Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

hehe,

Dan doet ze me dood. ;)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

quincy schreef:En kan moeilijk begrijpen waarom .. zelfs al gaan die mensen van vroeger niet meer uit nu, als vroeger mensen op maandag of dinsdag konden uitgaan waarom kunnen of willen ze dat nu dan niet meer vraag ik mij af.
De mentaliteit is veranderd he. Vroeger was heel dat clubgebeuren nieuw, maar vandaag zijn er niet zoveel 'enthousiastelingen' meer als vroeger. De uitgaansrage is precies een beetje voorbij aan het gaan.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:
quincy schreef:En kan moeilijk begrijpen waarom .. zelfs al gaan die mensen van vroeger niet meer uit nu, als vroeger mensen op maandag of dinsdag konden uitgaan waarom kunnen of willen ze dat nu dan niet meer vraag ik mij af.
De mentaliteit is veranderd he. Vroeger was heel dat clubgebeuren nieuw, maar vandaag zijn er niet zoveel 'enthousiastelingen' meer als vroeger. De uitgaansrage is precies een beetje voorbij aan het gaan.
De grote hoop van de jeugd gaat ni meer uit of is ni meer geinteresseerd in nachtbrakerij. Laat staan enkele dagen aan een stuk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

ben ook nooit tijdens de week uitgegaan eigenlijk… tijdens school ging dat sowieso ni, of het moest op donderdagavond zijn omdat ik vrijdag ni al te veel les had. en sinds ik werk, doe'k dat ook enkel maar als ik de dag erna thuis kan blijven (zoals 2 weken geleden die retro in larocca op donderdag). kzie zoiets als extreme of bocca op maandagavond ni echt meer lukken in deze tijden… toch niet met puur elektronische muziek en 2.000 bezoekers… mss wel zoals vroeger de copa in kessel met hun happy mondays ofzo, maar met enkel goeie en vernieuwende elektronische muziek no way.
Laatst gewijzigd door jasper op 12 mar 2008, 14:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

De Creamm is toch open op maandagavond :alien:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

rerre schreef:De Creamm is toch open op maandagavond :alien:
serieus?

maandagnacht ook of een verlengde van de after?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Is de Carré ook niet open op maandag ? :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ja en versuz ook
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

jasper schreef:mss wel zoals vroeger de copa in kessel met hun happy mondays ofzo
hehe, daar ist voor mij smaandags begonnen :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

ask de maandag naar carat ging dan bleef ik 's avonds thuis om dinsdag naar school te gaan.
en anders wast omgekeerd hé,de maandag naar school 's avonds naar den extreme en den dinsdag ni naar school.....
en soms wast dan gewoon alle 2 en dan bleef ik een dagske of 2 thuis hé

ne maat en ik zijn zo is de klas moeten uitlopen omdat we ni konden stoppe met lachen.
die leraar had daar gewoon konijn oren :mrgreen:
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2007, 20:02
Locatie: Lokeren

Bericht door dolphin alaska »

Vroeger ging ik enkel naar Extreme op maandagen, nooit zaterdag. Nam daar ook steevast verlof voor, overuren opnemen. Mijn baas vond dat nooit een probleem want wie wou nu verlof op dinsdag?

Steeds met de trein tot in Aalst en dan taxi Atlas, op de duur kende die mens ons al :D Een enkele keer zelfs naar Etreme gelift, in Lokeren de trein genomen tot in Gent maar was reeds vrij laat dus geen verbinding meer naar Aalst.... Een Ghanees nam ons mee tot in Aalst en daar taxi genomen.

Nadien ook menig Rebuilding-avondje op het palmares geschreven. T waren mooie maandagen vroeger 8)
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:30
Locatie: Ciraoville

Bericht door Cypher »

Ik werkte op de luchthaven in Lille, en mijn 2 vrije dagen waren "toevallig" maandag + dinsdag.

De enige clubs die me toen nog wa aanspraken waren La Rocca & Extreme. De andere clubs zeiden me niet zoveel meer.
De gewone maandagen waren het best maar als er een verlengd weekend was, dan was er teveel + een ander soort volk.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Jaja, Creamm elke maandagavond en das geen verlengde after...

Ze gaan om 22u open tot 7 u dinsdagmorgen.

Tschijnt wel goed te zijn...tuurlijk das geen 1000 man hé, hoogstens paar 100...(alst al zoveel is)
@ctive since 1993
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Vroeger ging ik de maandag met de boekentas naar de balmoral dan de dinsdag thuis of maandagavond nar extreme.
Afbeelding
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Bericht door benjamincespedes »

Ging vroeger s'maandags carat,balmoral of extreme en soms beide. Daarna paar dagen niet naar school. Toen beginnen werken in een volcontinu systeem in een chemisch bedrijf. Dus om de zoveel weken maandag en dinsdag vrij of middagpost of verlof inzetten en kon ik gerust naar extreme gaan. Al paar keer op maandag naar creamm geweest. Muziek is super met dj younes,stijn en guests .Ongeveer een 30-50 man of soms meer maar een heel gezellige sfeer.Creamm is open op maandag van 0u tot 7u. Wel iedereen zo weg als een ei. Haha
BALMORAL
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten