Criminaliteit.org

Alles in verband met nationale en internationale politiek
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Is al meermaals op tv geweest.

Wel grappig dat je sindsdien dingen als dit tegenkomt
http://www.sleutelmaker.be/BUMPKEY.html

De slotenmakers deinzen dus niet voor terug om geld te verdienen met die dingen. Ze zeggen er wel mooi bij dat zij niet verantwoordelijk zijn voor misbruik.
De tweedehandssites staan ook vol met zoekertjes ivm klopsleutels.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Trab schreef:Iemand dit al gelezen op die site? Straffe kost :?

http://criminaliteit.org/4/13/
Hier bij ons in de buurt woedde enkele weken geleden een echte inbrakenplaag. Bij een aannemer hier op het einde van de straat hebben de inbrekers zelfs de tijd genomen om 2 pintjes te drinken...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef: (wat op z'n minst nogal cru te noemen is als je de VB standpunten over holebi's kent). :roll:
Ok je kan veel zeggen en lullen maar waarom zou het VB tegen holebi's zijn, geef daar eens een standpunt van de partij over? Het homohuwelijk of kinderen adopteren bedoel je dit dan of zo?

Ach naast mij wonen er 2, geen last van .... als ze willen trouwen bon. Kinderen is een andere zaak omdat een vrouw normaal instinctief toch nog zorgzaamder dan een man. Ok er zullen uitzonderingen zijn maar uitzonderingen bevestigen de regel niet. Homo's aan de boom opknopen of discrimineren doen ze in andere godsdiensten of culturele middens wel, ondanks dat dit veel erger en meer manifesteert zwijgt men daar weer over om geen problemen bij te scheppen. Men ziet enkel het kwaad dat men wil (of voorschrijft) ...
Hoe kan jij dit weten, ben jij een vrouw? Dude we leven allang niet meer in de middeleeuwen. :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

ThaMan schreef:Volgende week in de 7de dag...
Tomaz vs Nostalgie90
zou pas boeiende tv zijn ;)
dan doet ons Fien ook mee ze :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:ivm sommige reacties hier: een kind kan je altijd zelf thuis opvoeden door frans te spreken, je leert er zélf bij en je kind zal later lachen met frans :D uiteraard ook nederlands niet vergeten maar dat horen ze ook wel via uw vrienden/familie/restaurant enzovoort

vb tegen homo's: ik ken hun standpunten niet maar ik wil wel een partij die tegen adoptie is, niet persoonlijks tov homo's maar een kind heeft volgens mij beide nodig ;)

en in verband met de taal heb ik al jaaaaaren 1 utopie als oplossing: iedereen in europa krijgt op school zijn moedertaal + engels, zo kan iedere europeaan zonder problemen met de andere communiceren

chinees wordt al moeilijker maar geef nu toe, heb je dit echt nodig :P
Word dit al niet gedaan in de rijke westerse landen? :?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:
Fieneke schreef:Tomaz, ik zweer u dat ik echt geen rascist ben, kijk naar mijn multiculturele familie. MAAR: als 80% van alle criminaliteit wordt gepleegd door allochtone mensen, moeten we eerlijk zijn tegen onszelf en er iets aan doen.
ik ben ook geen racist, maar vanwaar komt deze stelling/bewijs? 80% vind ik echt wel veel :? en er zijn genoeg rijke blanken die ook erge zaken doen ivm geld, waar het meestal wel op neerkomt ivm criminaliteit
Ik volg de media en trek mijn conclusies. De weegschaal van criminaliteit is al lang niet meer in evenwicht. De allochtonen wegen nu eenmaal zwaarder door als de gemiddelde gewone belg.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:Hoe kan jij dit weten, ben jij een vrouw? Dude we leven allang niet meer in de middeleeuwen. :cry:
Een man is het zwakke geslacht als het op zulke dingen aankomst en later bij de verzorging van het kind eveneens, de meeste mannen leren kinderen verzorgen omdat ze niet anders kunnen, dat is met een vrouw anders die spelen al van kinds af aan met babypoppen niet dat dit de werkelijkheid benaderd maar toch ....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:
After schreef:
Fieneke schreef:Tomaz, ik zweer u dat ik echt geen rascist ben, kijk naar mijn multiculturele familie. MAAR: als 80% van alle criminaliteit wordt gepleegd door allochtone mensen, moeten we eerlijk zijn tegen onszelf en er iets aan doen.
ik ben ook geen racist, maar vanwaar komt deze stelling/bewijs? 80% vind ik echt wel veel :? en er zijn genoeg rijke blanken die ook erge zaken doen ivm geld, waar het meestal wel op neerkomt ivm criminaliteit
Ik volg de media en trek mijn conclusies. De weegschaal van criminaliteit is al lang niet meer in evenwicht. De allochtonen wegen nu eenmaal zwaarder door als de gemiddelde gewone belg.
De criminaltiteit die we voelen is idd meer door jeweetwel, ik kan after ook voor een stuk volgen dat er veel rijke blanken zijn die iets mispeuteren maar dat is dan geen geweld of braak.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nostalgie90 schreef:Een man is het zwakke geslacht als het op zulke dingen aankomst en later bij de verzorging van het kind eveneens, de meeste mannen leren kinderen verzorgen omdat ze niet anders kunnen, dat is met een vrouw anders die spelen al van kinds af aan met babypoppen niet dat dit de werkelijkheid benaderd maar toch ....
Van cliché's gesproken :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:
Nostalgie90 schreef:Een man is het zwakke geslacht als het op zulke dingen aankomst en later bij de verzorging van het kind eveneens, de meeste mannen leren kinderen verzorgen omdat ze niet anders kunnen, dat is met een vrouw anders die spelen al van kinds af aan met babypoppen niet dat dit de werkelijkheid benaderd maar toch ....
Van cliché's gesproken :D
Ik bedoel dat het bij een vrouw er meer inzit van nature, als ik zie in de naaste babyboom rondom mij waar de man toch nog altijd flink moet bijbenen. Dat lukt wel aardig ...

Van een moederinstinct heb ik al gehoord, van een vaderinstinct toch al wat minder ....
Serieus off topic te gaan, criminaliteit en moeders met kinderen .... :eye:
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 10 mar 2008, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dat is toch geen cliché? Ge gaat nu toch niet gaan ontkennen dat de rol voor het opvoeden van het kind instinctief aan de vrouw toegeschreven is? Heeft een man borsten mss om het even zo uit te drukken?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Laat me het dan zo stellen:
Mogen lesbisch koppels dan wél kinderen krijgen/adopteren?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tomaz schreef:Laat me het dan zo stellen:
Mogen lesbisch koppels dan wél kinderen krijgen/adopteren?
Wat normaal als natuurlijk wordt aanvaard is geen probleem, met mannen is dit wat moeilijker maar niet uitsluitend onhaalbaar.
Je drijft de discussie af naar "niet mogen", ik dacht dat we het hadden wat er zo cliché was dat een vrouw van nature beter omkan met een baby dan een man?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
Fieneke schreef:Hoe kan jij dit weten, ben jij een vrouw? Dude we leven allang niet meer in de middeleeuwen. :cry:
Een man is het zwakke geslacht als het op zulke dingen aankomst en later bij de verzorging van het kind eveneens, de meeste mannen leren kinderen verzorgen omdat ze niet anders kunnen, dat is met een vrouw anders die spelen al van kinds af aan met babypoppen niet dat dit de werkelijkheid benaderd maar toch ....
Ge zijt er zo ver naast en dat kan ik weten uit eerste hand. Moeder of vader zijn, zit erin of niet. Zo simpel is datte. Een moeder is daarvoor zeker geen goede, integendeel zelfs. En hetzelfde voor vaders. Het enige is dat de moeder meer instinctief handeld en de vader eerder kijkt bij andere alvorens de handelen. Maar er zijn veel vaders waar enorm veel moeders een sterk poepke aan kunnen ruiken!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Fieneke schreef:
Nostalgie90 schreef:
Fieneke schreef:Hoe kan jij dit weten, ben jij een vrouw? Dude we leven allang niet meer in de middeleeuwen. :cry:
Een man is het zwakke geslacht als het op zulke dingen aankomst en later bij de verzorging van het kind eveneens, de meeste mannen leren kinderen verzorgen omdat ze niet anders kunnen, dat is met een vrouw anders die spelen al van kinds af aan met babypoppen niet dat dit de werkelijkheid benaderd maar toch ....
Ge zijt er zo ver naast en dat kan ik weten uit eerste hand. Moeder of vader zijn, zit erin of niet. Zo simpel is datte. Een moeder is daarvoor zeker geen goede, integendeel zelfs. En hetzelfde voor vaders. Het enige is dat de moeder meer instinctief handeld en de vader eerder kijkt bij andere alvorens de handelen. Maar er zijn veel vaders waar enorm veel moeders een sterk poepke aan kunnen ruiken!
Ik zit er ver naast maar dan zegt ge deze
Het enige is dat de moeder meer instinctief handeld en de vader eerder kijkt bij andere alvorens de handelen.
Is dat mijn standpunt niet? Voor de rest zorgen de meeste moeders dan ook niet goed voor hun kind?
Als ge uit een miseriegezin komt is de ervaring natuurlijk anders, maar dat is dan meer uitzondering dan de regel.

Er is een verschil tussen klaar zijn om de verantwoordelijkheid op te nemen en de vaardigheid in het inschatten en de zorg voor het kind goed te doen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten