Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Als ik me niet vergis konden immigranten goedkoper of zelfs gratis hun rijbewijs halen via de VDAB om zo makkelijker aan werk te raken. En dan nog bedriegen...
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Waarom ben ik aan 't doordraven? Kan ik van jullie ook zeggen. Ik geef gewoon mijn mening, net als jullie. Dat is wat je doet op discussiefora.

Het is inderdaad wat het is, dat betwist ik ook niet. Maar ik zie ook dat ertegen opgetreden wordt. Uit jouw post lijkt het alsof het weggewuifd wordt en ze er makkelijk vanaf komen. Dat is niet zo. 8 maanden cel voor dat sjoemelen bij de rij-examens lijkt me niet weinig. Dat is ook wat het is. Maar blijkbaar wist je dat niet of verzwijg je het liever?

En wat die C4-fraude betreft: de "klanten" mogen dan vooral allochtonen zijn, het zou me niet verbazen moesten de verkopers van al die valse papieren dat niet zijn. Maar die zijn vooralsnog buiten schot.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Waarom ben ik aan 't doordraven? Kan ik van jullie ook zeggen. Ik geef gewoon mijn mening, net als jullie. Dat is wat je doet op discussiefora.

Het is inderdaad wat het is, dat betwist ik ook niet. Maar ik zie ook dat ertegen opgetreden wordt. Uit jouw post lijkt het alsof het weggewuifd wordt en ze er makkelijk vanaf komen. Dat is niet zo. 8 maanden cel voor dat sjoemelen bij de rij-examens lijkt me niet weinig. Dat is ook wat het is. Maar blijkbaar wist je dat niet of verzwijg je het liever?

En wat die C4-fraude betreft: de "klanten" mogen dan vooral allochtonen zijn, het zou me niet verbazen moesten de verkopers van al die valse papieren dat niet zijn. Maar die zijn vooralsnog buiten schot.
De meeste correcten als ze steigeren als er iets negatief gezegd wordt over onze nieuwe landgenoten ook al is het terecht. Sommige mensen hebben het daar nog moeilijk mee
Degene die een gestolen wagen verkoopt doet ook aan heling, trouwens ik dacht dat het ook een zwendel was "door" en "voor".
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Administrator schreef:Als ik me niet vergis konden immigranten goedkoper of zelfs gratis hun rijbewijs halen via de VDAB om zo makkelijker aan werk te raken. En dan nog bedriegen...
Dat wordt op verschillende plaatsen door de VDAB aangeboden voor iedereen.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef:De meeste correcten als ze steigeren als er iets negatief gezegd wordt over onze nieuwe landgenoten ook al is het terecht. Sommige mensen hebben het daar nog moeilijk mee
Ik heb het moeilijk met uw selectieve berichtgeving. Dat ze frauderen wil je wel in 't groot uitsmeren. Dat ze veroordeeld worden met effectieve straffen blijkbaar niet. Daar heb ik het moeilijk mee.

Voor alle duidelijkheid: van mij mochten ze allemaal een gevangenisstraf krijgen, ook diegenen die wel aanwezeig waren in de rechtbank. Je mag misschien denken dat ik een over-correcte allochtonen-lover ben. Dat ben ik niet. Wie over de schreef gaat moet gestraft worden. Point final.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Er is genoeg positieve disciminatie om deze bevolkingsgroep vooruit te helpen alleen wil het zo goed niet lukken.
Een eventuele daling van werkloosheid van die bevolkingsgroep heeft ook te maken, met het feit dat voor sommige beroepen de bedrijven geen andere keuzen hebben om toch iemand een te werven .... dat nog niet eens in staat is de taal van zijn gastland te beheersen of tot 100 te tellen.

Enfin het ging over ciminaliteit, er stonden ook autochtonen tussen zoals ik over enkele weken de link had gepost in de marginale topic!
De grootste bandieten zitten uiteindelijk in de politiek, dat is het belangrijkste
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef: dat nog niet eens in staat is de taal van zijn gastland te beheersen of tot 100 te tellen.
Dat kan je ook van de franstaligen in VL zeggen :D

En da's niet eigen aan allochtonen hoor. Sommige mensen zijn gewoon gemakszuchtig. Als ik zie hoeveel rijke Duitsers, Belgen, Engelsen, Nederlanders etc... naar Spanje verhuizen omdat ze daar veel goedkoper en dus luxueuzer kunnen leven (o.a. gratis gezondheidsdienst en medicatie voor gepensioneerden) en dat dan vergelijk met hoeveel van die mensen de moeite doet om Spaans te leren en zich aan te passen aan de gewoontes van het land. Dat is zéér pover. Maar ze willen wel allemaal profiteren van de voordelen van het Spaanse systeem. Sounds familiar ? ;-)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef: En da's niet eigen aan allochtonen hoor. Sommige mensen zijn gewoon gemakszuchtig. Als ik zie hoeveel rijke Duitsers, Belgen, Engelsen, Nederlanders etc... naar Spanje verhuizen omdat ze daar veel goedkoper en dus luxueuzer kunnen leven (o.a. gratis gezondheidsdienst en medicatie voor gepensioneerden) en dat dan vergelijk met hoeveel van die mensen de moeite doet om Spaans te leren en zich aan te passen aan de gewoontes van het land. Dat is zéér pover. Maar ze willen wel allemaal profiteren van de voordelen van het Spaanse systeem. Sounds familiar ? ;-)
idd je hebt daar wel een punt
Tsjah geld maakt vele vrienden, maar als je zelf ergens gaat werken pas je jezelf toch zo snel als mogelijk aan niet?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Tuurlijk. Daar ben ik 100% mee akkoord.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Tuurlijk. Daar ben ik 100% mee akkoord.
Wij 2 komen er nog wel zenne ;)

btw dit al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=7PRlQJlURN4
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef:Tuurlijk. Daar ben ik 100% mee akkoord.
btw dit al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=7PRlQJlURN4
We komen eraan
met ons trainingspak, Lacost klak en een lege zak.
We gingen wat fuiven
en wie zien een paar 'wijven'?
Ze waren met z'n vijven
en begonnen wat te snuiven

Wat een rijmtalenten die mannen :lol:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef:
Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef:Tuurlijk. Daar ben ik 100% mee akkoord.
btw dit al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=7PRlQJlURN4
We komen eraan
met ons trainingspak, Lacost klak en een lege zak.
We gingen wat fuiven
en wie zien een paar 'wijven'?
Ze waren met z'n vijven
en begonnen wat te snuiven

Wat een rijmtalenten die mannen :lol:
Ik ken ook een woord dat rijmt op trainingspak, Lacost klak en een lege zak :mrgreen:

oke, die typische naam die ik niet schrijf hebben ze wel verdiend
de oorsprong van de benaming, als je deze leest onder de foto t'past er perfect bij
http://www.djoser.be/fotos/fotopresenta ... rawak/110/
En nu stop ik ermee, ben al zat aan t'worden en sewes komt er volk ;)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Tomaz, ik zweer u dat ik echt geen rascist ben, kijk naar mijn multiculturele familie. MAAR: als 80% van alle criminaliteit wordt gepleegd door allochtone mensen, moeten we eerlijk zijn tegen onszelf en er iets aan doen.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Alweer helemaal akkoord. Ik heb alleen maar gezegd dat er ook iets aan gebeurd (zie de veroordelingen) en dat dat hier meestal makkelijkheidshalve vergeten wordt.

Ik heb hier nog niets gelezen over de fraudeurs bij de Leuvense regie der gebouwen bvb. Dergelijke dingen komen met de regelmaat van een klok boven water (agusta, milieuboxen, villa's in 't buitenland, smeerpijpaffaire, ...). Maar gesjoemel door eigen volk is blijkbaar al te fel ingeburgerd.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Code: Selecteer alles

http://www.youtube.com/watch?v=7PRlQJlURN4&eurl
Van dit soort komen mijn haren toch omhoog ze.. allemaal één voor één buitenkieperen..
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten