Snuff Movie

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

idem ..

ik kan ni tegen bloed .. :cry:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ikke ni tegen dieje pijn, empathievermogen is daar net iets te groot voor.

bv. Toen ik als peuter mijn eerste godsdienstlessen kreeg, had ik aanhoudend nachtmerries van jezuske die tegen een kruis genageld werd. :oops:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

bouq schreef:idem ..

ik kan ni tegen bloed .. :cry:
Join the club ;)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

En wat als jullie zelf bloeden? :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Kan er best iemand langs mij of achter mij staan ;)

Bloed, injecties, operaties,.. niks van da.. heb daar ne serieuze angst voor. Zelfs een simpel doktersbezoek is er vaak al teveel aan
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

of een tandartsbezoek .. zelfs bij een simpel nazicht kan ik men t-shirt uitwringen

wat doe ik als ik bloed .. euhm .. lijkbleek worden, en alsk ni snel ga zitten gewoon omver vallen .. en dan spreek ik maar over een simpel snijwondje en/of schaafwondje he

ik zou ni weten wat er gebeurt als het iets erger is ..

't is echt wel een ramp eigenlijk ..

een ander zien bloeden (ook ni overdreven neig) ga nog .. alhoewel ik dan ook al lijkbleek word en best kan gaan zitten. op tv gaat da nog (onder het mom: "da's ver van men bed -show")
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ziehier de stoere binken :mrgreen:

Ik alleen als iemand ligt de schreeuwen van de pijn, dan voel ik die pijn precies ook :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

:lol:
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

bouq schreef:of een tandartsbezoek .. zelfs bij een simpel nazicht kan ik men t-shirt uitwringen

wat doe ik als ik bloed .. euhm .. lijkbleek worden, en alsk ni snel ga zitten gewoon omver vallen .. en dan spreek ik maar over een simpel snijwondje en/of schaafwondje he

ik zou ni weten wat er gebeurt als het iets erger is ..

't is echt wel een ramp eigenlijk ..

een ander zien bloeden (ook ni overdreven neig) ga nog .. alhoewel ik dan ook al lijkbleek word en best kan gaan zitten. op tv gaat da nog (onder het mom: "da's ver van men bed -show")
Ik heb net hetzelfde! Vroeger in de les biologie praatten ze nog ma over botten en aders enz.. en twas al van da.
Kheb paar jaar terug 3u bij den dokter gezeten voor 1 spuit.. vantervoren flauwgevallen, tijdens de injectie en derna nog es :D
Heb tot nu toe nog geen manier gevonden om er tegen te kunnen, en vrees ook ni da die bestaat.. Is echt iet vervelends om mee te leven
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Nu, zooooooooooo'n last heb ik er nu ook niet van :) maar moet 't allemaal niet weten...

Heb wel gemerkt dat ik er de laatste jaren precies gevoeliger voor geworden ben. Ik weet niet of men hier de film "Hard Candy" heeft gezien, maar dat gaat dus over een pedofilie kwestie en om een lang verhaal kort te maken, is er dus een meiske dat wraak wilt nemen op een vent die dan vastgebonden ligt op een tafel, waardat zij hem wilt castreren terwijl hij nog bij bewustzijn is. Ge zijt niks van die hele operatie maar toch 't gedacht alleen al, heeft m'n maag een paar keer doen omdraaien :P
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Bass schreef: Heb tot nu toe nog geen manier gevonden om er tegen te kunnen, en vrees ook ni da die bestaat.. Is echt iet vervelends om mee te leven
bestaat ni echt een remedie voor ..

onze pa zei vroeger wel altijd .. "ik had da vroeger ook jongen, maar als ge veel in uw poten snijdt gaat da wel over .." :mrgreen:

ik moet er ni aan denken .. :?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

is wel ze, kheb nen hele tijd express van die operaties op den hollandse tv gevolgd enz.. en hoe meer da ge der na kijkt hoe beter da t gaat.. ma nu heb k het weer fameus zitten :)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ge kunt het tandarts bezoek ook positief krijgen, ge krijgt daar gratis lidocaine, het verdovende effect bij die colombiaanse zaken :P
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ja ma da moet via een spuit ingebracht worden :roll: :( :)
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

amai wa een sissis hier seg :-o

en diee zogenaamde 'snuffmovie'...16 jarigen kunnen wel tegen een stootje ze. denk trouwens da vooral tieners zone film zouden huren. en als men het ni vind in de videotheek zal men wel vinden op internet. bellen nr de politie om klacht in te dienen wtf :roll: gij ga op een feestje ook de flikke bellen als ge zie da er iemand drugs pakt ofzo...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten