Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ja, nostalgie, ge hebt gelijk jongen. :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik snap eigenlijk niet goed waarom de waarden en instincten die al sinds het ontstaan van de mensheid in de natuur van een mens zitten tegenwoordig allemaal in twijfel moeten getrokken worden.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Trab schreef:Iemand dit al gelezen op die site? Straffe kost :?

http://criminaliteit.org/4/13/
dat filmpje is al oud hoor ;)
er is wel veel reactie op geweest, want deze reportage is ook wel iets té eerlijk hé :P ze geven gewoon een oplossing aan jonge criminelen die dit waarschijnlijk niet wisten :D
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Fieneke schreef:
Nostalgie90 schreef:Kinderen is een andere zaak omdat een vrouw normaal instinctief toch nog zorgzaamder dan een man. Ok er zullen uitzonderingen zijn maar uitzonderingen bevestigen de regel niet.
Hoe kan jij dit weten, ben jij een vrouw? Dude we leven allang niet meer in de middeleeuwen. :cry:
aan de éne kant heeft hij wel gelijk, hij zegt dit dan ook positief hé Fieneke ;)

aan de andere kant klopt dit niet, ik ken er genoeg waarbij hun moeder de bitch is in huis en de vader de begrijpzame man, bij mij is het omgekeerd :twisted:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Voila After, dat noemen ze iets breed bekijken. En ik ga hem ook op dat punt gelijk. ;)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Fieneke schreef:
After schreef:ivm sommige reacties hier: een kind kan je altijd zelf thuis opvoeden door frans te spreken, je leert er zélf bij en je kind zal later lachen met frans :D uiteraard ook nederlands niet vergeten maar dat horen ze ook wel via uw vrienden/familie/restaurant enzovoort

vb tegen homo's: ik ken hun standpunten niet maar ik wil wel een partij die tegen adoptie is, niet persoonlijks tov homo's maar een kind heeft volgens mij beide nodig ;)

en in verband met de taal heb ik al jaaaaaren 1 utopie als oplossing: iedereen in europa krijgt op school zijn moedertaal + engels, zo kan iedere europeaan zonder problemen met de andere communiceren

chinees wordt al moeilijker maar geef nu toe, heb je dit echt nodig :P
Word dit al niet gedaan in de rijke westerse landen? :?
blijkbaar niet hé Fieneke, op hoeveel jobs is frans geen eis? zonder frans kom je soms niet aan de bak bij de meeste jobs... waarom vraag ik mij dan af? als iedereen zijn moedertaal kent + het engels zouden we allemaal kunnen samenleven met slechts 2 talen




Fieneke schreef:
After schreef:
Fieneke schreef:Tomaz, ik zweer u dat ik echt geen rascist ben, kijk naar mijn multiculturele familie. MAAR: als 80% van alle criminaliteit wordt gepleegd door allochtone mensen, moeten we eerlijk zijn tegen onszelf en er iets aan doen.
ik ben ook geen racist, maar vanwaar komt deze stelling/bewijs? 80% vind ik echt wel veel :? en er zijn genoeg rijke blanken die ook erge zaken doen ivm geld, waar het meestal wel op neerkomt ivm criminaliteit
Ik volg de media en trek mijn conclusies. De weegschaal van criminaliteit is al lang niet meer in evenwicht. De allochtonen wegen nu eenmaal zwaarder door als de gemiddelde gewone belg.
haha, daar gaat uw bewijs & argument :twisted: je volgt de media & trekt je conclusies :mrgreen: dan zouden dancings & drugs nog steeds ongelooflijk samengaan :mrgreen: koppen/jambers/vtm nieuws/telefacts... de verhalen zijn allemaal waar, maar je mag ze nooit veralgemenen!!!!! fieneke toch :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef:Je drijft de discussie af naar "niet mogen",
ah neen, dat deed jij al met deze zin
Ach naast mij wonen er 2, geen last van .... als ze willen trouwen bon. Kinderen is een andere zaak
Of wou je zeggen "ze mogen van mij wel maar ik heb het liever niet" ?
Als er morgen een referendum komt met de vraag "mogen holebi koppels kinderen krijgen/adopteren/opvoeden? ", is 't dan ja of neen ?

Je weet gewoon nooit op voorhand wie al dan niet een goede ouder zal zijn, of 't nu een man of vrouw is. Dat maakt geen zak uit. Je kan het perfecte droomkoppel zijn en toch totaal de mist in gaan van zodra er kinderen aan te pas komen. Kijk naar al die nanny programma's. De ene "mislukking" na de andere.
Veel mensen beginnen aan kinderen omdat het zo hoort. Huisje boompje beestje. De druk van de maatschappij om tegen je 30ste alles bereikt te hebben wat de maatschappij als normaal beschouwt. Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

@After: Ik bedoelde Engels en de moedertaal. Ik dacht dat in elk land tegenwoordig engels werd gegeven? Maar ik kan mis zijn ze, vind jouw idee daarrond gewoon niet meer dan normaal.

En over dat veralgemenen, je hebt echt groot gelijk. Maar het komt gewoon omdat je nooit iets anders ziet of hoort, vandaar dat ik ook zei dat het me niet aanstond dat ik zo begon te denken. Klotemisdaadgedoe :cry:

@ Tomaz: voila c'est ça ;)
Laatst gewijzigd door Fieneke op 10 mar 2008, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:
Nostalgie90 schreef:Je drijft de discussie af naar "niet mogen",
ah neen, dat deed jij al met deze zin
? Lees die post nog eens goed ...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

tomaz schreef:Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
Dat is ook weer waar, maar gaat het in de gevallen waar het ouderschap in de soep loopt veelal niet om accidentjes? Er zijn er veel die al dan niet bewust aan kinderen beginnen maar er zelf nog een zijn.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Nostalgie90 schreef:
Fieneke schreef:Hoe kan jij dit weten, ben jij een vrouw? Dude we leven allang niet meer in de middeleeuwen. :cry:
Een man is het zwakke geslacht als het op zulke dingen aankomst en later bij de verzorging van het kind eveneens, de meeste mannen leren kinderen verzorgen omdat ze niet anders kunnen, dat is met een vrouw anders die spelen al van kinds af aan met babypoppen niet dat dit de werkelijkheid benaderd maar toch ....
zoals ik al zei, niet waar
er zijn er genoeg waarbij de moeder de bitch uithangt, jaren aan een stuk, tijdens de moeilijke pubertijd, en waarbij ze dus geen enkele opvoedwaarde heeft voor het kind, integendeel, het kind zal vluchten... in sommige gezinnen is de vader de beste vriend
ok, ik kan het me moeilijk voorstellen, want bij mij was het omgekeerd, maar toch :P

en zwakke geslacht, sterke geslacht, djeezes
met wat zijn we bezig? ook nog eens zoiets gevormd & gesterkt door de media

man = vrouw

ik haat het als mensen zich beter voelen dan een ander, dus een man moet dat niet doen, en een vrouw ook niet
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:
tomaz schreef:Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
Dat is ook weer waar, maar gaat het in de gevallen waar het ouderschap in de soep loopt veelal niet om accidentjes? Er zijn er veel die al dan niet bewust aan kinderen beginnen maar er zelf nog een zijn.
Idd, mensen die aan kids beginnen zonder daarover na te denken of in ieder geval deftig na te denken zijn voor 85% de pineut.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

tomaz schreef:Je weet gewoon nooit op voorhand wie al dan niet een goede ouder zal zijn, of 't nu een man of vrouw is. Dat maakt geen zak uit. Je kan het perfecte droomkoppel zijn en toch totaal de mist in gaan van zodra er kinderen aan te pas komen. Kijk naar al die nanny programma's. De ene "mislukking" na de andere.
Veel mensen beginnen aan kinderen omdat het zo hoort. Huisje boompje beestje. De druk van de maatschappij om tegen je 30ste alles bereikt te hebben wat de maatschappij als normaal beschouwt. Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
een kind opvoeden is idd niet zo gemakkelijk als men wel denkt, vroeger zou men als kind denken : "als ik later een kind heb, die mag ALLES" en als je ouder wordt begin je al te twijfelen aan jezelf en zou je extreem uw kind alles verbieden uit liefde... en hoplaaaa, de miserie begint al :mrgreen:

ps: ik denk niet dat mensen aan kinderen beginnen omdat dat zo hoort, mensen gaan relaties aan omdat dat zo hoort! de vrijgezel wordt uitgestoten
de keuze voor een kind komt meestal (is bewezen) omdat de relatie een beetje in een dieptepunt zit => nieuwe uitdaging voor de komende jaren + het is de pure natuur van de mens hé tomaz, waarom zijn we hier? om ons voort te planten ;)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef: Of wou je zeggen "ze mogen van mij wel maar ik heb het liever niet" ?
Als er morgen een referendum komt met de vraag "mogen holebi koppels kinderen krijgen/adopteren/opvoeden? ", is 't dan ja of neen ?

Je weet gewoon nooit op voorhand wie al dan niet een goede ouder zal zijn, of 't nu een man of vrouw is. Dat maakt geen zak uit. Je kan het perfecte droomkoppel zijn en toch totaal de mist in gaan van zodra er kinderen aan te pas komen. Kijk naar al die nanny programma's. De ene "mislukking" na de andere.
Veel mensen beginnen aan kinderen omdat het zo hoort. Huisje boompje beestje. De druk van de maatschappij om tegen je 30ste alles bereikt te hebben wat de maatschappij als normaal beschouwt. Daardoor krijgen veel mensen kinderen terwijl ze daar eigenlijk niet klaar voor zijn. Sommigen zullen er nooit klaar voor zijn en hebben toch kinderen.
Ten eerste, ze mogen maar ik heb het liever niet daar is niets verkeerd mee en is louter een persoonlijke voorkeur. Ben ik bij deze dan homofoob?
2 Mannen met een kind is daar ondertussen veel vraag naar?

Het andere stuk klaag je het failliet aan van de hetero's ivm de opvoeding van hun kind, als voorbeeld om aan te halen dat niet alleen homo's "eventueel" hun kind slecht zouden opvoeden.
Weet je er zijn veel nuance's maar het is gewoon iets waar ik mij niet lekker bij voel, maar ik heb mijn eigen gedacht daarover. Kwa zeden zal ik een conservatief zijn zeker op dat gebied.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

After schreef: ik haat het als mensen zich beter voelen dan een ander, dus een man moet dat niet doen, en een vrouw ook niet
Dat is een menselijke perceptie, geen natuurlijke.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten