Snuff Movie

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Snuff Movie

Bericht door After »

gisteren ging ik met ne maat een film gaan huren, en we gingen gaan kijken (zoals veel :mrgreen: ) in de hoek waar films staan à la pulp fiction & natural born killers enzo...

onderaan zag ik een box liggen zonder een frontpage, enkel een vlakke achtergrond met wat tekst op...
The scary truth about the world in which we live.

ik was zeker geïnteresseerd, ondanks dat ik al zeker wist dat dit 1. geen film was en 2. redelijk hard & shockerend ging zijn


wat we zagen was echter nog een stapje verder dan we verwacht hadden, live beelden van mensen die vermoord worden, folteringen, gruwelijke beelden van de oorlog, op een gegeven moment laten ze zien dat iemand letterlijk een persoon zijn hand er af snijdt terwijl die nog leeft... zieke beelden...
niet constant, vele sportongevallen, zelfs de bekende vliegtuigcrash van bij ons aan de kust, maar sommige beelden vond ik er echt over. iedereen kent de site wel van rotten.com maar dit ging soms nog een stapje verder.

dit was de bedoeling van de film uiteraard, maar toch vind ik dat deze uit de rekken mag gehaald worden, ik heb er zeker geen spijt van, want ik wou écht wel eens zien in wat voor een wereld wij leven (bekende beelden van dierenmishandeling en dergelijke had ik wel al gezien) maar deze 'dvd' mag dus voor mij uit de rekken gehaald worden.

straks ga ik de film teruggeven en vriendelijk mijn zegje doen en mss zo een heel klein beetje klacht indienen, of toch gewoon eens mijn gedacht zeggen :mrgreen: iedere 16+ kan helaas deze zieke film bekijken, en dan nog, deze beelden zijn niet voor iedereen vind ik, er zijn genoeg zieke zielen van 40 jaar :P en zeker niet om zo maar in een openbare videotheel te plaatsen.

1 stukje was wel leuk: de bekende stierengevechten :mrgreen: soms wint de stier en daar heb ik wel mijn pleziertjes in :P
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

:-o :-o :-o
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Klinkt zoals de Faces of death films. Die kon je vroeger ook huren onder de 16.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

mja, zoals gezegd, het is geen film, gewoon scène na scène, allemaal echt gebeurd, maar toch... er zijn limieten :P
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Ja die Faces Of Death reeks... Ik dacht dat er een stuk of 6 van waren. Maar 't waren ook niet echt films, eerder een soort documentaire met ook telkens amateuristisch gefilmd beeldmateriaal van ongelukken, al dan niet met sport, dieren uit de wildernis die mensen aanvallen en meer van dat...

Ik heb er nooit één van gezien maar heb er veel over horen vertellen. Eén van de bekendste scenes zal ongetwijfeld die zijn met die kerel die van een gebouw wil benji jumpen maar de hoogte van 't gebouw verkeerd had berekend met alle gevolgen van dien...

Ik ben ook niet echt voorstander van zo dingen om naar te zien dus mij zie je zoiets nooit huren...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

voor de nieuwsgierigen:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9604062499

De meeste scene's zijn duidelijk fake. Ik vond het anders wel echt uitzien vroeger :oops:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Faces Of Death in combinatie met SLOWMOTION play... en er gaat een wereld open van 80% bedrog. Die Doktor die dat presenteerde wou ik nooit in den donker tegen komen eigenlijk.

Zo is er ook "Savage Man, Savage Beast"... in die docu word er gewoon een mens aangevallen in Afrika door een leeuw. Zijn camera valt op de grond en blijft filmen... dat is efkes wel nie normaal wat er dan allemaal gebeurt. BAGH
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Trab schreef:Klinkt zoals de Faces of death films. Die kon je vroeger ook huren onder de 16.
dacht ik ook aan
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

ThaMan schreef:Faces Of Death in combinatie met SLOWMOTION play... en er gaat een wereld open van 80% bedrog. Die Doktor die dat presenteerde wou ik nooit in den donker tegen komen eigenlijk.
De Faces Of Death films staan inderdaad serieus ter discussies. Er zouden volgens veel bronnen heel wat nepstukken tussen zitten.

Anyway vind het maar vreemd dat er zo'n films te verkrijgen zijn. Zou idd niet mogen, mss toch eens met dat verhaal naar de politie gaan ofzo?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik zou het voor geen geld ter wereld willen zien man, zegt me echt niks
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

aan de ene kant is het leuk om de mensen te laten zien wat er allemaal gebeurt in een oorlog, mensen krijgen daar echt de vrijheid om al hun frustraties af te reageren, en helaas wordt er daar nooit op gereageerd

maar aan de andere kant vraag ik mij toch af waarom dit zo publiek staat, zoals ik al zei, 16jaar en iedereen kan hem bekijken!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

After schreef:
maar aan de andere kant vraag ik mij toch af waarom dit zo publiek staat, zoals ik al zei, 16jaar en iedereen kan hem bekijken!
Nu ja, als die mannekes van 16 beginnen rondhangen op het internet komen ze ook sites als rotten.com en dergelijke tegen. Da kunnen zelfs zeer jonge gastjes op terechtkomen. Hier stond hij onderaan, niet direct in het zicht en hij trok mss niet echt de aandacht denk ik. Nu begrijp me niet verkeerd he, vind het nog steeds niet kunnen hoor.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

als je levensechte "film" wilt bekijken; op youtube sniper en iraqi intikken, precies een schietspelleke :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

met dat verschil dat je op rotten.com geen beelden krijgt te zien hoe ze iemand zijn hand afsnijden, terwijl die nog leeft
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mja, ik kijk al niet naar dergelijke rommel. Dat betekent een jaar nachtmerries voor mijn gevoelige ik. :(
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten