Pics

Het forum van Extreme in Affligem
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: extreme

Bericht door Enterprise »

morninglory schreef:Twas zeker 2,5 uur rijden iedere maandag vanuit vlissingen, en de volgende dag naar school (in de namiddag!), maar het was het iedere keer weer waard :twisted:
Ik meld me alvast aan als vrijwilliger :D
En dan spreken we nog niet over de fransmannen die iedere maandag kwamen vanuit REIMS (champagnestreek), da was 6u rijden.

Strafste stoot was in de Montini, elke week 6 auto's van MARSEILLE, das denk ik 12u rijden :-o
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

hoe lang moest Phi Phi eigenlijk rijden van aan de Extreme? Want die woont ook niet echt dichtbij hé :)

zelf reed ik vroeger ook nog zonder probleem ver van club naar club, van la bush naar Carat, van Carat naar Kings enzovoort. toen kon dat allemaal nog zonder veel risico op een controle, nu mag je al blij zijn als je van Aalst naar Gent geraakt zonder één of andere controle tegen te komen ...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

quincy schreef:nu mag je al blij zijn als je van Aalst naar Gent geraakt zonder één of andere controle tegen te komen ...
Autosnelweg op e :D
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ge moet er wel nog af ook hé :)

voor bv La Bush en La Rocca moet ge ne levens gevaarlijke steenweg op, 1 of 2 op 5 kans dat ge daar prijs hebt :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: extreme

Bericht door tomaz »

Enterprise schreef:En dan spreken we nog niet over de fransmannen die iedere maandag kwamen vanuit REIMS (champagnestreek), da was 6u rijden.

Strafste stoot was in de Montini, elke week 6 auto's van MARSEILLE, das denk ik 12u rijden :-o
die 6u vanuit reims is wel heen en terug dan hé Franky :-)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Mijn maten gaan al 7 jaar met de auto weg. Ik zo'n 3 jaar en nog nooit, maar dan echt nooit zijn wij een controle tegengekomen.

En het is niet dat onze chauffeur nu hele avond cola's drinkt.

Gewoon chance hebben,zekers.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ben zelf op 25 jaar dj'en misschien drie keer een controle tegengekomen. Da's inderdaad gewoon chance hebben...
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2008, 16:20
Locatie: Middelburg

Bericht door morninglory »

Kan het me toch nog goed herinneren, op de baan vlak voor extreme, op dinsdagochtend, ik en mn maten worden aangehouden en mn maat zo'n busje in om te blazen..... wij allemaal mega-nerveus natuurlijk (hij was de enige met rijbewijs) en wonder boven wonder niets aan de hand.....
Toch had hij de hele avond gedronken :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Ik heb 't nog maar pas voor het eerst meegemaakt! En fier dat ik was! 8) En dan niet eens in België, maar in Nijmegen (een maand geleden 's morgens rond een uur of acht na een beestig feestje met Darko Esser en Steve Rachmad). En hoewel ik honderden toeters gerookt had, heb ik het voor het overige bij frisdrank gehouden - ik was dus nog netjes in orde ook! :P
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:hoe lang moest Phi Phi eigenlijk rijden van aan de Extreme? Want die woont ook niet echt dichtbij hé :)
phiphi moest zo een 2u rijden, woont vlak over de grens
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: extreme

Bericht door Enterprise »

tomaz schreef:
Enterprise schreef:En dan spreken we nog niet over de fransmannen die iedere maandag kwamen vanuit REIMS (champagnestreek), da was 6u rijden.

Strafste stoot was in de Montini, elke week 6 auto's van MARSEILLE, das denk ik 12u rijden :-o
die 6u vanuit reims is wel heen en terug dan hé Franky :-)
klopt, had ik er beter bij gezet :eye:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Ik heb in Extreme zelf nog met gasten gesproken die van Duinkerken en Calais afkomstig waren

ik zie het er nu niet veel meer doen zo ver rijden voor een club
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

In 13 jaar autorijden slechts 1 keer moeten blazen (een vrijdagnamiddag tijdens de eindejaarsperiode ... safe). Ik doe nochtans jaarlijks 50 à 70.000 km en ga praktisch elk weekend uit. De laatste jaren vaak binnen Gent, maar daarvoor toch ook vaak tot aan Cherry Moon/Fuse/H2o.

Qua controles vind ik het hier toch meevallen hoor.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Bericht door enfant terrible »

Ik rijd nog maar 6 jaar met d'n auto en al 5 keer mogen blazen.
Ze halen er mij precies altijd uit.
En al genoeg boetes betaald ook...
Geen gordel, geen plakverlichting, ... ben al serieus verkalmd.
2 keer in Doornik eraan gehangen, keer Oudenaarde, dan keer de baan van Kortrijk naar Gent in Deinze en nog 1 keer hier op d'n boerenbuiten.
In elk geval een flik en humor gaan nooit samen.
Eens mogen stoppen voor inspecteur Decock met C O C K en die vond m'n grapje niet echt geslaagd ...
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

:D Ik stond eens voor 'neuckermans', maar alsem zag dat'k friet was gaan halen, vroegem e fritteken en 'k mocht doorrijden...Twas wel frit van in Hekelgem --> bij André tusse Gringo en White House

Voor de liefhebbers van zijn frit: hij staat nu aan 't station in Okegem

Maar dit was totaal of the topic :) srr
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast