March 2008 Pics

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

:lol:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben deze middag op het terrein geweest en ik schik binnenkort eens een kijkje te gaan nemen. Indien iemand meewil pm me dan maar.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Nog niemand op het idee gekomen om dat gewoon eens te vragen aan de huidige eigenaar of er pics kunnen genomen worden?
Of staat dat verzegeld?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Ik en Ben Milo zijn een 6 jaar geleden samen met de eigenaar binnen geweest maar dat zal ons geen 2 keer lukken via hem, de eigenaar van het gebouw heeft 0,0 interesse in Extreme of de geschiedenis ervan, dus denk niet dat hij te motiveren valt om met iemand binnen te gaan voor foto's ... kan hem wel nog eens bellen maar heb hem nu al zo dikwijls gebeld zonder succes :?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

quincy schreef:Ik en Ben Milo zijn een 6 jaar geleden samen met de eigenaar binnen geweest maar dat zal ons geen 2 keer lukken via hem, de eigenaar van het gebouw heeft 0,0 interesse in Extreme of de geschiedenis ervan, dus denk niet dat hij te motiveren valt om met iemand binnen te gaan voor foto's ... kan hem wel nog eens bellen maar heb hem nu al zo dikwijls gebeld zonder succes :?
Ik vraag me eigenlijk waarom iemand eigenaar wil zijn van een gebouw waar hij niets mee doet?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef: Ik vraag me eigenlijk waarom iemand eigenaar wil zijn van een gebouw waar hij niets mee doet?
Er voor zorgen dat de geschiedenis zich niet herhaalt misschien ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Trab schreef:
quincy schreef:Ik en Ben Milo zijn een 6 jaar geleden samen met de eigenaar binnen geweest maar dat zal ons geen 2 keer lukken via hem, de eigenaar van het gebouw heeft 0,0 interesse in Extreme of de geschiedenis ervan, dus denk niet dat hij te motiveren valt om met iemand binnen te gaan voor foto's ... kan hem wel nog eens bellen maar heb hem nu al zo dikwijls gebeld zonder succes :?
Ik vraag me eigenlijk waarom iemand eigenaar wil zijn van een gebouw waar hij niets mee doet?
Wachten tot hij de toestemming heeft voor het gebouw plat te smijten en appartamenten te bouwen ofzo. :roll:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

nee hij wacht zelf al jaren op een milieu vergunning om er zelf een club van te maken, maar dat zal dan een commerciele club worden.

maar degene die het hem intussen lukt om een vergunning te krijgen voor hij dat kan krijgt van hem wel toestemming om het gebouw af te huren.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Het verleden kan zich toch niet meer herhalen, aangezien de vergunningen verlopen zijn en niemand ze wil verlengen? En waarom zou er toestemming moeten zijn om het plat te smijten, wanneer het gebouw zonevreemd verklaard is? Vakantiehuisjes wordt door de staat zelf platgesmeten, dus als je het zelf doet bespaar je ze nog wat werk :)

edit: post nu pas gezien quincy
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

zijn er daar zoveel omwonenden dat een vergunning zo moeilijk te krijgen is dan?
Of dat ze 't gewoon doen zoals de Temple is begonnen eh: met vzw'ke en een keer per maand...
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Als het dan verandert in het eerste de beste groove of electro kot, zoals The Temple nu, mag het voor mij gesloten blijven.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

en met vzw hebt ge geen vergunning nodig?

veel omwonenden zijn er niet maar er zijn 2 grote problemen:

1) de burgemeester wil geen vergunning meer toestaan aan een club die zoveel last veroorzaakt heeft in het verleden, hij zei ooit tegen mij "over mijn lijk dat extreme ooit nog opengaat"

2) het gebouw Extreme staat officiel op landbouwgrond, vroeger wisten ze dat blijkbaar niet maar nu de vergunningen verstreken zijn en door nader onderzoek zijn ze daar op uitgekomen. Dus de eerste gelukkige die iets wil aanvangen met dat gebouw zal direct het bevel krijgen dat het gebouw illigaal is en dus afgebroken moet worden.

Dus naast een milieuvergunning moet er ook een verkavelings wijziging gedaan worden en van landbouwgrond naar bouwgrond zijn ze niet zo happig op :)
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Met andere woorden er gaat daar veel politiek moeten mee gemoeid zijn om da officieel weer open te krijgen...

Mja miss ist ook beter in vrede te laten rusten dan terug te openen en de naam en locatie uit te melken....


(da over zijn lijk da moet toch eigenlijk te regelen vallen :twisted: )
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

quincy schreef:en met vzw hebt ge geen vergunning nodig?
als vzw mag je 12 keer per jaar idd iets opzetten in een keet en daar heb je geen milieuvergunning voor nodig. Met de Temple hebben ze het ook zo gedaan, ik dacht dat TOPradio de vzw was die ze daarvoor hebben gebruikt. Na verloop van tijd hebben ze de gemeente destelbergen blijkbaar kunnen overtuigen dat ze het anders aanpakten dan in den ouwe tijd en hebben ze nu toch een volwaardige vergunning. Ge hoort ook niks meer over overlast ed. alleszins.

Schiet me niet dood als het niet helemaal klopt wat ik hier vertel, 'k heb het ook maar "uit tweede hand vernomen". Maar de grote lijnen moeten wel kloppen.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

kan kloppen want kweet dat Balmoral ook nog steeds geen milieuvergunning krijgt, en die zijn ook maar 12 keer per jaar open, dus dan zou die 1 keer in de maand nie zo willekeurig gekozen zijn...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten