Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

in love and war. :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef:
Nostalgie90 schreef:Idd dat is zo, een kind om een relatie te redden is al even zinloos!
true, en het gebeurt meer dan je denkt ;)
als je dat echt niet kan begrijpen, denk dan maar eens aan de volgende situatie: je bent meer dan 10jaar bij dezelfde partner, scheiden zie je niet echt zitten want in al die jaren heb je veel vrienden verloren en hou je je enkel bezig met vrouw & familie & huisje verbouwen, dus uit elkaar gaan zou leiden tot in een zwart gat vallen
bijeenblijven is ook niet meer gemakkelijk aangezien je meer ruzie hebt dan wat anders :mrgreen: iemand anders zoeken is eigenlijk ook niet dé optie want per slot van rekening zie je mekander graag in the end... hmm, wat zou onze relatie een boost kunnen geven nostalgie90? hmmm... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Neen dit slaat niet op mij, weeral verkeerd.
Ik zie nog genoeg andere mensen, verbouwen is er wel bij.
Een zwart gat zal iedereen wel invallen in geval van.
Ruzie met vrouwke heb ik amper, en als er ruzie is leg ik niet direct de link om iemand anders te zoeken. ;)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

En wat als je vrouwtje kids wilt en jij niet. Ik heb toch al veel gezien dat zoiets tot een breuk leid.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:
Nostalgie90 schreef:Het andere stuk klaag je het failliet aan van de hetero's ivm de opvoeding van hun kind, als voorbeeld om aan te halen dat niet alleen homo's "eventueel" hun kind slecht zouden opvoeden.
Ik klaag het failliet van de hetero's niet aan, ik zeg dat een hetero-koppel geen garantie is op een goeie opvoeding. Net zoals ik zeg dat een holebi-koppel geen garantie is op falen. Iets waar de tegenstanders van holebi-koppels en hun rechten duidelijk wel op zinspelen.
Dus volgens jou is dan een homokoppel minstens even capabel dan een heterokoppel om voor kinderen te zorgen?
Zoveel problemen zijn er dan toch niet met opvoeding van kinderen van heterokoppels, trouwens dezelfde problemen als stress en werkdruk zoals je eerder aanhaalde zijn eveneens van toepassing op hetero's.
Wat dan met bestialiteiten en pedofilie als we de tolerantielijn doortrekken? Moet dit dan ook kunnen want sommige kinderen zijn wat vroeger rijp dan de anderen?
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 10 mar 2008, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:En wat als je vrouwtje kids wilt en jij niet. Ik heb toch al veel gezien dat zoiets tot een breuk leid.
check pm
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

manmanman, wa een gezever Fieneke.
De meeste van onze vrienden hebben al kinderen, en daar is er geen enkelen bij die het doet om zijn relatie te redden of whatever. Dat zijn gewoon koppels die graag kinderen willen.
Ik zeg niet dat het niet gebeurt dat koppels een kind willen om hun relatie te redden, maar omdat jij een aantal mensen kent bij wie dit zo is, dan veralgemeen jij dit maar naar zo goed als iedereen.
Ik vind dit wel straf, want je haalt zo hard uit naar Nostalgie in het topic van "Lien Van De Kelder", terwijl je nu zelf zit door te drammen.
Niet goed bezig! :?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ads, ik ben niet de enige die erover aan het praten is. Toeval wilt gewoon dat we net in die discussie zitten. En ik praat enkel over mijn ondervindingen, en die stroken blijkbaar met nog mensen hier op het forum. Behalve met Nostalgie

@Nostalgie: nog niks gezien.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Ads, ik ben niet de enige die erover aan het praten is. Toeval wilt gewoon dat we net in die discussie zitten. En ik praat enkel over mijn ondervindingen, en die stroken blijkbaar met nog mensen hier op het forum. Behalve met Nostalgie

@Nostalgie: nog niks gezien.
op 1 minuut kijken we toch niet zeker ;)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ja misschien, en toch :roll: :roll: :roll: :roll:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
Fieneke schreef:Ads, ik ben niet de enige die erover aan het praten is. Toeval wilt gewoon dat we net in die discussie zitten. En ik praat enkel over mijn ondervindingen, en die stroken blijkbaar met nog mensen hier op het forum. Behalve met Nostalgie

@Nostalgie: nog niks gezien.
op 1 minuut kijken we toch niet zeker ;)
Uhu, ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben kerel ;) Vind het wel leuk.

@Ads: nog ff en ik kom tot bij u voor billenklets 8) gene misschien: het is zo. :twisted:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

zoals reeds gezegd, iedereen zijn mening, respecteer die dan ook.

Ik vind het trouwens zeer belachelijk dat je hier alles post wat je naar mij in pm verzend, wat is het nu van die pm's dan nog? :roll: :roll:

Ik ben dit hier nu eens zo beu he, grow up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik heb u da laatste gepmmed en ik probeer zoveel mogelijk via pm te doen. Net voor het gezeik dat je hier etalleerd te voorkomen. Net zoals ik nu met Nostalgie alles aan het uitpraten ben. Wat me echt aangenaam verrast heeft.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

awel, ik vrees dat dat bij mij (misschien voorlopig) niet zal lukken.
Trop is trop!!!!!
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

ads schreef:awel, ik vrees dat dat bij mij (misschien voorlopig) niet zal lukken.
Trop is trop!!!!!
Lig ik niet wakker van. Thank you - have a nice day my friend. :)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

uiteraard zal het nooit opvallen als koppels een kind hebben om een beetje een nieuwe upper te hebben in hun relatie, aangezien we nooit zien wat er tussen 4 muren gebeurt in een relatie. zo is het al meermaals gebeurt dat een uiterlijk perfect normaal koppel dood wordt gevonden... allemaal vermoord door 1 familielid die dan zelfmoord pleegt... terwijl heel de straat niets van dit zag aankomen

uiteraard is het moeilijk aangezien dit psychologie-talk is ;) de meeste mensen haten dit en weigeren sommige stellingen toe te geven, anyway, ik geef toe dat ik het later misschien zelf zou doen. ik word liever oud door eerst nog een kind op te voeden (of meer) gedurende een kleine 20 jaar dan gewoon thuis alleen te zitten met mijn vrouw :mrgreen: psychologie, een vak apart :twisted: om nog maar te zwijgen over ons duister onderbewustzijn :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten