Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Legendary Mondays

Bericht door quincy »

Verder parkeren is een goeie oplossing. En ze zoeken voor zover ik weet enkel op dope, niet voor alcohol.
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: Legendary Mondays

Bericht door moonscaper »

Quincy, het was AF! :-o

Ik heb in geen jaren zo een intens feest meegemaakt!
Bij het bekijken van de fotos komen mijn haren terug palrecht te staan.

1000 X dank om dit op poten te zetten !!!

ps: geen last gehad van controles, ik zal geluk gehad hebben.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Legendary Mondays

Bericht door Dr. Poppers »

Goeie bal, Quince, klinkt allemaal zeer aanstekelijk moet 'k zeggen! Weer een reden om mijn bilocatie-apparaat te fiksen... :?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Legendary Mondays

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:Heb één filmpje kunnen maken, je ziet bijna niets maar het geeft wel de sfeer goed weer:

http://www.punkidrecords.com/admin/extr ... I_1077.AVI

Zo dat zag er toch zeer aardig uit, ben benieuwd naar de volgende editie...........Top :thumbsup:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Legendary Mondays

Bericht door Sunreezer »

Het is algemeen geweten dat wie naar de Kings komt zich best niet op de hopmarkt zet, want de kans dat ze u wagen binnenstebuiten keren is redelijk groot. Parkeer u gewoon op de Keizershallen en van daar is het 5 minuutjes stappen.
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Re: Legendary Mondays

Bericht door Maya »

Of kom gewoon met de trein, zoals sommigen deden :)

Wij stonden op de hopmarkt, maar we waren wel voorzien op controle dus op tijd vittellekes gedronken.
We zijn gefilmd bij't buitenkomen, gefouilleerd aan onze wagen en onze wagen zelf werd ook doorzocht. Ik heb niet moeten blazen - niet echt consequent van onze vrienden :scratch: vond ik maar kom - 't was dus idd enkel gericht op drugscontrole.

't Was ne SUPERnacht, de muziek was TOP, de sfeer was enorm relax en de kings was goe gevuld.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
De komende dinsdagen verlof liggen alleszins ook al vast 8)

Een dikke pluim voor Quincy!!!!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Legendary Mondays

Bericht door Lestat »

Maya schreef:Of kom gewoon met de trein, zoals sommigen deden :)

Wij stonden op de hopmarkt, maar we waren wel voorzien op controle dus op tijd vittellekes gedronken.
We zijn gefilmd bij't buitenkomen, gefouilleerd aan onze wagen en onze wagen zelf werd ook doorzocht. Ik heb niet moeten blazen - niet echt consequent van onze vrienden :scratch: vond ik maar kom - 't was dus idd enkel gericht op drugscontrole.
Das dus vooral de reden waarom ik nog zelden op stap ga ... als ik terugdenk aan de nachten dat ik zonder problemen en wreed scheef pendelde tussen Illusion, Bizar, Carat en Outline, toch wel enkele honderden kilometers samengeteld, zonder enige controle tegen te komen ...
Wat ik hier lees zijn gestapotoestanden :pale: , drugs is absoluut verboden en drinken is blijkbaar nog steeds een vrolijk sociaal gebeuren, tenzij je met zo iemand moet samenwonen tenminste :mrgreen:
Ik vind t spijtig te moeten zeggen maar ben blij dat ik wegens omstandigheden niet kon komen - bij zo'n politie-acties had ik gegarandeerd ruzie gekregen met de arm der (on)wet(endheid), met alle miserie en gevolgen vandien. Anderzijds heb ik ook wel spijt dat ik quincy's superfeestje heb moeten missen, want t is hem van harte gegund ;-) en ben blij de enthousiaste reacties te lezen over de sfeer :thumright:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Re: Legendary Mondays

Bericht door Maya »

Als je er zo over denkt, dan pas je je toch gewoon aan en kan je toch gewoon met de trein komen?!
Niet iedereen is trouwens gecontroleerd.

Mij zal het alleszins niet tegenhouden om volgende keer opnieuw een zalig nachtje extreme-vibe te beleven.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Legendary Mondays

Bericht door Lestat »

Maya schreef:Als je er zo over denkt, dan pas je je toch gewoon aan en kan je toch gewoon met de trein komen?!
Niet iedereen is trouwens gecontroleerd.

Mij zal het alleszins niet tegenhouden om volgende keer opnieuw een zalig nachtje extreme-vibe te beleven.
Al eens met de trein van Hasselt naar Aalst gereden ? 't Is niet omdat ze hier wat trager zijn dat we ook alle tijd van de wereld hebben he :P
Laatst gewijzigd door Lestat op 01 okt 2008, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Legendary Mondays

Bericht door quincy »

Met het vliegtuig hé :mrgreen:

Nee serieus, je zal geen problemen ondervinden als je niet voor 6h30 vertrekt uit Kings. En denk niet dat da een probleem zal zijn? :P

Of anders gewoon ja auto verder parkeren en je spullen wat goed wegsteken hé ;-)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Legendary Mondays

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Met het vliegtuig hé :mrgreen:

Nee serieus, je zal geen problemen ondervinden als je niet voor 6h30 vertrekt uit Kings. En denk niet dat da een probleem zal zijn? :P

Of anders gewoon ja auto verder parkeren en je spullen wat goed wegsteken hé ;-)
Een "zweef"vliegtuig lijkt me ideaal :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Legendary Mondays

Bericht door Dim »

quincy schreef:Met het vliegtuig hé :mrgreen:

Nee serieus, je zal geen problemen ondervinden als je niet voor 6h30 vertrekt uit Kings. En denk niet dat da een probleem zal zijn? :P

Of anders gewoon ja auto verder parkeren en je spullen wat goed wegsteken hé ;-)

maybe es een goed idee om dat om dat wat op alle plekken te organiseren... dan kan iedereen wel eens een feestje meepikken, en de die hards leren wat lc'ers kennen irl :-)
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Legendary Mondays

Bericht door quincy »

Ook al aan zitten denken maar ik moet ook opletten dat geen overkill veroorzaak.
Met een maandagconcept heb je sowieso al een maandelijkse vaste plek nodig anders verlies je het vaste maandag publiek.

Maar zit er wle in dat ik dit bv eens in Limburg ofzo zal organiseren :-)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Legendary Mondays

Bericht door Lestat »

Dim schreef:
quincy schreef:Met het vliegtuig hé :mrgreen:

Nee serieus, je zal geen problemen ondervinden als je niet voor 6h30 vertrekt uit Kings. En denk niet dat da een probleem zal zijn? :P

Of anders gewoon ja auto verder parkeren en je spullen wat goed wegsteken hé ;-)

maybe es een goed idee om dat om dat wat op alle plekken te organiseren... dan kan iedereen wel eens een feestje meepikken, en de die hards leren wat lc'ers kennen irl :-)
Dien Dim lijkt me toch wel ne slimme kerel :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Legendary Mondays

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Ook al aan zitten denken maar ik moet ook opletten dat geen overkill veroorzaak.
Met een maandagconcept heb je sowieso al een maandelijkse vaste plek nodig anders verlies je het vaste maandag publiek.

Maar zit er wle in dat ik dit bv eens in Limburg ofzo zal organiseren :-)
Hoop doet leven :cheers: of mss kan ik beter verhuizen richting Brussel :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast