Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

tomaz schreef:Alweer helemaal akkoord. Ik heb alleen maar gezegd dat er ook iets aan gebeurd (zie de veroordelingen) en dat dat hier meestal makkelijkheidshalve vergeten wordt.

Ik heb hier nog niets gelezen over de fraudeurs bij de Leuvense regie der gebouwen bvb. Dergelijke dingen komen met de regelmaat van een klok boven water (agusta, milieuboxen, villa's in 't buitenland, smeerpijpaffaire, ...). Maar gesjoemel door eigen volk is blijkbaar al te fel ingeburgerd.
Dat gebeurd, maar dat wordt compleet overschaduwd door het feit dat allochtone mensen 3x meer criminaliteit veroorzaken. Kijk naar alle stijgingen. En dat zit niet bij hardwerkende allochtonen die naar univ gaan of 50u/week werken. Het zit bij die deathbeats op de turnhoutsebaan die denken dat zij de wereld zijn.

Ik had het nooit verwacht, maar ik begin me meer en meer de vraag te stellen wat er zou gebeuren als we het VB 4 jaar aan de macht laten...
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Fieneke schreef:Ik had het nooit verwacht, maar ik begin me meer en meer de vraag te stellen wat er zou gebeuren als we het VB 4 jaar aan de macht laten...
Het walhalla voor sommigen. Tot er geen vreemden meer zijn om met de vinger te wijzen. Wie gaan ze dan aanpakken? De uitgaande jeugd met hun drugs en drank lijkt me alvast een makkelijk doelwit :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

tomaz schreef:
Fieneke schreef:Ik had het nooit verwacht, maar ik begin me meer en meer de vraag te stellen wat er zou gebeuren als we het VB 4 jaar aan de macht laten...
Het walhalla voor sommigen. Tot er geen vreemden meer zijn om met de vinger te wijzen. Wie gaan ze dan aanpakken? De uitgaande jeugd met hun drugs en drank lijkt me alvast een makkelijk doelwit :mrgreen:
Mja, maar wat stel jij dan voor? Ik zie weinig andere oplossingen om dat probleem correct aan te pakken. Kbedoel: we kunnen ze toch moeilijk billenklets gaan geven?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik stel voor dat je de problemen aanpakt met de middelen die er zijn. Er worden dagelijks vreemdelingen het land uitgezet of opgesloten. Het is dus niet zo dat ze zo maar eender wat kunnen doen.
Denk je nu echt dat de huidige instanties niets doen tegen die criminaliteit en dat het allemaal opgelost gaat worden als VB aan de macht komt? Ik vrees ervoor.
Maar goed, voor mij mogen ze. Ik heb al meermaals gezegd dat ze die cordon sanitair mogen afschaffen en de mensen die ervoor gekozen hebben hun goesting te geven. Dat is namelijk democratie in werking.
Ik hoop er eigenlijk op dat het ooit gebeurt want is zie het blokook niet met oplossingen afkomen. Eens de vreemdelingen buiten zal er wel wat anders zijn om het zo belangrijke onveiligheidsgevoel in stand te houden. Want een bange burger is een brave burger.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Daar ben ik wel mee akkoord, het is toch ook zoooo gestigmatiseerd door de media :roll:

Maar het begint echt op te vallen, overal waar je ziet/hoort, hoor je criminaliteit van vreemdelingen. In het nieuws denk je al op voorhand "wedden dat de naam onuitspreekbaar is?", en dat vind ik erg. Dat je op voorhand al aan het veroordelen bent omdat het 90% van de tijd zo is, zoiets is triest.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Fieneke schreef: In het nieuws denk je al op voorhand "wedden dat de naam onuitspreekbaar is?", en dat vind ik erg.
In 3/4 vd gevallen is het ook wel zo.. we moeten het gwn onder ogen durven zien :roll:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ja, daar heb je gelijk in. Maar het is triest? Want wat doen we dan? Vooroordelen uitspreken. Want ookal is het zo, je kan nooit zeker zijn. Zo redeneer ik allezins, alleen vind ik het van mezelf echt vreselijk dat ik dus zo begin te denken "allé, het zal wel weer ne zwette zijn zekers.." Iemand dat een jaar geleden zoiets tegen mij zei, bekeek ik eens vies. Nu moet ik die mensen met een bittere smaak in de mond gelijk geven. :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Zal nooit veranderen zolang die mannen weten da wij er toch niks tegen doen.. Zij worden hier stilaan baas (of zijn het mss al)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ja als je ziet wat er nu weer allemaal rond die marrokaan en de staatsveiligheid gebeurd...
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Zolang zij kunnen doen en laten wat ze willen blijven ze doorgaan..
Pas op, er zijn goei, ma ge moet ze weten te vinden! Alleen zijn het goei ma in groep menen ze zich altijd iets meer..
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Staatveiligheid... de mannen die een dossier als de Bende van Nijvel niet kunnen/willen oplossen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Bass schreef:Zolang zij kunnen doen en laten wat ze willen blijven ze doorgaan..
Pas op, er zijn goei, ma ge moet ze weten te vinden! Alleen zijn het goei ma in groep menen ze zich altijd iets meer..
Er zijn er veel goei, dat zie ik alleen al als ik naar mijn familie kijk. Maar het moet gewoon stoppen, die mannen maken het leven in belgië kapot.

@Tomaz: niet willen ja!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

De staatsveiligheid...net zoals de vroegere rijkswacht een apparaat waar meer in gesjoemeld is dan iets anders.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Laat hun maar de rol van zweeppartij spelen, dat doen ze overigens met verve en voor de rest zullen we wel zien waar naar dit land naar toe gaat. Het ziet er in ieder geval niet rooskleurig uit en dan heb ik het niet alleen over cirminele allochtonen.

Er zijn er hier wel meer met het profiel van een VB'er, alleen durven sommigen niet uit de boot te vallen dus stemmen ze wat algemeen als "sociaal aanvaardbaar" wordt aanzien.

Ach ik sta er niet teveel bij stil, potje breken is potje betalen ....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Ik Eens de vreemdelingen buiten zal er wel wat anders zijn om het zo belangrijke onveiligheidsgevoel in stand te houden. Want een bange burger is een brave burger.
Elke vreemdeling buiten is wat overdreven niet? Wat in andere landen kan, namelijk een strenger immigratiebeleid is toch ook geen racisme? Veel van de problemen zoals rondtrekkende dievenbende's en straatcriminaliteit, intimidatie etc... moeten toch aangepakt worden en dat kan door de grenzen terug te controleren en degene die hier niet horen terug te sturen. We moeten onze eigen criminelen al verdragen, dus waarom nog miserie en onwil importeren?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast