Snuff Movie

Alles in verband met films, televisie en radio
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

bouq schreef:
Bass schreef: Heb tot nu toe nog geen manier gevonden om er tegen te kunnen, en vrees ook ni da die bestaat.. Is echt iet vervelends om mee te leven
bestaat ni echt een remedie voor ..

onze pa zei vroeger wel altijd .. "ik had da vroeger ook jongen, maar als ge veel in uw poten snijdt gaat da wel over .." :mrgreen:

ik moet er ni aan denken .. :?
Ik heb da gelukkig nie in erge mate, maar heb er ook wel wa last van. Operaties op TV, of een ongeluk als iemand ergens ligt met iets door z'n lijf ofzo, dan ga ik altijd maar ff wa drinke hale ofzo :P

En nog iets ergs LOMPS van mezelf... ik kan dus echt NIET rood vlees eten he. Da moet echt doorbakken zijn, vooral bij biefstuk... blehhhhhh
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Maar daar tegenover, vind ik horrorfilms vaak wel interessant. Kweet nie, maar Hellraiser enzo heb ik allemaal gezien. En Saw ook, hoewel daar toch wel een paar eugh aparte scenes in voorkomen.
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

iemand Hostel al gezien?

aanrader! :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Aaaw, zeker part 2 de voorlaatste scene! PIJNLIIJK :twisted: :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Menaz schreef:amai wa een sissis hier seg :-o

en diee zogenaamde 'snuffmovie'...16 jarigen kunnen wel tegen een stootje ze. denk trouwens da vooral tieners zone film zouden huren. en als men het ni vind in de videotheek zal men wel vinden op internet. bellen nr de politie om klacht in te dienen wtf :roll: gij ga op een feestje ook de flikke bellen als ge zie da er iemand drugs pakt ofzo...
mja, ik kan tegen een stootje, een horror film is een film maar dit zijn échte beelden, nogmaals

wat is de meerwaarde aan een scene van 3 minuten waarbij ze een levende zijn hand afsnijden met een mes? :?
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ik krijg de griezels van een bevalling :mrgreen: 8)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Menaz schreef:amai wa een sissis hier seg :-o

en diee zogenaamde 'snuffmovie'...16 jarigen kunnen wel tegen een stootje ze. denk trouwens da vooral tieners zone film zouden huren. en als men het ni vind in de videotheek zal men wel vinden op internet. bellen nr de politie om klacht in te dienen wtf :roll: gij ga op een feestje ook de flikke bellen als ge zie da er iemand drugs pakt ofzo...
ne snuff movie is gene snuifmovie he.. :mrgreen:

@Steven: en WIJ persen dat dus uit ons he.. :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Menaz schreef:amai wa een sissis hier seg :-o

en diee zogenaamde 'snuffmovie'...16 jarigen kunnen wel tegen een stootje ze. denk trouwens da vooral tieners zone film zouden huren. en als men het ni vind in de videotheek zal men wel vinden op internet. bellen nr de politie om klacht in te dienen wtf :roll: gij ga op een feestje ook de flikke bellen als ge zie da er iemand drugs pakt ofzo...
Er is nog altijd een verschil tussen legaal en illegaal. Als zo'n films niet mogen verdeeld worden kun je klacht indienen, zo simpel is het. Als er op een feestje iemand drugs neemt, zou ik het overwegen om die mens bij security aan te geven, ik zeg wel duidelijk "overwegen".
Gij bent wss zo'n persoon die doet alsof hij niets gezien heeft maar achteraf gaat janken als zo'n personen ervoor zorgen dat hun clubke sluit. En dat over die sissis, hier zitten tenminste mensen die durven toegeven dat ze niet tegen bloed kunnen, chapeau.
Ge kunt pas zeggen dat ge overal tegenkunt als ge een lijk hebt gezien in Real life, en ja ik heb er al een gezien. Ik kan tegen veel tegen in films en op het internet, maar in het echte leven is dit toch een pak anders. Ge zult wel anders piepen dan.
Laatst gewijzigd door Dj Sven Larsson op 18 mar 2008, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik kan er allemaal niet tegen... vroeger mailde mannen van het werk zo van die accident filmkes etc... Ik heb nooit begrepen wat iemand bezielt om dat ten eerste op het www te zetten, en ten tweede waarom zoiets interessant is. Dus heb ik vriendelijk gevraagd om zo een dingen NOOIT naar mij te sturen.

Ivm Die films alla Hostel, die regisseurs zijn al even ziek in hun brein dan zie bovenstaande. En dit allemaal om cash te verdienen op de kap van 1u30min folteringen zonder enige vorm van degelijke acteurs en verhaal. Neen afvoeren die hap aub ! Waar gaat het ophouden ... wat kan een mens nog meer hebben ?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:@Steven: en WIJ persen dat dus uit ons he.. :cry:
WIJ steken da er wel in hé :) Daar komt ook soms horror bij zien :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Stanne schreef:
Fieneke schreef:@Steven: en WIJ persen dat dus uit ons he.. :cry:
WIJ steken da er wel in hé :) Daar komt ook soms horror bij zien :D
Mja, dat is alleen in gevallen waar de man er niets van kan :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

Dj Sven Larsson schreef:Er is nog altijd een verschil tussen legaal en illegaal. Als zo'n films niet mogen verdeeld worden kun je klacht indienen, zo simpel is het. Als er op een feestje iemand drugs neemt, zou ik het overwegen om die mens bij security aan te geven, ik zeg wel duidelijk "overwegen".
Gij bent wss zo'n persoon die doet alsof hij niets gezien heeft maar achteraf gaat janken als zo'n personen ervoor zorgen dat hun clubke sluit. En dat over die sissis, hier zitten tenminste mensen die durven toegeven dat ze niet tegen bloed kunnen, chapeau.
Ge kunt pas zeggen dat ge overal tegenkunt als ge een lijk hebt gezien in Real life, en ja ik heb er al een gezien. Ik kan tegen veel tegen in films en op het internet, maar in het echte leven is dit toch een pak anders. Ge zult wel anders piepen dan.
Als er iemand echt in nood is zal ik pas de politie bellen. iedereen moet zen eigen verantwoordelijkheid maar opnemen nietwaar? wa ik hier lees komt nogal over als klikken, vlaams blok mentaliteit, nogal hypocriet want iedereen doe dingen die eigenlijk ni mogen ;)

kheb zaterdag trouwens nog een lijk zien opgevist worden van de treinsporen in leuven, dan denkt ne mens natuurlijk wel is na maar is da dan nie goe? té beschermd worden is ook ni goe hoor, iedereen moet voor zen eigen maar beslissen waar em tegenkan zonder dat er weer dingen moeten verboden worden en allerlei regels etc...die zijn er al meer dan genoeg.

en in het echte leven heb ik al meer als genoeg meegemaakt, mss dermee dak tegen veel tegenkan en ik mensen nogal rap sissies vind, niks persoonlijk ;)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

kunt natuurlijk zeggen van ne mens dat 't ne sissie is ..

maar alsk men eigen bloed zie, val ik gewoon stijl achterover .. of ik da nu wil of nie :) had het liever ook anders gezien, mais bon ..


ivm die soort movies .. als ge der ni tege kunt, moete er ni enne kijken
al is er natuurlijk wel een verschil tussen zo ne snuff-movie en bijvoorbeeld Hostel .. 't is redelijk wa echter dan 't ander ..
en ge voelt da .. al is't ergens in uwen dikken teen ofzo :) maar ge voelt toch een verschil ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat gevoel had ik idd bij deze snuff movie, een film is een film, fake, acteurs, special effects, enz.
dit waren echte beelden vanuit de oorlogen uit het verleden
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Hmmmmmmm, okay op het gevaar af serieus gelabeld te worden etc. ga ik mij hier eens 'outen'... Ga daarbij ook niet te veel in detail gaan want veel is toch verleden tijd.
Maar goed, ik heb dus wel een fascinatie voor de dood (meer precies: Eros-Thanatos complex) en vroeger keek ik veel naar horror en porror, om maar ergens te beginnen (heb nog een beperkt aanbod video's en foto's liggen). Ging soms toch wel ver... Let wel, nooit de neiging gehad om mij zelf in zo'n dingen te 'engageren' hoor, ik ben al vegetariër van mijn vijftiende en zelfs een tijd veganist geweest. 't Was meer een soort fascinatie die als katharsis werkte en wat mij betrof ook een deel van de menselijke hybris onderuit kwakte (i.e. we zijn slechts een zak botten en bloed).
Ben in 1993 ook vijf, zes dagen mee op tour geweest met GGFH (google maar even, zou ik zeggen), 't is te zeggen met Brian Wallis want de andere kerel was op Heathrow opgepakt wegens o.a. drugsbezit. Wallis deed 's avonds feitelijk niet veel meer dan blowen en heel scheve video's bekijken, waaronder échte snuff (niet alleen wat 'accidentjes'). Vreemde kerel...
Na afloop van de tour bleek dat ook hij bij aankomst in de States was aangehouden omwille van drugs, en ja illegale video's (sla me dood - no pun intented - ik weet niet hoe hij ze in de eerste plaats dan de andere richting uit heeft gekregen).
Ik heb nog een cd van hen uit 1994 met op de achterkant de spreuk 'With the use of computers, the Beast will be able to control every person on the globe'. Van internet had ik toen nog niet gehoord, maar zoveel jaren later komen me deze woorden nog steeds erg profetisch voor.
Soit, genoeg van dat soort dingen gezien dus en zoek er niet meer naar, het net zorgt daadwerkelijk voor een oververzadiging en ik kijk nergens meer van op.
Toch heb 'k nooit het geloof in het goede in de mens opgegeven hoor, integendeel zelfs, en ik ben ne lieve gast hoor! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten