Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Het forum van Extreme in Affligem
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Lestat »

Whaaaaaaaaaaaaa die set van Cosmo is ook af !!!!!!!!!!! :cheers:

19:00 zweveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh :P totally my kind of music :cheers:

Set Cosmo : lieke rond de 75e minuut :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
Kan iemand dit id-en ? :oops:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Sunreezer »

Die set van cosmo is idd af, zalig zweven 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door quincy »

Lestat schreef:Whaaaaaaaaaaaaaa quincy fantastische set !!!!! :cheers: 60e minuut - recht in een baan rond de aarde hier :D
Super setje echt wel ;-)
merciekes ;-)
we hebben het rustig gehouden, beetje opwarmen ...
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door moonscaper »

Sterke sets van zowel Soul Phonic, Cosmo als Phi Phi.
Er zijn die avond serieus wat extreme parels gedraaid geweest 8)

Bedankt!
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Dim »

awel Quincy, wat lees ik op de facebook? 2e editie boeken toe dankzij razzia????!!!! 'k zeg het ge moet uitzien naar een andere locatie voor zo'n feestjes ! :roll:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Lestat »

Dim schreef:awel Quincy, wat lees ik op de facebook? 2e editie boeken toe dankzij razzia????!!!! 'k zeg het ge moet uitzien naar een andere locatie voor zo'n feestjes ! :roll:
Ik lees dat mijn voorgevoel ivm controles terecht was ;) Bijzonder spijtig vind ik want ik sta volledig achter het initiatief van Extreme on mondays - vind het zelfs fantastisch en ben er echt van overtuigd dat het heel populair zal zijn, mits de locatie beter wordt gekozen - ik zal lang niet de enige zijn die niet zal komen opdagen vanwege die overdreven strenge controles en spijtig genoeg blijkt die vrees volledig terecht te zijn :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Dim »

ok dan vraag je natuurlijk "beter idee? Plaats?"... volgens mij is het niet nodig om maandelijks zo'n feestje te organiseren, doet dat een keer per jaar in een echte club/zaal...das meer dan genoeg maar dan een echte serieuze party met alles op en aan en met alles in orde (iedereen content)... maar ik weet niet wat jouw idee daarachter is, misschien wil je het gewoon klein houden en het maandelijks organiseren...
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door quincy »

Je hebt altijd voor -en tegenstanders voor een bepaalde club. Kings heeft zijn tegenstanders maar ook evenveel voorstanders. Vroeger toen we de Rebuilding Mondays events deden in de Temple waren er ook heel veel mensen die niet wouden komen omdat het in de temple te doen was, zogezegd een veel te commerciele club met fout volk. Elkewelke heeft 2 jaar progressive party's gegeven in een leuk en klein underground clubje te Aalst, de Negansonic. Heel goed geluid, ideaal van grote en leuke uitbaters. Maar ook hier waren er weer een heleboel mensen die het niet zagen zitten om naar Negasonic te komen. Dus ja, je kan nooit voor iedereen goed doen. Zelfs in Extreme kwam een groot deel niet meer opdagen omwille van de stank in de wc's. Nu ja, niet prettig maar ik heb dat nooit begrepen, het is de muziek die telt niet dergelijke details.

Het is niet mijn bedoeling om grote events te organiseren, daar dient die muziek niet voor.
Ik wil gewoon een deel van de sfeer van maandag incl. de sound van de maandag terugbrengen met een hechte groep van mensen die allemaal samen de extreme on mondays sound willen (her)beleven.
Dim
Club Member
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 aug 2008, 12:24

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Dim »

sure voor en tegenstanders always, overal... maar als ge maar 1 keer op een jaar de gelegenheid krijgt om "extreme" terug te beleven... dan gaat ge daar toch naartoe? Misschien zijn er gewoon te weinig mensen geïnteresseerd voor zo'n extreme event, kan ook hé? Denk dat je enkel maar lovers/die hards van het eerste uur kan aantrekken... en die echte lovers, die zijn toch al (ver) de dertig voorbij... kan me niet inbeelden dat die uitpakken om naar een klein danscafé af te zakken... enfin, 't is maar gissen, ik weet niet hoe die mensen daarover denken.
Best is nog in uw eigen tuin een booth met tent zetten, ne man of 200-300 en daar uw goeste doen :alien:
If you pay peanuts, you get monkeys...
All you musicians, visit www.pianoforum.be
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door quincy »

Ik mik zelfs niet op zoveel man hoor :-)

Doel is 100 à 150 man en dat is mij de eerste en 2de editie zeker al gelukt. Dus denk ik wel dat op maandbasis zoiets haalbaar moet blijven.

En voor de grote massa extreme lovers die nog zelden weggaan is er dan één keer per jaar de Extreme Reunion van Franky hé :-)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Dus ja, je kan nooit voor iedereen goed doen.
Inderdaad, dit is nu eenmaal zo ;) Ik vind t wel spijtig dat er zo wordt opgetreden - aftastingen de eerste keer, razzia de 2e keer, van een initiatiefkiller gesproken ... En jullie waren zo mooi vertrokken als ik de commentaren van take 1 lees ;)
Dim schreef:Misschien zijn er gewoon te weinig mensen geïnteresseerd voor zo'n extreme event, kan ook hé? Denk dat je enkel maar lovers/die hards van het eerste uur kan aantrekken... en die echte lovers, die zijn toch al (ver) de dertig voorbij... kan me niet inbeelden dat die uitpakken om naar een klein danscafé af te zakken... enfin, 't is maar gissen, ik weet niet hoe die mensen daarover denken.
Ik ben 1 van die mensen :D - danscafe, discotheek, maakt mij weinig uit - als ze me maar gerust laten - en t is net dat wat me tegenhield om naar Kings te trekken - 't idee om daar achter elke hoek op wa smurfen te botsen, das voor mij afschrikmiddel bij uitstek - geef mij maar een landelijke gemeente met een burgemeester die zijn campagne gesponsord ziet door de eigenaar van een club :mrgreen: veel meer mogelijkheden :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten